hoop ik dus ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
ben benieuwd hopelijk schieten ze mo zo van der plaats
weet ik het deze is voller ?!?!? en lapo zei hier verder gaanquote:
dit is een oude, ik zou zeggen in de goeie doorgaanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef bollokus het volgende:
is nu ineens iedereen naar het toilet ???
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit is een oude, ik zou zeggen in de goeie doorgaan
is mij ook best .... als ik mijn frustaties maar kwijt kanquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit is een oude, ik zou zeggen in de goeie doorgaan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
is mij ook best .... als ik mijn frustaties maar kwijt kan
ik vind juist dat het nu een beetje leuker word ze doen iig geval iets!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef trollie67 het volgende:
is daai..oerhaoolandse spelletjes...past alleen bij die doodskop....ik waardeer heus wel dat de laatste 3 uitzendingen echt erg leuk geweest zijn en dat ze nu alle moeite doen..maar ben al een beetje afgestompt..ze zijn er net iets te laat mee..we hadden leuke dagen en nu weer spelletjes uit omas tijd..dan moeten ze eten omdat ze niets gedaan hebben...van mij mag het programma wel stoppen nu..,.is belachelijk
LOL, bij afwezigheid van een echte mod.quote:
tuurlijk..dat is ook zo..maar secret story...spelletjes waar een oma van 90 nog fitter is...het zijn echte hangdozen daar zo...ze hebben niets te doen...een of 2 man maken ontbijtje klaar..aanschuifen en voor de test dom lullen en prive scenes bespreken...ik wens soms echt de oude bb terug...ik bedoel maar..ze krijgen het dubbele voor niets doen en vakantie vieren wat sommige van ons verdienen in wind en weer,,ze zitten in portugal met mooi weer..een waanzinnig huis..een pool..en ze hangen op een stinkige slaapkamer...en dat voor mensen meestal onder de 30quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind juist dat het nu een beetje leuker word ze doen iig geval iets!
even naar de andere cosquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk..dat is ook zo..maar secret story...spelletjes waar een oma van 90 nog fitter is...het zijn echte hangdozen daar zo...ze hebben niets te doen...een of 2 man maken ontbijtje klaar..aanschuifen en voor de test dom lullen en prive scenes bespreken...ik wens soms echt de oude bb terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |