www.onzinradio.nl/topicquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Waarom is er niet een functie dat je automatisch naar het nieuwe topic gaat? Dat is pas luxe!
Wat?quote:
Nog niet dronken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar eens een biertje open
NEE DIE SPELFOUT!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Ik luister naar niemand hoor![]()
Zet hem af en toe tijdens de reclame ff harder. Is niet mijn muziek dit
Oh.quote:
En dat weet jij omdat .... ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Je noemt het live hakkuh in the mix maar dit is een premix.
Dank uquote:
Je zorgt maar dat je met luier om gaat draaien hoorquote:
Ja dagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Speciaal voor jou live verkrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Net was het 20quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoeveel luisteraars zitten we op ?!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
Bepalen jullie de eindplaat dan maar he
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Of ben ik te laat, eigenlijk wel hè
Supergabber.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
Bepalen jullie de eindplaat dan maar he
Die heb ik gemistquote:
Dat doet butt, die geeft geen nummers weer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat het nummer de hele tijd live hakkuh in the mix heet vermoed ik dat.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ghehe koelkast geeft nooit door welk nummer hij draait. Alleen zijn shownaamquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik draai met butt, dat geeft geen titels door tenzij ik dat doe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat heeft met de broadcasting tool te maken, die zend geen id3 tags mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe koelkast geeft nooit door welk nummer hij draait. Alleen zijn shownaam
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan gebeurenquote:
Okquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
Jieeeehaaaaaa liep niet lekker
en die van huppel heb ik niet
Het liep gewoon vrijwel naadloos in elkaar over, hoorde geen wachtmuziekjequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt of niet?
NiceCast zat te kutten!
NiceCast heeft een auto log-in / broadcast functiequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het liep gewoon vrijwel naadloos in elkaar over, hoorde geen wachtmuziekje
He-le-maal top.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt of niet?
NiceCast zat te kutten!
quote:
quote:Paul Elstak (Den Haag, 14 januari 1966) is een hardcore dj, producer en labeleigenaar. Hij verwierf landelijke bekendheid door zijn happy hardcorehits uit 1995 en 1996.
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Paul heeft ook happy (en ik heb niet over Turbo)
Haha.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Op dit nummer heb ik een maand geleden mijn enkel verzwikt.Goede herinnering.
Tja ik kan weer lopen. Ikvoel het nog wel af en toe, maar daar kan ik mee leven, hehe.quote:
quote:
Kutje wij ookquote:
Ja hallo dat horen wij heul nietquote:
Je preimxquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:23 schreef Driepink het volgende:
is dit premixt ofzo? dat ie loopt te GH'en ?
quote:
Vraag pics van zijn zusquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit bij een fok!ker in de klas. halpp..
Vraag ze onz radio op te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha een feestje bij de overburen. Dikke hardcore komt daar vandaan.Nu Tommyknocker - Criminal.
Ik zit hier met een fok!ster in mijn huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
Wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.tinychat.com/onzinradioquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar zonder die split screen
Heb je die ook zonder splitscreen?quote:
Ik denk dat ze dat te zacht vinden, echt de lompste shit komt daar vandaan. Nog net geen speedcore.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vraag ze onz radio op te zetten.
Eeeeej jofuquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je zou maar moeten werken nu
Oh, wacht -0-
Groetjes aan Carool en Knetter
Kan helaas niet meeluisteren nu..
Verdwijn dus ook weer tot 01:00
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.tinychat.com/onzinradio
Die man is ook altijd onder invloed ook hequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Viro het volgende:
Ik tune in en hoor eggs op de radio roepen dat ie de tieten van knetter wil zien
Ik ben hier!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk die tc.
Mn craptop trekt dat niet
Wow dikke drumset.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Band hero spelen voor het uitgaan![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:
Ben alleen zwaar aan het kutten op dit moment omdat vdj niet meewerktquote:
eendjequote:
quote:
Zal 't voor lief nemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben alleen zwaar aan het kutten op dit moment omdat vdj niet meewerkt
Een goedeeeenavond!quote:
Ja ik kan niet zien hoe lang het nummer duurt, ik weet niet wat er mis is met deze nummers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee je zit nog in de pre-intro. Ietsje te snel gemixt.
Het geluid van de donderrrrrr.
Balen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zien hoe lang het nummer duurt, ik weet niet wat er mis is met deze nummers.
Ja hij geeft aan dat die nummers 50 min enzo duren en hij laat ook die track niet zien zeg maar.quote:
Geeft niks toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hij geeft aan dat die nummers 50 min enzo duren en hij laat ook die track niet zien zeg maar.
Nee het is alleen jammer maarjaquote:
Nee had ik al geprobeerd, sommige nummers doen het overigens wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je een nieuwe track inlaadt kan je alvast even op play drukken (terwijl de crossfader helemaal naar de andere track staat) en gelijk naar het einde seeken. Misschien laadt hij hem dan beter in?
Jup, met zo'n gitaarkeyboarddingquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Lueken liedje van Davide Sonar. Stond op Qlimax dvd van 2009 dacht ik.
Neuh, vind ik ze niet goed genoeg voorquote:
DIE IS SUPERBAAS!!!!quote:
Oh, ik vind ze wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh, vind ik ze niet goed genoeg voor
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zulks een fijne melodie heeft deze ploat.
Haha goeien jinglequote:
Kom maar opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Zeker een lekker nummertje.
Ik ga straks vanaf 00.30 tot 01.00 echt lompe hardstyle doen.
van mij mag jequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
Wie vind dat ik van 2.00 t/m 3.00 moet draaien ?
Ga je stampen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
Heb vandaag trouwens crysis 2 gespeeld. Tering, wat een bazenspel. Het heeft zelfs een 3D-functiequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
En hij is wegquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Spaghetti heeft mij gewoon gebanned![]()
Ik heb die oudere plaatjes niet in de full versie.quote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
Oeh! Als je toch plaatjes draait van Gerardo, kun je dan ook Drumachine er doorheen gooien?
Aah helaas, maar mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb die oudere plaatjes niet in de full versie.
In elk genre zijn er wel pareltjes te vindenquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Klinkt al beter dan wat ik normaal aan hardstyle hoor
Dit is gewoon compleet anders dan die andere shit.quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In elk genre zijn er wel pareltjes te vinden
In de tracks die ik nu draai? Nice.quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Zokunen het volgende:
Er zit meer, hoe noem je dat, harmonie en sfeer(?), in als in de meeste hardstyle.
Ook wat invloeden uit andere stromen.
Althans voor mij, soms denk je trance invloeden te horen dan wat house etc.
Een wat bredere/complexere vorm van hardstyle
quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
In de tracks die ik nu draai? Nice.
Tja, ik vind de meeste hardstyle die je bijvoorbeeld in kroegen hoort ook niet de beste plaatjes. (I would stay remake, Nothing else matters remake, enz.) Maarja, als ik dan een keer in een kroeg hardstyle hoor sta ik meestal wel flink te stampen.Echter als ik zo'n nummer op een hardstylefeest hoor ga ik demonstratief stil staan.
Ja wat? Dit is bazenmuziekquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lama443 het volgende:
Zijn we nog steeds aant stampen hier? pfft
Haha! Zo herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
In de tracks die ik nu draai? Nice.
Tja, ik vind de meeste hardstyle die je bijvoorbeeld in kroegen hoort ook niet de beste plaatjes. (I would stay remake, Nothing else matters remake, enz.) Maarja, als ik dan een keer in een kroeg hardstyle hoor sta ik meestal wel flink te stampen.Echter als ik zo'n nummer op een hardstylefeest hoor ga ik demonstratief stilstaan.
Ja ik vind die themadagen/avonden echt geweldigquote:
Bam bam bam bam.quote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is 't nou nog niet afgelopen met die herrie?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Ik wou vanmiddag bier gaan halen in de Ridderhof, hier 100m vandaan
Hoop wel dat jullie het snappen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh jawel. Een eigenaresse van een kledingzaak waar ik laatst een cadeautje voor mijn moeder heb gekocht is door het hoofd geschoten door die vuile tering flikker.
Jofuquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is 't nou nog niet afgelopen met die herrie?
Godver, sterkte man.quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
Gaat wel lekker op de radio.
Sorry dat ik mijn show heb gemist, maar tja:
[..]
[..]
Hoop wel dat jullie het snappen.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Carooltje en Knetter, heerlijke spetters van me![]()
![]()
Oh man! Maar ik las dat er bazenjingles voorbij waren gekomen?quote:
ze zijn van mijquote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Carooltje en Knetter, heerlijke spetters van me![]()
![]()
Mr Greenquote:
vraag maarquote:
En knetterquote:
quote:
that would be mequote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik sluit hem lekker lomp af.
Hierna nog even 20 seconde de outro van het Hard Bass anthem en dan kan de volgende om 1 uur.
Jaaaaaquote:
Echt een goeie set wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |