Hoi,
ik heb sinds 3 dagen last van een flinke oorontsteking. Ik ben hier gisteren voor naar de huisarts gegaan en het is een ontsteking in de huid van mijn oor zegmaar. Aan mijn trommelvlies kon hij niks zien.
Ik heb antiobiotica druppels meegekregen met een hormoon erin. Dit zou de oorontsteking moeten verhelpen.
Ik heb alleen nu voor de tweede nacht op rij last van hevige pijnen 's nachts. Overdag is het met een paracetamol draaglijk maar ik heb nu al flink wat paracetamol geslikt en het helpt helemaal niet!
Ik voel naast de scherpe typische stekende pijn van een oorontsteking ook een boel andere dingen die me best bang maken.
Zo klopt mijn oor echt als een gek! En door dat kloppen klikt/knapt er de hele tijd iets in mijn oor. Mijn hartslag is echt niet normaal in mijn oor, hij gaat ook heel snel.
Als ik slik voel ik verder mijn trommelvlies op en neer gaan, heel duidelijk.
Misschien komt dit alles doordat het nogal opgezwollen is (de huisarts kon mijn trommelvlies ook niet zo goed zien doordat de doorgang zo nauw was geworden en het ontiegelijk pijn deed) maar misschien is er wel wat meer aan de hand.
Het hele gedeelte van mijn oor en kaak daar is ook helemaal stijf en ik kan niet meer kauwen. Het lijkt wel of de ontsteking verder en dieper zit en dus ook in een kaakholte zit.
Weet iemand of dit normaal is of dat ik me zorgen moet maken?