abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:32:10 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95246382
Er zijn best wel veel mensen in Nederland die aan eenzaamheid lijden. Mensen die dingen hebben meegemaakt, waardoor ze moeilijk sociale en intieme contacten kunnen opbouwen. Sommige mensen werden zwaar gepest voor wat voor reden dan ook, en nu hebben ze zware onzekerheden die hen belemmerd in hun dagelijkse leven. Andere mensen hebben een hele nare thuis en familie situatie gehad, waardoor ze nooit de vaardigheden hebben kunnen leren om echte vrienden te maken en liefde te vinden. Misschien kregen ze een ziekte, misschien lag het gewoon aan hen manier van denken, misschien was het een combinatie van verschillende oorzaken.

Gelukkig kunnen mensen die IRL niet durven om mensen aan te spreken of om hulp te zoeken voor hun problemen, dat nog steeds anoniem via het internet doen. Daarom dacht ik dat we een topic konden maken voor mensen die aan extreme eenzaamheid leiden en dat ze hier hun ervaringen, problemen en levensverhaal konden zetten en erover praten. En dan kunnen mensen die er zin in hebben, advies en inzicht geven over hun situatie en heel misschien kunnen de mensen die aan eenzaamheid leiden een manier vinden om hun vicieuze cirkel te doorbreken.

Een sociaal netwerk opbouwen lijkt mij een centraal thema voor deze reeks. Het is een goede oplossing voor eenzaamheid. En als je je niet eenzaam voelt, is het waarschijnlijk ook de moeite waard.

De aard van dat sociale contact is van belang. Staat in het contact het contact zelf centraal of staat een activiteit centraal en is het contact een spin-off. Als het contact centraal staat zijn er natuurlijk allerlei gradaties mogelijk in de mate van nabijheid / intimiteit.

Hechte vriendschappen ontstaan alleen over langere tijd en moet je onderhouden. Intieme vriendschapen kunnen ook op korte termijn ontstaan met geestverwanten.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen 1 persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

NOTE 2: Als er nog mensen zijn die wil meeten uit het versieren op latere leeftijd topic, kunnen we dit hier in dit topic verder bespreken.

Mensen die zich hebben aangemeld:

Iwannabehigh
Crutch
Keep_walking
Deelnemer2
Daalder82
Lipper
Halcon (misschien)
Lanterfanteraar (misschien)
Mylifeisgrey (misschien)
Je moeder is een hamster
pi_95246670
-weg + note-

[ Bericht 32% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 13:27:58 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:43:42 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95246711
-weg + note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 13:28:27 ]
Je moeder is een hamster
pi_95247373
-weg + note-

[ Bericht 94% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 13:28:51 ]
pi_95247406
Slowchat.
pi_95247606
-weg + note-

[ Bericht 87% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 13:29:15 ]
Ron Paul 2012
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:27:15 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95247910
Ik wilde Richard_prf even herinneren dat het niet zijn uiterlijk hetgeen is waardoor de vrouwen om hem heen negeren, maar zijn uitstraling.

Net als hij Jennifer Lopez lelijk vindt door haar uitstraling, gaat hij meisjes afstoten met zijn uitstraling.

Dus Richard_prf, ga naar een psycholoog of nog beter zoek een kliniek speciaal gericht op mensen met BDD en laat jezelf daar inchecken. Zodra je een manier vindt om met je BDD te leven, veranderd je uitstraling waardoor je meisjes niet meer gaat afstoten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95247921
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
:O
Van wie moest je eigenlijk naar een psycholoog dan? Wilde je zelf niet?
pi_95247942
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde Richard_prf even herinneren dat het niet zijn uiterlijk hetgeen is waardoor de vrouwen om hem heen negeren, maar zijn uitstraling.

Net als hij Jennifer Lopez lelijk vindt door haar uitstraling, gaat hij meisjes afstoten met zijn uitstraling.

Dus Richard_prf, ga naar een psycholoog of nog beter zoek een kliniek speciaal gericht op mensen met BDD en laat jezelf daar inchecken. Zodra je een manier vindt om met je BDD te leven, veranderd je uitstraling waardoor je meisjes niet meer gaat afstoten.
Ik denk zelf dat ik geen uitstraling heb zelfs niet als ik vrolijk ben. Ik heb het gewoon niet :P Zo voelt het tenminste.
pi_95247952
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van wie moest je eigenlijk naar een psycholoog dan? Wilde je zelf niet?
Van me ouders :) maar het is wel beter..
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:29:54 #11
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95247960
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat ik geen uitstraling heb zelfs niet als ik vrolijk ben. Ik heb het gewoon niet :P Zo voelt het tenminste.
Nee, want het zijn je ogen.
The view from nowhere.
pi_95247989
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, want het zijn je ogen.
Ja, je hebt de ogen van de duivel. Zo zwart.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:32:47 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95248004
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee joh. Hij kijkt zoals hij zich voelt, een beetje treurig.
The view from nowhere.
pi_95248016
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nu: Depressief en zonder levenslust.
Toekomst: Gelukkig en vrolijk.

Dat móet wel een groot verschil maken.
pi_95248021
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hhaha dat komt door de belichting :P mijn ogen zijn blauw/groen van kleur.
pi_95248026
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Van me ouders :) maar het is wel beter..
Oke, mooi. Dat je iig niet met tegenzin gaat.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:35:18 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248046
Ik heb nu beugels, maar ik krijg nu meer aandacht van vrouwen dan ooit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:36:01 #18
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95248059
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen kijken naar de toekomst.
The view from nowhere.
pi_95248075
quote:
Heb je die halve neger gezien bij x factor. Die was verslaafd aan WoW en het duurde een jaar om af te kicken zei hij, deed me denken aan jou :)

edit; mijn PI past wel bij me of niet
pi_95248077
quote:
Waarom nu pas beugels en niet eerder?
pi_95248143
quote:
Pijnlijk om te lezen aangezien ik nog niet eens aandacht krijg van eentje en dat in fucking 27 jaar tijd.

Tenzij het puur zakelijk is dan zijn de dames maar al te aardig tegen mij, maar daardoor ga ik me juist eenzamer en minderwaardig voelen.

Zo ging ik vandaag even wat Ponden omwisselen bij de bank, en een aantrekkelijke jonge dame hielp me hierbij, ze maakte een praatje met mij (omdat dit verplicht is) en probeerde het naar mijn zin te maken.

Mensen zijn nooit zomaar aardig tegen mij en vooral meiden niet(strawberry is een uitzondering)
pi_95248232
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Pijnlijk om te lezen aangezien ik nog niet eens aandacht krijg van eentje en dat in fucking 27 jaar tijd.

Tenzij het puur zakelijk is dan zijn de dames maar al te aardig tegen mij, maar daardoor ga ik me juist eenzamer en minderwaardig voelen.
Oke, in je puberteit werd je niet aangesproken omdat je jonger leek of omdat vrouwen dan oppervlakkiger zijn en om de populaire mensen vallen, akkoord.

Daarna heb je geen aandacht gehad door je WoW en doordat je steeds depressiever werd, wat wel te zien is aan je uiterlijk. Geen vrouw die interesse toont in iemand die diep ongelukkig lijkt, bewust of onbewust.

Dus, het is kut, maar leg je erbij neer dat het zo voor jou gelopen is. En dat je binnenkort hopelijk beter in je vel zal zitten.
pi_95248272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik had al beugels. Had vroeger rechte tanden:

-weggehaald-

Maar mijn spalk ging los en toen scheven mijn tanden een beetje. Dus nu beugels voor een jaartje.
Had je niet beter een nieuwe spalk kunnen nemen?

Je hebt een goed gebit zo te zien. Ik wil mijn tanden ook nog wel iets rechter, maar ik word daar dan juist onzeker van denk ik. Dat iedereen naar mijn beugel kijkt als ik praat. Maar je weet waarvoor je het doet, dat is ook weer zo.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:46:17 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248273
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Foto's gezien, je ziet er zeer aantrekkelijk uit voor zover ik kan inschatten.
Kan je die quote weghalen? Ik heb vandaag een beetje gedronken en nu bedenk ik dat ik beter toch niet mijn foto's zo beschikbaar moet maken.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:47:36 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248309
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had je niet beter een nieuwe spalk kunnen nemen?

Je hebt een goed gebit zo te zien. Ik wil mijn tanden ook nog wel iets rechter, maar ik word daar dan juist onzeker van denk ik. Dat iedereen naar mijn beugel kijkt als ik praat. Maar je weet waarvoor je het doet, dat is ook weer zo.
Was te laat. Wanneer ik erachter kwam dat mijn spalk kapot was, waren mijn tanden al geschoven. Er was ook een klein probleempje, en mijn verzekering betaalt die beugels wel, dus waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')