abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95261310
Ik ben 26 jaar en vind al een tijdje een jongen heel erg leuk. Toen ik hem leerde kennen was dat gevoel er niet zo. Toen vond ik hem wel aardig, maar verder niks. Hij flirtende wel een beetje, maar aangezien ik dat gevoel toen nog niet had hield ik hem een beetje op afstand. Vervolgens ging ik met hem samenwerken en toen kwam dat gevoel er wel (doordat ik hem beter leerde kennen) Alleen aangezien we samen moesten werken vond ik het niet zo’n goed idee om te vertellen dat ik hem leuk vond. Het had namelijk anders erg gênant kunnen worden. Daarbij twijfelde ik heel erg of hij mij wel leuk vond (dat komt ook omdat ik erg onzeker ben) Maar goed om verder te gaan uiteindelijk ontstond er (nadat ons werk was afgelopen) een vriendschap. Dit vond ik wel oké, want ik wilde er zo achter komen of hij mij wel of niet leuk zou vinden.

Totdat hij dus een vriendin kreeg. Dat was dus voor mij het moment om te zeggen oké ik moet hem loslaten, maar ik heb daar veel moeite mee. Ik blijf namelijk met de vraag in mijn hoofd zitten: ‘Wat als ik toch eerder tegen hem had gezegd dat ik hem leuk vond’ Ik ben niet zo’n dame die een relatie wil verstoren van iemand, maar de kans dat de relatie toch een keer stuk loopt kan natuurlijk altijd. Ik wil niet met hem bevriend blijven, want dat vind ik te moeilijk. Toch wil ik dit graag afsluiten. Ik kan de vriendschap dood laten bloeden, maar dan blijf ik altijd met de vraag; ‘Wat als het ooit uit raakt en hij weet nog steeds niet dat ik hem leuk vind’?

Dus mijn vraag aan jullie is wel of niet vertellen dat ik hem leuk vind? Dat zou ik namelijk wel een beetje egoïstisch vinden van mezelf (niet eerlijk tegenover hem maar ook niet tegenover haar) Aan de andere kant als ik hem tegen kom dan kijkt hij op een speciale manier naar me (ik kan dat heel moeilijk omschrijven) wat me weer aan het twijfelen zet: vindt hij mij toch leuk?

Ik weet niet als ik een antwoord van hem zou krijgen van: ik heb je nooit leuk gevonden en zal je ook nooit leuk gaan vinden (wel op een andere manier hij zou dat wel lief brengen) Dan kan ik het tenminste voor mijn gevoel afsluiten. Aan de andere kant vind ik het niet zo tof tegenover hem om daar nu over te beginnen.
pi_95261431
Zeggen, niet geschoten is altijd mis ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:40:06 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95261774
Tuurlijk moet je dat zeggen. Gewoon open zijn, dat werkt echt het beste. En zo voelt het toch ook voor je?

en ja, je kunt als antwoord krijgen dat hij tegen jou zegt dat het niet wederzijds is. Nouja, dan weet je dat toch ook? Trouwens: hij kan ook niks zeggen... 't is niet zo dat als jij zegt dat je m leuk vindt dat je altijd een soortgelijk "wel/niet leuk" antwoord terugkrijgt.
How can I make this topic about me?
pi_95261828
Niet zeggen, zn ego is al groot genoeg...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95261916
Bedankt voor jullie reacties. Ja het voelt idd. ook zo. Aan de andere kant weet ik niet of ik het zo eerlijk tegenover hem vind om daar nu over te beginnen. Nu hij een vriendin heeft. Of zouden jullie dat niet erg vinden?
pi_95262007
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Godshand het volgende:
Niet zeggen, zn ego is al groot genoeg...
Hahha hoe bedoel je dat, omdat hij een vriendin heeft? Maar hij is juist heel lief
pi_95262099
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Liliandil het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ja het voelt idd. ook zo. Aan de andere kant weet ik niet of ik het zo eerlijk tegenover hem vind om daar nu over te beginnen. Nu hij een vriendin heeft.
Wat wil je ermee bereiken dan?

3 scenario's

1) Hij vindt je ook leuk en gaat stiekem met je vreemd. Hij belooft ooit met zn vriendin uit te maken, 5 jaar later zit je nog in die situatie
2)Hij vindt je niet leuk (genoeg) en bedankt je voor het compliment
3)Hij is hele tijd al stiekem verliefd en dumpt per direct zijn vriendin en gaat met jou ( *O* voor jou? ).

dus?
pi_95262388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat wil je ermee bereiken dan?

3 scenario's

1) Hij vindt je ook leuk en gaat stiekem met je vreemd. Hij belooft ooit met zn vriendin uit te maken, 5 jaar later zit je nog in die situatie
2)Hij vindt je niet leuk (genoeg) en bedankt je voor het compliment
3)Hij is hele tijd al stiekem verliefd en dumpt per direct zijn vriendin en gaat met jou ( *O* voor jou? ).

dus?
Hahha nou 1 is geen optie voor mij. En eigenlijk 3 ook niet, omdat ik niet het meisje wil zijn dat de vriendin van iemand anders afpakt. Mijn idee hier achter is meer van als het ooit uit gaat (om andere redenen) dat hij mij weet te vinden... (en weet dat ik hem leuk vind) Optie 2 misschien wel dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
pi_95262723
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Liliandil het volgende:

[..]

Hahha nou 1 is geen optie voor mij. En eigenlijk 3 ook niet, omdat ik niet het meisje wil zijn dat de vriendin van iemand anders afpakt. Mijn idee hier achter is meer van als het ooit uit gaat (om andere redenen) dat hij mij weet te vinden... (en weet dat ik hem leuk vind) Optie 2 misschien wel dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
Ja.. Hoe zie je dat voor je? Hoe zou je er achter moeten komen dat hij het om een andere reden uitmaakt?
Als je niet wil dat hij het voor jou uitmaakt, moet je niets zeggen, want dat zou kunnen gebeuren. Maar ik denk eigenlijk dat je dat stiekem toch wel wil. Anders zou je niet twijfelen.
pi_95263103
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Liliandil het volgende:

[..]

Als het ooit uitgaat? Wachten op iemand is beetje verspilde tijd. Wellicht gaat het nooit uit, en ga je dan op je 99ste hem vertellen (als ie nog leeft) dat je hem leuk vond :') ?

Ik zou zeggen dus, niet zeggen, get over it en kijk naar meer vissen in de zee.
Gaat het bij hem uit, dan pas moet je uit de kast komen met je leuk vinden, tenminste als je hem dan nog leuk vindt.

Het is weer lekker mannelijk oplossingsgericht, wellicht willen vrouwen het hier over nemen en de gevoelens bespreken.

Succes..
pi_95263359
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als het ooit uitgaat? Wachten op iemand is beetje verspilde tijd. Wellicht gaat het nooit uit, en ga je dan op je 99ste hem vertellen (als ie nog leeft) dat je hem leuk vond :') ?
Hahha nee ik bedoel nu vertellen en dan als het ooit uit raakt dat hij mij dan kan opzoeken ofzo. (als ik 99 ben :P *grapje*)

quote:
Ik zou zeggen dus, niet zeggen, get over it en kijk naar meer vissen in de zee.
Gaat het bij hem uit, dan pas moet je uit de kast komen met je leuk vinden, tenminste als je hem dan nog leuk vindt.
Alleen ik zou niet weten hoe ik er achter zou moeten komen wanneer het wel of niet uit is. Hij niet iemand die dat snel bekend zou maken. Maar 'Get over it' is waarschijnlijk het beste advies, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk..
pi_95265074
Gewoon zeggen dat je hem leuk vond en het jammer vind..

en niet meer achteraan gaan, gewoon verder gaan en zie waar het schip strand
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:08:00 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95265245
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Liliandil het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ja het voelt idd. ook zo. Aan de andere kant weet ik niet of ik het zo eerlijk tegenover hem vind om daar nu over te beginnen. Nu hij een vriendin heeft. Of zouden jullie dat niet erg vinden?
Ik zie niet in wat daar oneerlijk aan is... Laat hem maar kiezen :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95267859
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat daar oneerlijk aan is... Laat hem maar kiezen :)
Nadeel is wel dat ze hiermee meneer in nogal een comfortabele positie plaatst. Met haar onzekerheid niet zo'n heel fijn plan ergens.
pi_95268877
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Liliandil het volgende:
Maar 'Get over it' is waarschijnlijk het beste advies, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk..
Natuurlijk is het niet makkelijk, maar als het leven zo simpel was, sprong ik meteen van 15 hoog naar beneden (zonder valhelm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')