Het siert je dat je eerlijk geweest bent over je verleden en aan de ene kant zou dat ook vertrouwen moeten scheppen. Maar je kunt je vast ook donders goed voorstellen dat ze niet helemaal op d'r gemak is met je.
Probeer voorlopig effe alle schijn van chans met andere meisjes te vermijden (niet dat je helemaal niet meer met andere vrouwen om hoeft te gaan) en hoop dat het zich herstelt. Ik zou zo geen andere manier weten om haar vertrouwen terug te winnen.
En ga zsm met zijn tweeen iets leuks doen! Neem haar mee naar een dagje dierentuin oid
Vaak wel een leuke boost. Niet zeggen waar je heen gaat van tevoren, maar gewoon zeggen dat ze een complete dag vrij moet houden voor een verassing
Van tevoren kaartjes regelen etc etc.
Suc7
quote:erhhmmm dierentuin
Op maandag 17 juni 2002 10:52 schreef TR08 het volgende:En ga zsm met zijn tweeen iets leuks doen! Neem haar mee naar een dagje dierentuin oid
Vaak wel een leuke boost. Niet zeggen waar je heen gaat van tevoren, maar gewoon zeggen dat ze een complete dag vrij moet houden voor een verassing
Van tevoren kaartjes regelen etc etc.
Suc7
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 17-06-2002 10:54]
.. wat zou jij in díe situatie doen?
ontopic: Gun haar de tijd om te zien dat je veranderd bent, en ze je wel vertrouwen kan. Oftewel: doe het rustig aan in deze relatie.
quote:Ja of iets anders wat je allebei leuk vindt natuurlijk
Op maandag 17 juni 2002 10:54 schreef Phat Lip het volgende:[..]
erhhmmm dierentuin
jippie
Lastige situatie, voorzichtig aanpakken...
Veel clichematige tips wellicht, maargoed, hopelijk heb je er wat aan.
(ook ik ben geen vrouw, wat niet wil zeggen dat ik er niks over te zeggen heb
)
quote:apen kijken
Op maandag 17 juni 2002 10:59 schreef TR08 het volgende:[..]
Ja of iets anders wat je allebei leuk vindt natuurlijk
Mijn vriendin vindt de dierentuin erg leuk en ik ook
wat ook leuk is..
- dagje strand (romanties
)
- stad in (shoppen/terrasje)
- sixflags
en zo kun je wel doorgaan.. gewoon laten merken dat je haar echt leuk vind.. en niet de hele tijd naar andere chickies lopen kijken en
Wat is geweest is geweest, geen enkele directe noodzaak om een potientele nieuwe vriendin op de hoogte stellen van een zeker losbandig dan wel oppervlakkig verleden wat relaties/sex betreft.
Wat telt is het hier en nu.
quote:*zucht* Herlees nog eens wat je hier typte en al die maanden hiervoor.
Op maandag 17 juni 2002 13:58 schreef pineukio het volgende:
hoezo over mijn zelf afgeroepen, omdat je niet verleifd bent
moet je dan eeuwig wachten tot je het een keer wordt en verder van andere vrouwen afblijven
Oh enne behandel haar als een mens. De zin "Deze is zo angstig" doet lijken alsof je het over een auto hebt.
Misschien is het een ongelukkige woordkeuze, maar verplaats jezelf een beetje in haar situatie. Hoe zou jij in zo´n situatie reageren?
Succes.
Als je allebei echt verliefd bent op elkaar, dan werken jullie het wel uit. Praten helpt natuurlijk altijd en vrouwen willen nu eenmaal versierd en bemind worden.
Hoeft niet duur te zijn, mag wel. Een rode roos is net zo leuk als een gouden ring met een knoert van een diamand erop. Een dagje uit s net ze lekker als een avondje op de bank, met allemaal kaarsjes en een goed gesprek o.i.d.
Het gaat erom dat zij ziet, dat je moeite voor haar wilt doen en dat je haar de leukste, liefste mooiste, meest fantastische vrouw an de wereld vindt.
En dat ook echt meent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |