Objectief gezien kan een toilet best schoner zijn, maar blijft staan dat ik niet wil neuken in de urine- en ontlastingsresten van een ander.quote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als iets schoner is, is het viezer?
Ik verwijs naar Yukis post en ben het verder met Silenus eens.quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, was je daar nog?
Ter info; ik was in gegaan op, notabene je eigen stelling, dat vrouwen die zich op een toilet laten neuken goedkoper zijn dan vrouwen die one night stands op een andere locatie hebben.
Net zo lekker als ideeën en aannames als feiten presenteren en daarbij volledig voorbij gaan aan de eerder aangedragen en ook niet geheel onbelangrijk, wérkelijke feiten.quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Yuki het volgende:
Twee dingen:
- even tussendoor (je kan geen tijd voor elkaar nemen) Kan wel degelijk, is dus subjectief
- goor toilet. Hetgeen dus feitelijk gezien lulkoek is
Selectief lezen is lekker, he?
True, true, maar ik heb over een uur pas m'n afspraak.quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Silenus het volgende:
Deze discussies maken dit topic nogal vermoeiend, om eerlijk te zijn.
Succes met die matras aan de waslijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Objectief gezien kan een toilet best schoner zijn, maar blijft staan dat ik niet wil neuken in de urine- en ontlastingsresten van een ander.
Gadverrrrdamme! [/ekdom]
Daarnaast, zoals al eerder gezegd: ik verschoon mijn bed voor ik er met een ander in beland. Dus, mijns inziens, is dat echt wel schoner. Bacteriën gaan namelijk dood bij 60 graden
Nou, schrijf dan even het verhaal neer over hoe jij een internetdate ontmoette en vervolgens met haar als goedkope hoer op een ondergekotst toilet eindigdequote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, true, maar ik heb over een uur pas m'n afspraak.
Ga jij werkelijk de tijd nemen op een openbaar toilet? Urenlang neuken, tot je er doodmoe bij neervalt? Ja? Veel plezier dan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Net zo lekker als ideeën en aannames als feiten presenteren en daarbij volledig voorbij gaan aan de eerder aangedragen en ook niet geheel onbelangrijk, wérkelijke feiten.
Maak jij je toilet maar één keer per week schoon? Waar is de tijd dat vrouwen nog wat aan het huishouden deden gebleven?quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Yuki het volgende:
En denk je niet dat er gradaties zijn in gorigheid van een toilet? Want mijn eigen toilet, thuis, dat minstens één keer per week wordt schoongemaakt, is echt wel 100x minder smerig dan een openbaar toilet waar in een uur tijd 60 mensen overheen pissen
Alsof ik internetdates op de toilet van een kroeg ga neuken, die gaan gewoon mee naar huis.quote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, schrijf dan even het verhaal neer over hoe jij een internetdate ontmoette en vervolgens met haar als goedkope hoer op een ondergekotst toilet eindigde
Als het lekker is? Hell yeah.quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga jij werkelijk de tijd nemen op een openbaar toilet? Urenlang neuken, tot je er doodmoe bij neervalt? Ja? Veel plezier dan.
1 keer per week schoonmaken!? Smeerlap.quote:En denk je niet dat er gradaties zijn in gorigheid van een toilet? Want mijn eigen toilet, thuis, dat minstens één keer per week wordt schoongemaakt, is echt wel 100x minder smerig dan een openbaar toilet waar in een uur tijd 60 mensen overheen pissen
Oeh, je hebt een date geneukt?quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Over toiletten gesproken, mijn date van vrijdag ging zaterdagochtend naar de wc en toen zat nét m'n huisgenoot te schijten.Gewoon om 9u sochtends, hoe toevallig!
Tot overmaat van ramp spoelde het toilet niet door, ze schaamde zich dood.(Ik vind zulke anekdotes alleen maar grappig, dus mij kan het niet zoveel schelen)
quote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak jij je toilet maar één keer per week schoon? Waar is de tijd dat vrouwen nog wat aan het huishouden deden gebleven?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak jij je toilet maar één keer per week schoon? Waar is de tijd dat vrouwen nog wat aan het huishouden deden gebleven?
Laat ik er, voor de grap, gewoon eens serieus op in gaanquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als het lekker is? Hell yeah.
[..]
1 keer per week schoonmaken!? Smeerlap.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Seven. het volgende:
Aangaande toiletneuken: OK, het staat wel vast dat het niet zozeer onhygiënisch is. Maar dan nog zijn er een paar serieuze nadelen.
-geen ruimte, beperkt tot staande of zittende seks Oh nee, wat een onmogelijke opgave.
-ik kan alleen liggend op mijn rug klaarkomen, dus dat is de moeite niet Betere minnaar zoeken.
-kutherrie op de achtergrond, ik wil graag fatsoenlijke muziek horen. Ik neuk principieel niet op Frans Bauer en Jantje Smit Betere kroeg zoeken.
-de rij en de rode kop als je er weer uitkomt Gebrek aan schaamte kweken.
Om dan nog maar even een leuk feitje uit de hoge hoed te toveren; je wist kennelijk nog niet dat vrouwentoiletten aanzienlijk smeriger zijn dan de mannentoiletten?quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
Laat ik er, voor de grap, gewoon eens serieus op in gaan
Ik ben zo weinig thuis, dat ik gemiddeld 1 keer per dag m'n wc gebruik. Denk je dan dat ik 'm iedere dag ga poetsen?
Bovendien pissen er geen mannen op mijn wc, dus ook geen spetters
In de pot misschien wel. De bril kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om dan nog maar even een leuk feitje uit de hoge hoed te toveren; je wist kennelijk nog niet dat vrouwentoiletten aanzienlijk smeriger zijn dan de mannentoiletten?
OK.quote:
Ja doei, ik ga natuurlijk niet gewoontes waarover ik tevreden ben overboord gooien zodat ik maar kan neuken op een toilet.quote:
Volgens mij zijn er echt bijzonder weinig mensen die vaker dan eens per week hun toilet schoonmaken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
En ja, dan ben ik maar een smeerpijp maar eerder 2 keer per maand eigenlijk. Ik haal mijn remsporen gewoon direct weg. Ik heb wel wat beters te doen dan toiletten poetsen. Fokken, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik internetdates op de toilet van een kroeg ga neuken, die gaan gewoon mee naar huis.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
In de pot misschien wel. De bril kan ik me echt niet voorstellen.
Wat moet het heerlijk zijn om alle wijsheid in pacht te hebbenquote:
Je houdt van kutmuziek tijdens het uitgaan terwijl je beperkt bent in je orgasmes?quote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Seven. het volgende:
Ja doei, ik ga natuurlijk niet gewoontes waarover ik tevreden ben overboord gooien zodat ik maar kan neuken op een toilet.
Och, alles went op een gegeven moment.quote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om alle wijsheid in pacht te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |