Hahha hoe bedoel je dat, omdat hij een vriendin heeft? Maar hij is juist heel liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Godshand het volgende:
Niet zeggen, zn ego is al groot genoeg...
Wat wil je ermee bereiken dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Liliandil het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ja het voelt idd. ook zo. Aan de andere kant weet ik niet of ik het zo eerlijk tegenover hem vind om daar nu over te beginnen. Nu hij een vriendin heeft.
Hahha nou 1 is geen optie voor mij. En eigenlijk 3 ook niet, omdat ik niet het meisje wil zijn dat de vriendin van iemand anders afpakt. Mijn idee hier achter is meer van als het ooit uit gaat (om andere redenen) dat hij mij weet te vinden... (en weet dat ik hem leuk vind) Optie 2 misschien wel dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe benquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat wil je ermee bereiken dan?
3 scenario's
1) Hij vindt je ook leuk en gaat stiekem met je vreemd. Hij belooft ooit met zn vriendin uit te maken, 5 jaar later zit je nog in die situatie
2)Hij vindt je niet leuk (genoeg) en bedankt je voor het compliment
3)Hij is hele tijd al stiekem verliefd en dumpt per direct zijn vriendin en gaat met jou (voor jou? ).
dus?
Ja.. Hoe zie je dat voor je? Hoe zou je er achter moeten komen dat hij het om een andere reden uitmaakt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Liliandil het volgende:
[..]
Hahha nou 1 is geen optie voor mij. En eigenlijk 3 ook niet, omdat ik niet het meisje wil zijn dat de vriendin van iemand anders afpakt. Mijn idee hier achter is meer van als het ooit uit gaat (om andere redenen) dat hij mij weet te vinden... (en weet dat ik hem leuk vind) Optie 2 misschien wel dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
Als het ooit uitgaat? Wachten op iemand is beetje verspilde tijd. Wellicht gaat het nooit uit, en ga je dan op je 99ste hem vertellen (als ie nog leeft) dat je hem leuk vondquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Liliandil het volgende:
[..]
Hahha nou 1 is geen optie voor mij. En eigenlijk 3 ook niet, omdat ik niet het meisje wil zijn dat de vriendin van iemand anders afpakt. Mijn idee hier achter is meer van als het ooit uit gaat (om andere redenen) dat hij mij weet te vinden... (en weet dat ik hem leuk vind) Optie 2 misschien wel dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
Hahha nee ik bedoel nu vertellen en dan als het ooit uit raakt dat hij mij dan kan opzoeken ofzo. (als ik 99 benquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het ooit uitgaat? Wachten op iemand is beetje verspilde tijd. Wellicht gaat het nooit uit, en ga je dan op je 99ste hem vertellen (als ie nog leeft) dat je hem leuk vond?
Alleen ik zou niet weten hoe ik er achter zou moeten komen wanneer het wel of niet uit is. Hij niet iemand die dat snel bekend zou maken. Maar 'Get over it' is waarschijnlijk het beste advies, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk..quote:Ik zou zeggen dus, niet zeggen, get over it en kijk naar meer vissen in de zee.
Gaat het bij hem uit, dan pas moet je uit de kast komen met je leuk vinden, tenminste als je hem dan nog leuk vindt.
Ik zie niet in wat daar oneerlijk aan is... Laat hem maar kiezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Liliandil het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ja het voelt idd. ook zo. Aan de andere kant weet ik niet of ik het zo eerlijk tegenover hem vind om daar nu over te beginnen. Nu hij een vriendin heeft. Of zouden jullie dat niet erg vinden?
Nadeel is wel dat ze hiermee meneer in nogal een comfortabele positie plaatst. Met haar onzekerheid niet zo'n heel fijn plan ergens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar oneerlijk aan is... Laat hem maar kiezen
Natuurlijk is het niet makkelijk, maar als het leven zo simpel was, sprong ik meteen van 15 hoog naar beneden (zonder valhelm)quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Liliandil het volgende:
Maar 'Get over it' is waarschijnlijk het beste advies, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |