Dit inderdaad. Er lopen waarschijnlijk zat andere mensen rond bij je vereniging. Maak je niet zo druk om die ene persoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom zou je in godsnaam willen dat het goed komt?
Dat je wat niet accepteert ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef N-V het volgende:
Ik heb haar een maand geleden een mail naar haar gestuurd en dat ik dit niet zomaar accepteer van haar.
Zal vast indruk hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef N-V het volgende:
Ik heb haar een maand geleden een mail naar haar gestuurd en dat ik dit niet zomaar accepteer van haar.
Ik verwacht ook niet dat de voorzitter tegen jou gaat zeggen dat wat ze doet dikke prima is. En dat is het ook niet. Maar denk je niet dat je hier misschien wat zwaar aan tilt? Laat haar lekker. Ik had eerder ook een kreng in 1 van mijn commissies zitten. So whut, ze doet haar taken verder prima. Zal mij een worst wezen dat ze met leden loopt te ouwehoeren. Met alle respect: Ga je tijd en energie in iets nuttigers steken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef N-V het volgende:
Probleem is ook dat dat meisje op mijn vereniging een begeleidster van kinderen is.
Ze heeft een voorbeeld functie binnen de groep dus. Daarom is het nodig dat ik erover ga praten met het bestuur. Iemand met deze functie hoort niet te pesten.
Heb al een keer met de voorzitter gepraat hierover en die vindt dit absoluut ook niet kunnen!
Maar goed, ik zie haar morgen wel weer, negeer haar gewoon
Als er belangrijke veranderingen gebeuren dan meld ik het wel in dit topic.
kerel, serieusquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef N-V het volgende:
Oja ik ben 22 en zij is 19 voordat jullie er naar vragen.
Vind jij het zo raar dat een 19 jarige een ouder iemand pest? TS is een persoon met weinig zelfvertrouwen en daar maken ze misbruik van. Als je naar het bestuur toegaat en jou verhaal verteld zal jou verhouding met haar niet verbeteren. Waarschijnlijk gaat ze alleen maar sneaky jou pesten/irriteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef fs180 het volgende:
Oja ik ben 22 en zij is 19 voordat jullie er naar vragen.
Dit meen je niet hoop ik?
Dudequote:Ik heb haar een maand geleden een mail naar haar gestuurd en dat ik dit niet zomaar accepteer van haar.
Dat moet hij zeggen natuurlijk, maar ondertussen denkt hij waarschijnlijk "wat eenquote:Heb al een keer met de voorzitter gepraat hierover en die vindt dit absoluut ook niet kunnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |