dat heeft helemaal niet mijn voorkeur maar we kunnen niet allemaal een superkokje zijn hequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat maar kokje.... Vultarian houdt niet zo van gezond en vers eten. Is van de pakjes en diepvries vis
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
nu al post 50 nog niet eens begonen
ik was vanmiddag ook ineens een uur lang m'n smilies kwijtquote:
die van mij lopen nooit wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik was vanmiddag ook ineens een uur lang m'n smilies kwijt
was alleen in de cos, hier had ik ze nog. misschien zat ik aan m'n smilie-limiet in de cosquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was alleen in de cos, hier had ik ze nog. misschien zat ik aan m'n smilie-limiet in de cos
Oe hoe hoog is het smiley limiet, moet denk ik oppassen dat ik er niet overheen gaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was alleen in de cos, hier had ik ze nog. misschien zat ik aan m'n smilie-limiet in de cos
heul heul hoog hoor.... en als je er overheen gaat raak je je smileys niet kwijt... maar tikt een normaal vriendelijk modje je met een indringende, boze blik je op je vingertjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe hoe hoog is het smiley limiet, moet denk ik oppassen dat ik er niet overheen ga
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
ik zit hier dus rustig de streams te kijken naar die nichten beginnen jullie weer allemaal vragen te stellen
wespetaille niet te mager!, misschien een beetje mollig nee ze hoeft geen maagd te zijn.
en al iets gevonden ?? voor deze boer?
die vragen snap ik dan weer niet, wat boeit mij da nou dat ze klompen heeft, soms een blowtje pakt en van kunst en bloemen houdquote:
Beste TT hequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
respect voor vultarian.... had geen lapo en opend toch een nieuwe COS (als 3e) en iedereen gaat daar posten
![]()
Ik denk niet dat dit jouw ideale vrouw is hoor bolloquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
die vragen snap ik dan weer niet, wat boeit mij da nou dat ze klompen heeft, soms een blowtje pakt en van kunst en bloemen houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
respect voor vultarian.... had geen lapo en opend toch een nieuwe COS (als 3e) en iedereen gaat daar posten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |