abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95269528
Ik zit de laatste tijd echt niet lekker in mijn vel, zoals vanmiddag ben ik met vriendinnen en vrienden van haar naar het strand geweest. Ik was heel stil en ontzettend teruggetrokken, wat ik dan haat aan mezelf. Ik kan op een of andere onverklaarbare reden me gewoon niet goed voelen, of zorgen dat ik me goed voel, ik weet niet hoe het komt.

Mijn vriendinnen daarintegen zitten juist lekker in hun vel, voelen zich goed over mezelf en ik denk dat ik er jaloers op ben. Ik weet dat ik er ook mag zijn en zeker niet lelijk ben maar toch ben ik verrekte onzeker.

Daarintegen hebben ze allemaal een leuke vriend en ik niet. Ik ben te kieskeurig volgens hen, maar ik wil gewoon niet met de eerste de beste. Maar als ik zie hoe hun met elkaar omgaan mis ik iemand die echt om je houd en om je geeft en waar je bij terecht kan.
Maar ik straal natuurlijk nu ook weinig energie uit dus aantrekkingskracht bij leuke jongens is ook ver te zoeken.

Ik ben bijna 20, en ik wil genieten van het leven. Maar de vriendinnen met wie ik nu omga lijken me allemaal zat te zijn en gaan hun eigen gang. Aangezien ik niet wil claimen kijk ik toe.

Einde zeikverhaal, toch blij dat ik het even van me af kan typen en welke wildvreemde mijn hartberoerselen leest..
pi_95270096
quote:
Maar als ik zie hoe hun met elkaar omgaan mis ik iemand die echt om je houd en om je geeft en waar je bij terecht kan.
Misschien is de reden toch wel aanwijsbaar?

Wie zegt dat je vriendinnen je zat zijn? Waarom hebben ze je dan meegevraagd naar het strand?
pi_95270253
Ik weet niet of dat de reden is.. Misschien onbewust toch wel? Ik hou mezelf voor dat ik er geen zin in heb, en ik durf het gewoon niet aan een relatie denk ik.

Ik ben meer bang dat ze me na vanmiddag helemaal zat zijn, aangezien het me toen echt niet lukte om me 'vrolijk' voor te doen, en heel stil was.
Nu ben ik bang dat ik ze gewoon kwijt ben na vanmiddag en dat bezorgd me nog meer een rotgevoel!

Maar bedankt voor je reactie :)
pi_95270368
Omdat je een keer een middag stil bent? Als ze je daarom zat zijn dan zijn het ook geen vriendinnen van je.

Waarom durf je geen relatie aan?
pi_95271110
Ja daar heb je gelijk in, ben denk ik te bang dat ik ze tegenval!
Een vriendin vroeg nog wel af te spreken voor koninginnendag, maar dan denk ik weer dat zal ik nog maar zien of het doorgaat..

Een jaar geleden heb ik een relatie gehad en hij was vreemdgegaan, vind ik wat moeilijker om te vertrouwen enzo! Maar ik weet ook wel dat niet iedereen zoals hij is.. Maar ik kan gewoon niet meer 'relaxed' naar jongens kijken.
pi_95271169
Ik herken het , dat heb ik ook wel eens. Erg vervelend, soms weet ik niet exact hoe het komt, gebeurt maar voel ik me verwart, kut kan het niet echt beschrijven eerlijk gezegd.

Nu ik je topic verder leest heeft dat van mij niet echt een aanleiding (nog niet ontdekt iig). Maar ts je hoeft toch niet onzeker te zijn, als jij wilt wachten met een vriend en niet iedereen wil is dat toch ook fijn? Je hebt respect voor jezelf en gaat pas voor iemand als je er echt zeker over bent. En iedereen heeft wel eens een rustig middagje, je vriendenclub moet dat zeker begrijpen vind ik.
pi_95271928
dankjewel koekjesmonster!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:48:39 #8
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_95271946
ik denk dat je in het verkeerde sub-forum zit :N
pi_95272129
Ooh in welke hoort dit eigenlijk dan..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: