maar ook na de tweede keer toen Maik won.. zei ze weer houd je smoel tegen Joquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Klopt maar dat was voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten.
idd ! dit muisje heeft nog een staartjequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef shomila het volgende:
Die vrouwen krijgen echt ruzie onderelkaar door dit. Ik kan echt niet wachten.
Weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
mo en lau zijn strondjaloers op sharon , omdat ze hoger in aanzicht staat bij de kijkers. dat is het hem
Zo ver heb ik net niet terug gekeken, maar hoorde ze wel eerst zeggen hou zelf je mond. Dat moet dan daarna nog een keer geweest zijn danquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
maar ook na de tweede keer toen Maik won.. zei ze weer houd je smoel tegen Jo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Mo wil per se winnen en begrijpt niet dat het andere team ook wil winnen
preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
mo en lau zijn strondjaloers op sharon , omdat ze hoger in aanzicht staat bij de kijkers. dat is het hem
Jo wilde positief naar Mo zijn om haar uit te leggen dat Maik kracht had om te worstelen om niet op de stoel te komen voor Mo, dat als hij eruit moet dat Mo dan weer in een dip zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Flashbox het volgende:
Net voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten zei Joanna hou lekker je smoel.
Toen Maik gewonnen had, zei Joanna tegen Mo, weet je waarom Maik gewonnen heeft, hij wil niet op de stoel (nominatie) Mo zei toen iets wat ik niet kan verstaan, en Joanna zei toen weer hou lekker zelf je mond als ik dat wil zeggen doe ik dat.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
dus !quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
en mijn man niet om mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook niet om sharon heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |