abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4617494
Ik ben nooit verliefd, ben ik ook altijd eerlijk in.
Heb wel heel veel vriendinnetjes altijd maar ze doen me niets. Het gaat dus eigenlijk om de lust. Ben dus ook vaak ontrouw geweest. Ik ben er nu 1 tegengekomen, nu heb ik het te pakken. Nadat ik haar 2 a 3 keer gezien heb ben ik verkocht. Ik ben eerlijk geweest over mijn verleden en het lijkt er op dat ze angstig is en daarom de boot afhoudt.
Het klote is dat ik er van baal, nu dat ik het een keer heb
het geen kans van slagen blijkt te hebben. Ik weet het gewoon niet meer.
  maandag 17 juni 2002 @ 10:52:53 #2
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_4617563
Ik ben wel geen vrouw, maar waag toch even een poging

Het siert je dat je eerlijk geweest bent over je verleden en aan de ene kant zou dat ook vertrouwen moeten scheppen. Maar je kunt je vast ook donders goed voorstellen dat ze niet helemaal op d'r gemak is met je.

Probeer voorlopig effe alle schijn van chans met andere meisjes te vermijden (niet dat je helemaal niet meer met andere vrouwen om hoeft te gaan) en hoop dat het zich herstelt. Ik zou zo geen andere manier weten om haar vertrouwen terug te winnen.

En ga zsm met zijn tweeen iets leuks doen! Neem haar mee naar een dagje dierentuin oid Vaak wel een leuke boost. Niet zeggen waar je heen gaat van tevoren, maar gewoon zeggen dat ze een complete dag vrij moet houden voor een verassing Van tevoren kaartjes regelen etc etc.

Suc7

maandag 17 juni 2002 @ 10:54:04 #3
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_4617574
quote:
Op maandag 17 juni 2002 10:52 schreef TR08 het volgende:

En ga zsm met zijn tweeen iets leuks doen! Neem haar mee naar een dagje dierentuin oid Vaak wel een leuke boost. Niet zeggen waar je heen gaat van tevoren, maar gewoon zeggen dat ze een complete dag vrij moet houden voor een verassing Van tevoren kaartjes regelen etc etc.

Suc7

erhhmmm dierentuin jippie

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 17-06-2002 10:54]

pi_4617579
pfft, dus?
ik ben wel vaak verliefd geweest en dat liep nergens op uit, maar ik ga niet zitten zeuren dat ik het niet meer zie zitten.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  maandag 17 juni 2002 @ 10:55:34 #5
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_4617591
dáár had je dan eerder over na moeten denken lieverd

.. wat zou jij in díe situatie doen?

ontopic: Gun haar de tijd om te zien dat je veranderd bent, en ze je wel vertrouwen kan. Oftewel: doe het rustig aan in deze relatie.

[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
  maandag 17 juni 2002 @ 10:59:25 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_4617637
quote:
Op maandag 17 juni 2002 10:54 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

erhhmmm dierentuin jippie

Ja of iets anders wat je allebei leuk vindt natuurlijk Mijn vriendin vindt de dierentuin erg leuk en ik ook
pi_4617658
Je zegt dat je haar een paar keer gezien hebt... zijn dat dates geweest, of ben je haar gewoon een paar keer tegengekomen? Misschien heb je haar een beetje overdonderd met je verleden (wellicht dacht zij nog niet zover...)
Geef het tijd (maar werk er wel actief aan) en zet je beste beentje voor... (ga ook weer niet iets overhaasten...)

Lastige situatie, voorzichtig aanpakken...

Veel clichematige tips wellicht, maargoed, hopelijk heb je er wat aan.

(ook ik ben geen vrouw, wat niet wil zeggen dat ik er niks over te zeggen heb )

pi_4617666
quote:
Op maandag 17 juni 2002 10:59 schreef TR08 het volgende:

[..]

Ja of iets anders wat je allebei leuk vindt natuurlijk Mijn vriendin vindt de dierentuin erg leuk en ik ook

apen kijken

wat ook leuk is..
- dagje strand (romanties )
- stad in (shoppen/terrasje)
- sixflags
en zo kun je wel doorgaan.. gewoon laten merken dat je haar echt leuk vind.. en niet de hele tijd naar andere chickies lopen kijken en

pi_4617711
Niet dat ik het niet meer ziet zitten, maar als je echt in geen jaren verliefd bent en alleen meiden hebt omdat je stom gezegd je hormonen opspelen is het gewoon kut dat als je dan iemand echt een keer leuk vindt het niet gaat werken.
Ik ben met er weg geweest, was echt top. Toen ik thuis was merkte ik dat ze echt een toppertje is. Soms denk ik had ik me mond maar gehouden en gewoon de onschuldige jongen had uitgehangen, maar ja. weet je, het is absoluut geen kunst om een vrouw te krijgen, en vaak zie er de waarde ook niet meer van in, hoe mooi ze af en toe ook zijn. Maar het verdomd moeilijk om de goeie te krijgen en dan te houden.
Ik ben er wel van overtuigd dat als ik er 1 heb ga ik het waarderen en respecteren. Maar deze is zo angstig.
Ik heb zoiets, ben ik eerlijk geweest over mijn verleden,
geloof dan ook dat het nu anders is.
pi_4619578
niemand met enig verder advies
pi_4619660
Wachten op de volgende.en die dus niet alles vertellen (qua 'relatieverleden').

Wat is geweest is geweest, geen enkele directe noodzaak om een potientele nieuwe vriendin op de hoogte stellen van een zeker losbandig dan wel oppervlakkig verleden wat relaties/sex betreft.

Wat telt is het hier en nu.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_4619825
Wat telt is het hier en nu, maar vaak zegt het verleden wel degelijk iets over een persoon. Je hebt het over jezelf afgeroepen? Er ontbreekt alleen nog aan dat zij geen fuck om jou kan schelen en de ronde doet.
pi_4619917
hoezo over mijn zelf afgeroepen, omdat je niet verleifd bent
moet je dan eeuwig wachten tot je het een keer wordt en verder van andere vrouwen afblijven
pi_4623705
quote:
Op maandag 17 juni 2002 13:58 schreef pineukio het volgende:
hoezo over mijn zelf afgeroepen, omdat je niet verleifd bent
moet je dan eeuwig wachten tot je het een keer wordt en verder van andere vrouwen afblijven
*zucht* Herlees nog eens wat je hier typte en al die maanden hiervoor.
pi_4623817
Laat haar merken dat je echt verliefd ben, zorg ervoor dat je weet wat zij van jou verwacht.

Oh enne behandel haar als een mens. De zin "Deze is zo angstig" doet lijken alsof je het over een auto hebt.
Misschien is het een ongelukkige woordkeuze, maar verplaats jezelf een beetje in haar situatie. Hoe zou jij in zo´n situatie reageren?

Succes.

Als je allebei echt verliefd bent op elkaar, dan werken jullie het wel uit. Praten helpt natuurlijk altijd en vrouwen willen nu eenmaal versierd en bemind worden.

Hoeft niet duur te zijn, mag wel. Een rode roos is net zo leuk als een gouden ring met een knoert van een diamand erop. Een dagje uit s net ze lekker als een avondje op de bank, met allemaal kaarsjes en een goed gesprek o.i.d.

Het gaat erom dat zij ziet, dat je moeite voor haar wilt doen en dat je haar de leukste, liefste mooiste, meest fantastische vrouw an de wereld vindt.

En dat ook echt meent.

pi_4623884
en nu nog wachten op een reactie van Frenkie en dan kan er weer een slotje op
we are.. slaves to the rave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')