Nou volgens mij zijn ze zelfgemaakt en daarna ingevroren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef schommelstoel het volgende:
5min, als het tenminste ook magnetron gehaktballen zijn.
Dan zou ik ze gewoon in de pan doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn ze zelfgemaakt en daarna ingevroren.
Maar de magnetron is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zou ik ze gewoon in de pan doen als ik jou was.
Met redelijk wat bak en braad
Klopt, maar ze zullen daarna niet zo lekker zijn als dat ze uit de pan komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Maar de magnetron is zo makkelijk.!
In het, puur hypothetische geval, dat me dat niet zoveel uitmaakt en ik ze toch in de magnetron opwarm, dan 5 minuten op de hoogste stand, right? (Puur hypothetisch heh)quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zullen daarna niet zo lekker zijn als dat ze uit de pan komen
jaja, als iemand 'ja' zegt op 5 min dan gooi je t gewoon in de magnetronquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
In het, puur hypothetische geval, dat me dat niet zoveel uitmaakt en ik ze toch in de magnetron opwarm, dan 5 minuten op de hoogste stand, right? (Puur hypothetisch heh)
Goh.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaja, als iemand 'ja' zegt op 5 min dan gooi je t gewoon in de magnetron
Koud eten is nog makkelijker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Maar de magnetron is zo makkelijk.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |