is moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef gamezz het volgende:
Weinig aan te doen denk ik, of gewoon niet meer op zijn hyves enz kijken
Als je met mij in een relatie alles checkt, dan sla ik je op je neusquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
is moeilijk voor mijik check alles in een relatie alles gewoon als iemand met mij relatie heeft heeft diegene geen privacy
checken is goed vetrouwen ook ik ga voor 5 weken weg in july dan heb je ook vetrouwen nodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je met mij in een relatie alles checkt, dan sla ik je op je neus
Onzeker, agressief en binnenkort zwanger. Hurrah.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
checken is goed vetrouwen ook ik ga voor 5 weken weg in july dan heb je ook vetrouwen nodig
offtopic ik ga slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onzeker, agressief en binnenkort zwanger. Hurrah.
Ik ben weer trots op mezelf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
offtopic ik ga slapen
ontopic weer ben je nu trots op jezelf![]()
als ik zeg slotje wil ik er niet meer over hebben en ja is opgelost ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
OP weghalen..
Wat is er opgelost dan? Ben je nu bij nader inzien trouwens ineens toch heul niet jaloers?
Je begrijpt nog steeds niet hoe het werkt op zo'n forum hè? Jij bepaalt niet of er een slotje op komt, en het weghalen van de OP wordt over het algemeen als bijzonder vervelend ervaren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:36 schreef Oostblokker het volgende:
als ik zeg slotje wil ik er niet meer over hebben en ja is opgelost ofzo
hou je bek asublieft , dankje hun bepalen dat de mensen van de site, bemoei er niet mee en ga vriendin of leven zoeken ik heb een kater , het is ochtend ben net wakker ga je ma pesten enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je begrijpt nog steeds niet hoe het werkt op zo'n forum hè? Jij bepaalt niet of er een slotje op komt, en het weghalen van de OP wordt over het algemeen als bijzonder vervelend ervaren.
eigenlijk heb ik zin nu in elke topic kk te roepen , maar dat mag niet dus ik hou me inquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
Zo is het joh, laat jij je maar eens van je beste kant zien. Ben je er al achter waarom jij nooit ergens een beetje beschofte reactie op hoeft te verwachten?
Hoi ik kom je lastigvallen, met je katertje. Ga je nu haten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik zin nu in elke topic kk te roepen , maar dat mag niet dus ik hou me in
blabla , als ik kater heb laat me beter met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |