je mocht hem ook hebben... hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef kahaarin het volgende:
Haha, Lapohunter! En nog Fipohunter ook.
ik probeerde de lapo maar was een fractie te laatquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en die nietlichaam laat het ook afweten
fijn weer even voor de 50![]()
![]()
en ik heb toch echt wel 2 seconden gewacht voordat ik hem pakte hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeerde de lapo maar was een fractie te laat
zekuhr. maar wel met liefdequote:
wauw 2 hele seconden? je hebt je wel erg in lopen houden hequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik heb toch echt wel 2 seconden gewacht voordat ik hem pakte hoor
't is toch niet zo moeilijk....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
die probeerde nog een TT te bedenken denk ik
quote:
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wauw 2 hele seconden? je hebt je wel erg in lopen houden he
nog ee berochtje of 280 en er is een nieuwe kansquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaan
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfoutenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaan
zal iemand (* Vultarian kijkt MaryMouse onopvallend doch indringend aan) hem wel weer wegkapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog ee berochtje of 280 en er is een nieuwe kans
Lol!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan het nog he.... nog niet achter een rollator
is alweer geopend... nog maar een # of 20 om daar over te rellen. daarna gaan we tot #290 weer liev zijn voor elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Nobodies het volgende:
Sorry guys, ik werd gebeld op Skype, anders had ik vol vreugde een nieuw topic geopend
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfouten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |