quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
komt het hele verliezende team op de bank ?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
ja maar niet alleen van de opdracht vandaag, komen er nog meer de komende dagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
wordt nog spannend tegen joquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zou Mo inzetten voor een wedstrijd zeikwijf spelen..
Dat is niks nieuws geloof ik , volgens mij weet Sharon dat welquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef angeljacky het volgende:
Flip tegen Lau: je had gewoon een vette ipon.
Lau ( op een hele lelijke toon) lekker voor der.
Lau mag Sharon niet zo geloof ik
maar wel bij haar in de buurt blijven om bij de mojito's te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef angeljacky het volgende:
Flip tegen Lau: je had gewoon een vette ipon.
Lau ( op een hele lelijke toon) lekker voor der.
Lau mag Sharon niet zo geloof ik
Nice toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Niki.P het volgende:
Oke dat vindt ik wel echt lullig, dat ze Laura's broekje probeerde uit te trekken om te winnen, Nu nog blijer dat Laura heeft gewonnen...
Mo zei: Houdt je smoel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Flashbox het volgende:
Net voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten zei Joanna hou lekker je smoel.
Toen Maik gewonnen had, zei Joanna tegen Mo, weet je waarom Maik gewonnen heeft, hij wil niet op de stoel (nominatie) Mo zei toen iets wat ik niet kan verstaan, en Joanna zei toen weer hou lekker zelf je mond als ik dat wil zeggen doe ik dat.
O ja dat ik ook!! Ik dacht dat je het over de actie van de screamers had!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is niet gebeurd en tóch heeft ze gewonnen. Dat vind ik best nice.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O ja dat ik ook!! Ik dacht dat je het over de actie van de screamers had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |