aandachts hoer is heel wat anders, die berichten die ik krijg verwijder ik als ik niet verwijderd had zou ik der nu wel 1000000000000000000000 hebben staan maar ik klik gelijk op deletequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef koemleit het volgende:
ah we hebben hier te maken met een aandachtshoer!
goedemiddag!!!
hoeveel pm/dm en hoe ze allemaal wel neit heten heb je al gehad van trieste wank fokkers die zogenaamd leuk proberen te doen tegen je?
oke, ja maar deze foto is van 2010 zelfs ouder ik zie der nu heel anders uit,quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Dinus het volgende:
Ik zou het niet blond doen, en de duckface is erg 2010
Deze kleur staat je goed!
Pssst : Verven.
dankjewelquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je te snel achter elkaar je haar verft gaat je haar kapot. Niet doen dus en hou het bij deze kleur.
Ik vind het wel mooi.
dat ben ik oook noem mezelf niks voor niks horrorfreak zie de dode in me ogenquote:
ik ben dronken wattequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Doe gewoon deze accenten erin. [ afbeelding ]
waar heb jij overquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wie ejaculeert er even op een geprinte versie van die foto en plaatst het bewijs dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |