jeetje, dat is lang geledenquote:
idem, ventje zal me om 7 uur wel weer komen wekkenquote:
Nuhuh, echt niet!quote:
Jij mag zeker niet aanpassen?quote:
Fijn, kinderenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem, ventje zal me om 7 uur wel weer komen wekken
Nah. Tis meer de kazige maillots die mijn piemel in coma brengen...quote:
beide teveel kledingquote:
Kinderen zijn hinderenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost? Wassen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Tis meer de kazige maillots die mijn piemel in coma brengen...
Doe jij je ding es dan?quote:
Maar das wel leuk wakker worden tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is niet zovaak meer de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms kom ik even kijken als ik het in de nieuwe topics zie.
Gelukkigquote:
quote:
Dankquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is niet zovaak meer de laatste tijd.
dan zijn ze ideaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze zijn wezen stappen en een gat in de middag slapen.
Klopt idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hoe ging het schrijven eigenlijk? Dat was je toch aan het doen eerder vandaag?
Ik ben blij dat mijn TT je naar binnen heeft geloktquote:
Dat was te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is goed met je. Ik had nu niet bepaald een Bridget Jones broekje aan, dan was het een ander verhaal geweest.
Wel tof dat je het nog steeds doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt idd.
Dat werd even te heftig, dus ik ben halverwege gestopt. Maak het een andere keer af.
Ik moet toegeven dat die mij wel nieuwsgierig maakte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn TT je naar binnen heeft gelokt
Eh, 17.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
dan zijn ze ideaalmaar die van jou is pas 15 toch?
Daarom ben ik voor rokjes zonder maillotsquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das wel leuk wakker worden toch
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die mij wel nieuwsgierig maakte.
Goed afgerichtquote:
Dat kun jij helemaal niet gezien hebbenquote:
Ranzige rokjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor rokjes zonder maillots
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is goed met je. Ik had nu niet bepaald een Bridget Jones broekje aan, dan was het een ander verhaal geweest.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Yip yipywSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
in tegenstelling tot jij zie ik erg goed zonder lenzen en ook 's nachtsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet gezien hebben
Dit was voor mezelf hoor, krijgt niemand te lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tof dat je het nog steeds doetben echt benieuwd
quote:
Zijn die er nu nog op dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..], en ik doe de tv aan op een kinderprogramma, draai me om en slaap nog een uurtje verder
Nee, mooie rokjes. Met mooie benen.quote:
En een bijl in je voorhoofd als je zelfs maar kijktquote:
ooh, dacht dat je met je boek bezig wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit was voor mezelf hoor, krijgt niemand te lezen.
nuwatdanweerheygijquote:
Ranzige rokjes met behaarde benenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mooie rokjes. Met mooie benen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jij zie ik erg goed zonder lenzen en ook 's nachts
Wassen is even duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Rokjes en maillots zijn twee verschillende kledingsstukken.
Heee gij!quote:
Niksquote:
Hoi barbieboyquote:
Nutteloos/niet werkzaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk die maillot was hard nodig dus
quote:
Dan kan dus beter dus een kilt aantrekken en fappen tegenover de spiegelquote:
Jij stopt d'r wel even in zeker?quote:
quote:
Whatever floats your boatquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kan dus beter dus een kilt aantrekken en fappen tegenover de spiegel
quote:
Ahhh, mag ik nog even wakker blijven papa? Ik zit midden in een gesprek met een 54 jarige man op MSN! Hij is lief!quote:
je hebt me niet horen klagen toch?quote:
Och jeetje. Dus neuken gaar er niet in zitten?quote:
Jij bent degene die net zat op te scheppen over broekjes van jonge deernes!quote:
Ik voel me zo bezoedeldquote:
Nee, naar bed nu. ls hij < 30 was dan was het wel oké.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ahhh, mag ik nog even wakker blijven papa? Ik zit midden in een gesprek met een 54 jarige man op MSN! Hij is lief!
Bijzonder weinig op dit momentquote:
Blijkbaar is hij degene die het ondergoed van z'n dochter wast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent degene die net zat op te scheppen over broekjes van jonge deernes!
Mooi, ik ben dus okquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, naar bed nu. ls hij < 30 was dan was het wel oké.
33 en 35 is niet zo jong anders?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent degene die net zat op te scheppen over broekjes van jonge deernes!
Ik begrijp het tweede deel van je eerste zin niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef Sequencer het volgende:
Waar ik zo moe van wordt in het leven, is op een meid vallen die een relatie van haar leven. Dit keer laat ik het niet zo ver gaan dat het opgegeven moment pijn gaat doen..
Don't be, it was wonderfullquote:
MIquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij degene die het ondergoed van z'n dochter wast.
quote:
Ik, als jij dat wil.quote:
Jonger dan jijquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, naar bed nu. ls hij < 30 was dan was het wel oké.
Ik denk dat hij bedoeld vallen voor een meisje die al een relatie heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp het tweede deel van je eerste zin niet.
ik was het woord "heeft" vergeten. net geedit, maar kennelijk gaat deze topic best snel hehquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp het tweede deel van je eerste zin niet.
Oh, ja, dat kan inderdaad het geval zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld vallen voor een meisje die al een relatie heeft.
Dan ben ik het niet.quote:
Ho is effequote:
Vanavond wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Sequencer het volgende:
[..]
ik was het woord "heeft" vergeten. net geedit, maar kennelijk gaat deze topic best snel heh
quote:
Het is zo moeilijk als je het zelf maakt.quote:
17 heeft niks met pedo te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nou en dus? Dat ligt nog altijd ver boven het pedobear alert en zulks.
Iets ouderquote:
Dat kan ik goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk als je het zelf maakt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan al vet en op hun retour
Ik ben WEER afgevallenquote:
Liefde kent geen leeftijdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
57 en 18, nee dat is toch net even iets tè!
Denk wel meer dan dat.quote:
quote:
Ik ben op mijn best, lekker ding.quote:
Oh ja, dat is zo.quote:
Assumption...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Niekess het volgende:
[..]
Denk wel meer dan dat.
Nog 2 maanden en dan ben ik ook van 17 af.
En die harry potter is op 50% met download.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben op mijn best, lekker ding.En jij ook.
Ja dat gedeelte ben ik wel met je eens, alleen het naar bed gaan niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
57 en 18, nee dat is toch net even iets tè!
ik beter.quote:
ow, dat dan weer nietquote:
quote:
jij eerst.quote:
Stiekem? STIEKEM?quote:
Ik doelde op je eerste zinquote:
Ooops, I did it againquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem? STIEKEM?Ze weten het, die donzige pubertjes. En ze zijn jaloers. Fuck 'm. Als het kan voordat hun hormonale onzekerheid hen overvalt.
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem? STIEKEM?Ze weten het, die donzige pubertjes. En ze zijn jaloers. Fuck 'm. Als het kan voordat hun hormonale onzekerheid hen overvalt.
![]()
Hormonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zit het je niet hoog, ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer twijfel te zaaien?
Ik geef graag input daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ah ^^
1 ding weet ik wel als ik 18 word, misschien datingsite.
Echt enorm. Ik weet nu wat ik miste toen ik 16 wasquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ah ^^
en dan verlang je het wel van mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe. Of ik weet het wel, maar het lukt me niet.
Kut he? Dat je eindelijk wijs bent en dan het lichaam van een bejaardequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt enorm. Ik weet nu wat ik miste toen ik 16 was
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ga eerst maar gewoon jagen in de kroeg/disco etc.
quote:
Ik wilde net zeggen.. Voor je het weet beginnen de roddelsquote:
Nog 17? Awwwwh! Koetsjiekoetsjieekjoeee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ah ^^
Whut?quote:
Lintwormquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe kan je honger hebben als je ik weet niet hoeveel hebt gegeten?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog 17? Awwwwh! Koetsjiekoetsjieekjoeee.
Nu mag ik dat nog doen.
Meer roken ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe kan je honger hebben als je ik weet niet hoeveel hebt gegeten?
Waarover? Die zijn er toch welquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. Voor je het weet beginnen de roddels
Als dat toch eens konquote:
Gewoon af laten fikken, dan slaap je heerlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutbrandweer, ik kan toch niet slapen als ze onder mijn flatje een bedrijf aan het openbreken zijn om een brandje te gaan blussen
Pics or...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutbrandweer, ik kan toch niet slapen als ze onder mijn flatje een bedrijf aan het openbreken zijn om een brandje te gaan blussen
Nou...mijn lichaam doet het nog best goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kut he? Dat je eindelijk wijs bent en dan het lichaam van een bejaarde
quote:
Ja, het feit dat dit de derde keer gebeurd is al pijnlijk genoeg. Maar dit keer vecht ik me er tegen, want vroeger begon het met hoop en dan de verwerking, nu is het gelijk verwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanavond wel.
Liefde doet pijn als het niet van twee kanten komt he?
Ja, straks een dikke knetter denk ik.. nachtrustquote:
Over mijn bedrevenheid in bedquote:
Ik vind je dapper. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Sequencer het volgende:
[..]
Ja, het feit dat dit de derde keer gebeurd is al pijnlijk genoeg. Maar dit keer vecht ik me er tegen, want vroeger begon het met hoop en dan de verwerking, nu is het gelijk verwerken.
Ik had wel een verdomd lekkere leraar voor marketing vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...mijn lichaam doet het nog best goedMaar die 16 jarige meisjes he? Die kijken anders naar je. Als naar een leraar.
Leer ze dan gewoon allesquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...mijn lichaam doet het nog best goedMaar die 16 jarige meisjes he? Die kijken anders naar je. Als naar een leraar.
Je mag de mijne hebbenquote:
ik heb nooit lekkere leraren gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel een verdomd lekkere leraar voor marketing vorig jaar.
Weet je wat pas erg is. Als 25 jarige mee gaan als instructeur op een schoolkamp met 17-21 jarigen, in Italië met minimaal 25 gradenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, straks een dikke knetter denk ik.. nachtrust
Wat een gemis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nooit lekkere leraren gehad
Of nog erger, een conciergequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze tegen je opquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag... Dag kilo'squote:
oud, kaal en loop altijd met afval in de hand?quote:
Maar eerst nog een stinkstokje .. ik heb de kracht niet om te draaien.. of om overeind te komenquote:
Gewoon instructies geven dat hij alleen je buikje opeetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Graag... Dag kilo's![]()
Mja, then again.. dan gaan mn tieten en dat beetje bips ook weg natuurlijk.. krijg ik dan ook geld voor Fakeboobs en Fakeass?
Ah, de buurman.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oud, kaal en loop altijd met afval in de hand?
Ja. Arme ikquote:
Ik las stinksokje, vervloekte TTquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar eerst nog een stinkstokje .. ik heb de kracht niet om te draaien.. of om overeind te komen
De 5 onderkinnen mogen ook wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon instructies geven dat hij alleen je buikje opeet
quote:
Die sla ik wel ff overquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar eerst nog een stinkstokje .. ik heb de kracht niet om te draaien.. of om overeind te komen
Dat kun je er ook bij vertellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De 5 onderkinnen mogen ook wel hoor
Ach, die zullen ongetwijfeld ook heerlijk ruiken.. als ik straks de moeite neem mn schoenen uit te trekken meld ik het je welquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las stinksokje, vervloekte TT
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las stinksokje, vervloekte TT
*paf*quote:
ik doe het keinetjes.. ik doe al 2 dagen en 3 uur met dit pakje.. waarschijnlijk omdat ik ik weet niet hoelang bij de familie zit.. maar tochquote:
Denk aan mijn reputatie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oke. Dan komt er vast wel een moment dat je verliefd wordt op iemand die vrijgezel is. Heb je nu niets aan, want nu is het kut, maar ooit komt het echt goed.quote:
ik mag datquote:
Dat is eigenlijk best een vette woning.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
Al die studenten maar klagenhttp://www.dumpert.nl/med(...)ng_in_manhattan.html
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk aan mijn reputatie!Geen zorgen, we vergeten heus niet dat je een verstofte alleenstaande moeder van 36 bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
35 toch pas?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen zorgen, we vergeten heus niet dat je een verstofte alleenstaande moeder van 36 bent.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen zorgen, we vergeten heus niet dat je een verstofte alleenstaande moeder van 36 bent.
Nu je het zegt, heb de mijne ook nog open..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pff.. ik heb iemand nodig die mn ramen dicht doet
Ik negeerde het expres.quote:
Vergeet de spinnenwebben nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een mug gespotquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef Niekess het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb de mijne ook nog open..
wees maar bang, als je 36 bent, moet je met mensen zoals ik uitquote:
Et tu, L-E?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wees maar bang, als je 36 bent, moet je met mensen zoals ik uit
Dat heb ik nou net weer niet, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die heb ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef Niekess het volgende:
[..]
Dat heb ik nou net weer niet, denk ik.
Hopen dat de mug naar andere kamer vliegt en er blijft.
Ik ben niet alleen verstoft, moeder, en alleenstaand, maar ook nog eens cynisch en verbitterd.quote:
ik zou zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 7 jaar mag je met mij uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen verstoft, moeder, en alleenstaand, maar ook nog eens cynisch en verbitterd.
Was is het verschil?quote:
Zelfmoord is minder rampzaligquote:
ah, mijn vrouwelijke tegenhangerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen verstoft, moeder, en alleenstaand, maar ook nog eens cynisch en verbitterd.
Ja. maar daar staat de kattenbak en dr voer en drinkenquote:
Nu nog een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Pak je tondeuse vast tevoorschijnquote:
ouchquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog seks gehad, JB. Er is verschil.
Dan hopen dat de mug nog naar buiten vliegt via een kier of andere weggetjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. maar daar staat de kattenbak en dr voer en drinken
Dat bedoel ik, op schieten dus, je hebt nog 7/8 maanden?quote:
Sex met jezelf telt niet hequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het Varken dr taak doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Niekess het volgende:
[..]
Dan hopen dat de mug nog naar buiten vliegt via een kier of andere weggetjes.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, op schieten dus, je hebt nog 7/8 maanden?
De batterijen deden het nog?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik, doelde ik ook niet op. Er was een man. En hij leefde.
Had je hem gedrogeerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik, doelde ik ook niet op. Er was een man. En hij leefde.
Kan ik haar niet aandoenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pak je tondeuse vast tevoorschijn
Pussyquote:
Denk het niet tegenover muggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het Varken dr taak doet
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens richting bed, morgen vroeg op
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Is het zo bizar dat iemand seks met mij zou willen, godsamme.
Why?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens richting bed, morgen vroeg op
je kan me op zn minst helpen hopenquote:
Dat wel ja, en hopelijk doet ie het ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan me op zn minst helpen hopen
Nee, morgenochtend pasquote:
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Is het zo bizar dat iemand seks met mij zou willen, godsamme.
zequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Niekess het volgende:
[..]
Dat wel ja, en hopelijk doet ie het ook.
quote:
Pak de busquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Morgen mn ouders pleitte, zit te twijfelen of ik met de Volvo of de Triumph naar mn date ga
OVquote:
Welke gaat in de was?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Vanaf morgen mn ouders weer pleitte, zit te twijfelen of ik met de Volvo of de Triumph naar mn date ga
Ik ben toch echt heel blij dat het er isquote:
Hoeveel moet je compenseren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Vanaf morgen mn ouders weer pleitte, zit te twijfelen of ik met de Volvo of de Triumph naar mn date ga
quote:
Ze worden allemaal gewassenquote:
-10jr, -7cm, +5kgquote:
Dankzij het OV kom ik tenminste nog ergensquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef Niekess het volgende:
Dankzij OV kom ik teminste lui op school.
Word het een avond date en in stad, or andersom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze worden allemaal gewassenVoordeel Volvo: alles dr op, incl automaat, ideaal voor 's avonds. Triumph: stoerder, maar durf em niet in de stad te laten staan (mocht dat nodig zijn
) en rijdt 's nachts met vermoede kop heel klote
Zijn/haar pik is 7 cm groter?? ik zou voor de grootste en duurste auto gaan. En dan ook nog een stuk eraan plakkenquote:
Avondje theater + wat er eventueel nog op volgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef Niekess het volgende:
[..]
Word het een avond date en in stad, or andersom?
Volvo groter, Triumph duurderquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zijn/haar pik is 7 cm groter?? ik zou voor de grootste en duurste auto gaan. En dan ook nog een stuk eraan plakken
Volvoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Avondje theater + wat er eventueel nog op volgt.
camper van 7,5 meter?quote:
Dan zoy ik eerst met die Triumph gaan, en halverwege de date hem verwisselen voor de volvo..quote:
Ja, dacht ik ook, ding kan me ook niet zoveel rotten, krassen genoeg en kan mn aandacht op haar leggen tijdens t rijdenquote:
ja fijn bij een date die 100km bij onze garage vandaan isquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zoy ik eerst met die Triumph gaan, en halverwege de date hem verwisselen voor de volvo..
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zoy ik eerst met die Triumph gaan, en halverwege de date hem verwisselen voor de volvo..
Zou wel een stunt zijnquote:
Je hebt dan toch een 'compensatiewagen'? dan moet je ook zo rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja fijn bij een date die 100km bij onze garage vandaan is)
Mijn hart zou pas smelten bij de Infinity QX56.. En dan eigenlijk nog niet.. Auto's boeien nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
Als ik echt zou willen imponeren, ging ik wel met t Kevertje, die laat elke vrouwen hart smelten![]()
En nu genoeg opgeschept over t wagenpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |