abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95277575
Hallo,

Ik zit met een groot probleem bij mij op de vereniging. Het probleem is: dat ik een paar maanden geleden( Oktober 2010 ) daar een een meisje erg leuk vond/vind.

Ze wist in het begin dat ik haar erg leuk vond en het leek ook erg wederzijds te zijn. Ze zat steeds naar me te kijken en maakte heel veel flirt signalen naar me. Dit duurde ongeveer een paar maanden.

Op een gegeven moment moesten we samenwerken voor een opdracht. En nadat die opdracht was afgelopen deed ze erg bot en afstandig naar me. Na de opdracht gingen we met een groepje uit en deed ze nu ook weer erg bot naar me toe. Ik vond dat erg vreemd en had meteen door dat er iets niet klopte.

Wat nu blijkt na een paar voorvallen met haar en andere personen bij mij in de vereniging, dat ze me de hele tijd niet leuk vond en het alleen maar deed om mij te pesten. Dit deed ze dan samen met een vriendin van haar. Ze zaten steeds naar mij te kijken en me uit te lachen. Dit gebeurde tijdens een weekend film kijken met elkaar met veel mensen.

Vanaf Januari dit jaar hebben we dikke ruzie en negeren we elkaar steeds als we elkaar zien.
Ik heb haar gister nog even gezien en ze toont weinig emotie.

Ik heb haar een maand geleden een mail naar haar gestuurd en dat ik dit niet zomaar accepteer van haar.

Ik ben namelijk een gevoelig iemand en heb op dit moment weinig zelfvertrouwen. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt maar dan minder heftig.

Ik weet op dit moment niet wat te doen. Ik heb heb al met iemand gepraat met bestuur en en nog iemand van de vereniging. We gaan er binnenkort weer over praten maar ik ben bang dat dit niet meer goed komt, tussen mij en haar dan.

Oja ik ben 22 en zij is 19 voordat jullie er naar vragen.

Wat kan ik nu het beste doen en hebben jullie nuttige tips voor me?

Met vriendelijke groeten N-V
pi_95277736
ander vriendinnetje zoeken? waarom zou je hier nog aandacht aan besteden? t is een trut dus klaar.
pi_95277777
Meisje is een bitch - op naar the next one dus ^O^
pi_95277792
Laat gaan joh
/vdGijp

Gewoon lekker negeren tot de dood, genoeg andere vrouwen op deze aardkloot
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:08:57 #5
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95277928
Niet laten merken dat je er mee zit, lach terug met een knipoog erbij
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95277979
Waarom zou je in godsnaam willen dat het goed komt?
pi_95292317
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom zou je in godsnaam willen dat het goed komt?
Dit inderdaad. Er lopen waarschijnlijk zat andere mensen rond bij je vereniging. Maak je niet zo druk om die ene persoon.

O ja, het probleem is minder groot dan jij doet vermoeden. Til er niet zo zwaar aan. Er zijn ergere dingen op de wereld.
pi_95292351
Je wil het niet horen, maar ze is de moeite niet waard. Wat ze van jou vindt doet er niet toe, laat het los.
  zondag 10 april 2011 @ 11:09:01 #9
341812 Mr.Blue_Eyes
Blue dabbe dee
pi_95292843
Dat meisje speelt een spelletje met je... hard to get. Je zult zien dat ze geïnteresseerd in je is, als je een paar tandjes bijschakelt!
  zondag 10 april 2011 @ 11:13:04 #10
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_95292966
Man up and move on.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_95294575
Als ik het goed begrijp is er nooit iets geweest. 'Wat' moet goedkomen? Dat meisje moet je niet en is een bitch dus ze plaagt je een beetje. Dat kan je toch gewoon inzien als afwijzing en doorgaan naar de volgende?

NWA - A Bitch Is A Bitch
pi_95294784
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef N-V het volgende:

Ik heb haar een maand geleden een mail naar haar gestuurd en dat ik dit niet zomaar accepteer van haar.
Dat je wat niet accepteert ?

Dat ze je niet leuk vindt ? Dat heb je maar te accepteren, punt.

Dat ze je in de maling aan het nemen was ? Dat was idd lullig van haar - maar hoe zou ze dat dan "goed moeten maken" ? Anders gezegd: wat wil je concreet dat ze nu doet ?

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterSqueaky op 10-04-2011 14:43:36 ]
pi_95295140
quote:
Zal vast indruk hebben gemaakt.
  zondag 10 april 2011 @ 12:36:02 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95295745
Om je mail zal ze weer hartelijk hebben gelachen.

Ik was geneigd om te zeggen dat het gewoon een bitch is, tot die mail en dat het 'goed moet komen' dan. Daardoor vrees ik dat je (1) haar en de situatie niet goed inschat en (2) een probleem hebt met partnerselectie/waar je je energie in stopt. Dat zou zorgelijk zijn, en daar moet je aan werken, als je in de toekomst een leuke partner wil zoeken en houden.

Praktische tips in dit geval: negeren en niet meer er mee bezig zijn. Het is prima om een paar vijanden te hebben waar het niet mee klikt. Anderen erbij betrekken lijkt me ook alleen maar escaleren en het groter maken voor jezelf. Fuck het, zorg voor jezelf en je bent vanzelf minder bezig met haar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95298724
het leukste is als jij over een tijdje een ander, wel leuk meisje op je vereniging vindt.
kan ze dan vast helemaaaal niet hebben, dat stomme wijf. gewoon volledig negeren vanaf nu. geen emails of blikken of wat dan ook.
pi_95305846
Hey, dank jullie wel voor jullie reacties :)

Inderdaad ze is gewoon een bitch, en het is heel jammer dat ik het te laat doorhad. Ik begrijp ook wel dat ik het los moet laten, maar het probleem is dat ik haar bijna elke week tegenkom.

@ Mr Blue Eyes: Nee, het is nu wel duidelijk dat ze me niet mag.

@ MisterSqueaky: Ja, dat me in de malling heeft genomen, Tja excuses aanbieden, maar of dat nu echt zin heeft...

@ eleusis: Kijk, hier ben ik het helemaal mee eens :) Ik moet in de toekomst beter om me heen kijken.

@ Okiokinl: Dat zou dan wel weer erg leuk zijn :)

Maar goed zal haar inderdaad alleen maar gaan negeren en mooi naar andere leuke meisjes/vrouwen kijken. Loopt genoeg rondt.

Het is iig zonde van mijn tijd om met haar bezig te zijn.
pi_95520666
Probleem is ook dat dat meisje op mijn vereniging een begeleidster van kinderen is.
Ze heeft een voorbeeld functie binnen de groep dus. Daarom is het nodig dat ik erover ga praten met het bestuur. Iemand met deze functie hoort niet te pesten.

Heb al een keer met de voorzitter gepraat hierover en die vindt dit absoluut ook niet kunnen!

Maar goed, ik zie haar morgen wel weer, negeer haar gewoon :)

Als er belangrijke veranderingen gebeuren dan meld ik het wel in dit topic.
pi_95522586
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef N-V het volgende:
Probleem is ook dat dat meisje op mijn vereniging een begeleidster van kinderen is.
Ze heeft een voorbeeld functie binnen de groep dus. Daarom is het nodig dat ik erover ga praten met het bestuur. Iemand met deze functie hoort niet te pesten.

Heb al een keer met de voorzitter gepraat hierover en die vindt dit absoluut ook niet kunnen!

Maar goed, ik zie haar morgen wel weer, negeer haar gewoon :)

Als er belangrijke veranderingen gebeuren dan meld ik het wel in dit topic.

Ik verwacht ook niet dat de voorzitter tegen jou gaat zeggen dat wat ze doet dikke prima is. En dat is het ook niet. Maar denk je niet dat je hier misschien wat zwaar aan tilt? Laat haar lekker. Ik had eerder ook een kreng in 1 van mijn commissies zitten. So whut, ze doet haar taken verder prima. Zal mij een worst wezen dat ze met leden loopt te ouwehoeren. Met alle respect: Ga je tijd en energie in iets nuttigers steken.

Vind je trouwens niet dat je je als een kind gedraagt? (Als je hier een beetje objectief naar probeert te kijken)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:49:56 #19
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_95523100
quote:

kerel, serieus :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:29:03 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_95524834

Dit meen je niet hoop ik?
pi_95528822
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef fs180 het volgende:

Dit meen je niet hoop ik?
Vind jij het zo raar dat een 19 jarige een ouder iemand pest? TS is een persoon met weinig zelfvertrouwen en daar maken ze misbruik van. Als je naar het bestuur toegaat en jou verhaal verteld zal jou verhouding met haar niet verbeteren. Waarschijnlijk gaat ze alleen maar sneaky jou pesten/irriteren.

Dus TS, zorg ervoor dat je zelfverzekerder bent en negeer dat vrouwmens.
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:37:53 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95528877
quote:
Dude |:(

Die mail is dus flink geforward en dat chickie heeft zich een breuk gelachen.

Gewoon negeren dat wijf, of als jet d'r echt terug wilt pakken wat verhalen verzinnen over de negerpenissen die ze zuigt in het fietsenhok. :D

quote:
Dat moet hij zeggen natuurlijk, maar ondertussen denkt hij waarschijnlijk "wat een :'( :'( :'( "
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:39:19 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95528900
Ehm, denk niet dat een voorzitter van een vereniging gaat interrumperen in persoonlijke zaken. Hij zal je hoogstens als vriend steunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')