Jo en Mo tegen mekaar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Tegen wie zei Jo hou is gewoon lekker je smoel.
dat hoorde ik ook ja, waarom was dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Reksie1981 het volgende:
HHAHAHA MO: Houd je smoel tegen JO
Jo: Ik zeg wat ik zelf wil, hou zelf je smoel!
Echt!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura heeft gewonnen
Wat een heldin
Mo kon er niet tegen dat Jo wat zeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook ja, waarom was dat?
Nou gewoon de ring uit rollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Hoe de fuck krijgt die lampenkap Sharon uit die ring
lange benen, ff doorduwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Geen idee, maar is duidelijk geen taal om te gebruiken.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Mss is Laura toch sterker dan ze lijkt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
quote:
Zo'n sprietje is makkelijk te missenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
ja daar gaat ze straks echt nog wel ff uitgebreid op terugkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Het juiste antwoord is team Screamers !quote:
Heel hard "WATER!! RENNNEE!!!!!"quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Die wil winnen anders zit ze op de stoel en gaat ze eruitquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
wat is die Jo toch aan het schreeuwen en aan het doen
Litteken van haar facelift?quote:
quote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Het juiste antwoord is team Screamers !
dat zijn 2 kruizen, naast het zwembad. geen idee wat daar moet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd What is next.. zag nog een kruis met tape op de grond in de tuin?
Iemand nog meer gezien/ideeën??
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd What is next.. zag nog een kruis met tape op de grond in de tuin?
Iemand nog meer gezien/ideeën??
Showdown met .45 magnumsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
levende kanonsskogel en dat is de landplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |