abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95273748
Hoi allemaal....

Wie heeft er ervaring met de Quinny Zapp (de normale, niet de extra)....?
Mijn specifieke vraag is of het zonnescherm en het regenscherm zoals je dat in de normale stand hebt ook nog werken als je een maxi cosi op de Zapp hebt geklikt. Of zitten die echt aan het normale zitje vast?

Ik vind dit nergens op online-winkels/foto's, maar de mama's onder jullie die er eentje thuis hebben kunnen mij dat vast vertellen!

Eline
  zaterdag 9 april 2011 @ 20:53:19 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95274742
Wat betreft het zonnescherm. Die zit vast aan de bekleding volgens mij, dus die gaat er af. Je houdt alleen het frame over als je de maxicosi erop klikt.
IN de maxicosi zelf zit ook een zonnekap.

Wat betreft de regenhoes denk ik het niet. Die is gemaakt voor de buggyinzet en niet voor de maxicosi.
pi_95274780
Oké, dank je voor de info!
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:58:06 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95277454
Zonnescherm kan je loshalen. Dit is op het frame te klikken. Ik heb het nooit geprobeerd, maar het lijkt mij niet dat je er gebruik van kan maken als er een maxicosi op bevestigd is. Regenscherm zeker niet, dat past precies om het frame van het zitje.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:00:34 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95277544
Nou weet ik alleen even niet of je het zitgedeelte eruit moet halen om er een maxicosi op te zetten. In dat geval kan het helemaal niet :D. Maar in de maxicosi zit als het goed is een zonnescherm, en je kan er ook een regenscherm voor kopen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_95277734
Ik heb dus wel eens gezien dat iemand het zitje had en de maxicosi op een wagen.
Maar als je de zapp hebt dan zet je de maxicosi waar ook de zonnenkap zou zitten dus dat kan al niet.
En de regenhoes van de zapp maakt weer gebruik van de zonnekap.

Dsu nee dat kan niet maar er zijn zonneschermen, regenhoezen, muggennetten en noem maar op voor de maxicosi zelf.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:04:33 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95277735
never mind, verkeerde topic
pi_95290465
Nee, dat gaat niet.

De zonnekap van de Zapp zit vast op de plek waar de adapters voor de maxi-cosi zitten. En idd de regenkap (wat een klote ding is dat trouwens) van de Zapp moet over de zonnekap.

Volgens mij moetde buggy inzet er ook uit als je de MC erop zet want dat redt je volgens mij niet qua afstand ruggedeelte/voorkant MC.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95301807
Volkomen duidelijk! Dank allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')