Ik ben gestopt toen ik de blauwe band hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bruine band van judo, maar heeft niets met kracht te maken.
Misschien komt er een filmpje op de SST site?quote:
Klopt, en dan komt er ook techniek bij kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Ifa het volgende:
[..]
'k heb er helemaal geen verstand van, maar uit Japanse films wel eens opgepikt: als de ander met veel kracht op je afkomt, gebruikt die kracht in je voordeel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen ik de blauwe band had
Daarom zeg ik Laura heeft geen kracht, dus moet ze wel op techniek Sjerren kapot hebben gemaakt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Of kwestie van vocabulaire.
Heel veel keer _> [..]
Vroeger keek ik altijd Fear Factor, mss even zoeken wat voor opdrachten daar zijn geweest en dat doorspelen aan de redactie van SST?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Niki.P het volgende:
Vind het op zich wel leuk dat ze opdrachten krijgen maar angst, ik vindt de opdracht nou niet echt eng...
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien komt er een filmpje op de SST site?
HULDE!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha OMG, schrik me kapot hier.
Kat had bijna een ekster te pakken in de achtertuin, hoop gekrijs van dat beest
Maar ik heb em van de dood gered mensen!
Opzich wel goed dat ze zo beperkt materiaal voor de uitzending creeeren, maar niet de streamers benadelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...
En daarna op Twitter stond dat je voor de wedstrijd tussen Laura en Sharon maandag moest kijken...
Soms locken ze te snel, en komt er achteraf toch een filmpje van, ik denk dat die lockdown een inschattingsfout/communicatie probleempje was bij de regiekamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...
En daarna op Twitter stond dat je voor de wedstrijd tussen Laura en Sharon maandag moest kijken...
Heb het ook helemaal gehad met dat misselijk stuk vretenquote:
Ik kijk inderdaad ook wel eens naar Fear Factor, die eerste opdracht (met het vieze drinken) zou wel in Fear Factor hebben gepast, maar die van vandaag echt niet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd Fear Factor, mss even zoeken wat voor opdrachten daar zijn geweest en dat doorspelen aan de redactie van SST?
Ja ik mis haar ook wel een beetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar nichtje is hier ook heel lang niet meer gesignaleerd, ik snap waarom. OOk al vond ik haar een leuke poster, ze mag van mij weer komen
Klopt, was ook in FF, eigenlijk zou er iets moeten komen met hele grote spinnen oid, iets heel engs, dat ze in een bak moeten liggen en er spinnen op gegooid moeten worden of muizenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad ook wel eens naar Fear Factor, die eerste opdracht (met het vieze drinken) zou wel in Fear Factor hebben gepast, maar die van vandaag echt niet!
Same herequote:Trouwens ik zou echt nooit meer willen drinken uit glazen waar zo iets vies als wat ze gisten hadden in heeft gezetten maar ik zie ze er steeds uit drinken..
Ja en daarom heb ik meer een hekel aan laura en mo. Jo is enorm irritant. Wordt soms echt gek van haar maar ze heeft ook haar goede kanten en die heb ik nog niet of nauwelijks gezien bij de andere 2 dames.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef angeljacky het volgende:
Kijk daar is Jo wel lief in, zij maakt wel een sandwich voor Mo, dat zou secreet Mo andersom nooit gedaan hebben
Jo staat bij mij ook boven Mo en Laura. Joanna heeft wel een goed hartje, ze brengt het alleen op een dominate toon. Maar ze is ook niet te beroerd dat toe te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik meer een hekel aan laura en mo. Jo is enorm irritant. Wordt soms echt gek van haar maar ze heeft ook haar goede kanten en die heb ik nog niet of nauwelijks gezien bij de andere 2 dames.
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familiequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar nichtje is hier ook heel lang niet meer gesignaleerd, ik snap waarom. OOk al vond ik haar een leuke poster, ze mag van mij weer komen
And again,.... die schutter is al bijna begraven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef bull1966 het volgende:
ondertussen in de echte wereld :
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
Klopt helemaal,quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef angeljacky het volgende:
Kijk daar is Jo wel lief in, zij maakt wel een sandwich voor Mo, dat zou secreet Mo andersom nooit gedaan hebben
Dat kun je verwachten, vooral wanneer je mee post op FOK.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familie
Dus? Je punt is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familie
Relativeren heet datquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef bull1966 het volgende:
ondertussen in de echte wereld :
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de trucquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bruine band van judo, maar heeft niets met kracht te maken.
Gelukkig zijn er altijd supportersquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat kun je verwachten, vooral wanneer je mee post op FOK.
Ik smeet zo iemand die 20 kilo zwaarder was over mijn schouder hoor, zonder moeitequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de truc
De Psych zou best de burgervader kunnen zijn die nu op ned 1 isquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Relativeren heet dat![]()
Persconferentie op Ned. 1 nu
Misschien een FOK!verbod opgelegd door haar familie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd supporters
Het nichtje las daar rustig doorheen hoor...
Denk dat het haar toch teveel is geworden en mischien wel omdat ze iets anders kon doen dan de fokkers gelijk geven. Als dat zo is dan is het iig beter niet meer mee te posten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd supporters
Het nichtje las daar rustig doorheen hoor...
Het zwaartepunt van de tegenstander verleggen, uit evenwicht brengen, verwurgen en/of houtgreep. Weinig kracht nodig voornamelijk techniek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de truc
Mag best af en toequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
LAURA IS ZOOOOOO BLIJ MET ZICHZELF ,sorry dat ik schreeuw
Ja tuurlijk ze heeft Alex al de deur uitgewerktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
LAURA IS ZOOOOOO BLIJ MET ZICHZELF ,sorry dat ik schreeuw
Holy shit, wat een drama.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Mokum020 het volgende:
Relativeren heet dat![]()
Persconferentie op Ned. 1 nu
ik heb er geen verstand van johquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zwaartepunt van de tegenstander verleggen, uit evenwicht brengen, verwurgen en/of houtgreep. Weinig kracht nodig voornamelijk techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |