quote:
nog een drankje lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt mag niet meer we zijn over #50 heen
oh mag ik? mag ik? mag ik? dat heb ik al wel 25 jaar niet meer gedronkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
hat was 46![]()
pak jij ook maar een [ afbeelding ]
quote:
tuurlijk, shandy is cool!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh mag ik? mag ik? mag ik? dat heb ik al wel 25 jaar niet meer gedronken![]()
![]()
(vorige SC al bij #26)
Durf je wel tegen ons muisje?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iemand tegenspreken vandaag
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren hequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pastis met vleugje mindsiroop voor je
ne we moeten weer 200+ posts wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren he
Het was tegen bollokusquote:
De dag is net begonnen, dus ik kan weer dik 23 uur zonderquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren he
pas op hoor.... ik heb een "blokkeerknopje" daar wil jij niet onder komen te zitten. echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ongezellig zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pas op hoor.... ik heb een "blokkeerknopje" daar wil jij niet onder komen te zitten. echt niet
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ongezellig zijn.
die was toch veel te grappig om daaronder te zetten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waar
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die was toch veel te grappig om daaronder te zetten?
Huh? Ik heb 2 SC's geleden een hele fles binnengegooid..? Wat is daar mee gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waar
Doet me toch ergens aan denken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
verdampt denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2 SC's geleden een hele fles binnengegooid..? Wat is daar mee gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |