verdrongen of verdronken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik vorige week verdrongen heb.
zit je me eerst lekker te maken... sjips... moet ik toch naar frankrijk gaan voor de echte bollokus yoghurt ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet2 koeien melken voor eigen gebruik is meer dan genoeg met de hand ;
[..]
)
quote:
de allerlaatste tot morgenvroeg........quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me eerst lekker te maken... sjips... moet ik toch naar frankrijk gaan voor de echte bollokus yoghurt ...
eh en morgenvroeg begint bij jou om 02:00 uur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
de allerlaatste tot morgenvroeg........
nee, als de hond het weer op zijn heupen krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh en morgenvroeg begint bij jou om 02:00 uur?
ik kan het je niet aanraden... maar in de COS loopt regelmatig een psychiater rond die je er eventueel van onverwerkte trauma's af kan helpen.... Gewoon hier in de SC blijven wil ook wel helpen hoorquote:
Ik weet het, in de COS zou ik ook niet beweren dat ik iets verdrongen heb... daar gaat het over wie de fipo en lapo heeft, is niks aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kan het je niet aanraden... maar in de COS loopt regelmatig een psychiater rond die je er eventueel van onverwerkte trauma's af kan helpen.... Gewoon hier in de SC blijven wil ook wel helpen hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, als de hond het weer op zijn heupen krijgt.
als ik te lang slaap grijpt hij in
die poes hier krijgt me niet wakker hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
twee katers hier... eten of 't muisje aanvallen... komt 't muisje wel haar bed uit hoor
Lol, okay.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
de allerlaatste tot morgenvroeg........
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik weet het, in de COS zou ik ook niet beweren dat ik iets verdrongen heb... daar gaat het over wie de fipo en lapo heeft, is niks aan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
zo het is klaar! de hond uitschudden en dan de ogen sluiten![]()
![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga ook m'n oogjes maar eens dichtgooien![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga ook m'n oogjes maar eens dichtgooien![]()
kan niet alvast je deurtje dichtsmeren, dan wordt het midnight-snackquote:
Ik ga wel via het achterdeurtje naar binnen... kan je het voordeurtje gewoon weer lekker dichtmetselenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan niet alvast je deurtje dichtsmeren, dan wordt het midnight-snack
De COS was leuk toen er dingen gebeurde in het huis. Tegenwoordig bewaren ze alles voor de uitzending om het 'live' te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS is kan ook wel leuk zijn hoor...
als ik 'm nu terug lees dan denk ik dat ik in de COS van 3 uur terug zit.... maar dat is al een hele vooruit gang t.o.v. de BB en DGK reunies hoor
klopt... ben ook altijd wel verbaasd dat men 2,5 COS weten vol te schrijven tijdens een SL. Maar flashbox zijn filmpjes zijn wel leuk. En zonder FOK of COS of SC had ik allang geen SST meer gekekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:11 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De COS was leuk toen er dingen gebeurde in het huis. Tegenwoordig bewaren ze alles voor de uitzending om het 'live' te doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef Vultarian het volgende:
ok![]()
* Vultarian stapelt met de blokjes kaas het deurtje dicht, smeert het goed af, en brengt een extra laagje aan om de vakantie te vieren
tot morgen![]()
![]()
ok![]()
* Vultarian stapelt met de blokjes kaas het deurtje dicht, smeert het goed af, en brengt een extra laagje aan om de vakantie te vieren
tot morgen![]()
![]()
ok![]()
tot morgen![]()
![]()
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
kruip ook mijn holletje in... morgen weer kaasontbijtje en lekker vakantie, dus uitslapen
trusten kahaarin slaapquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.![]()
![]()
gezellig!quote:
Moggequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Bollokus
![]()
Jesje
![]()
ik doe mee met
en
![]()
goeiemorgen
heerlijk, zirt alweer met korte broek en tshirt buiten aan de koffiequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Bollokus
![]()
Jesje
![]()
ik doe mee met
en
![]()
goeiemorgen
hij wel tuurlijk! hier is het ook prachtigquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
heerlijk, zirt alweer met korte broek en tshirt buiten aan de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |