quote:00:00
De coach van Knaakjes had voor een 3-4-2-formatie gekozen.
Respect!quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker weer vandaag, ik ben in Rotterdam geweest want mijn ouders hebben de marathon gelopen![]()
ff wezen aanmoedigen dus
Dat is mijn doel voor ooitquote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker weer vandaag, ik ben in Rotterdam geweest want mijn ouders hebben de marathon gelopen![]()
ff wezen aanmoedigen dus
quote:
Idd, mijn moeder is 59 en mijn vader 72quote:
Ai. Mijn moeder had ook een blessure maar die is gelukkig nu wel genezen, ze had er tijdens de marathon geen last van.quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is mijn doel voor ooit
Voorlopig heb ik na een kort loopje vandaag (km of 8/9) last van mn achillespees, en zit ik met ijszakken te klooien
Dan heb ik nog ff om te trainenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, mijn moeder is 59 en mijn vader 72
[..]
Ai. Mijn moeder had ook een blessure maar die is gelukkig nu wel genezen, ze had er tijdens de marathon geen last van.
Ik was ook getuige van een loper die in elkaar zakte en knock-out was, hij is later afgevoerd met de ambulance
Ja, het zijn krasse oude knarrenquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb ik nog ff om te trainen
Echt superknap, zeker op die leeftijden!
Inderdaad, mooie prestatie!quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb ik nog ff om te trainen
Echt superknap, zeker op die leeftijden!
Loop je nu ook?quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie prestatie!
Ik heb zelf de wens ook om hem nog eens te lopen
Mdusquote:De fans van PRT hielden hun adem in toen Stephan Prent op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
Nu alleen bij het actief voetballen, maar daar stop ik na dit seizoen vermoedelijk mee. Zomers loop ik altijd wel om de maanden te overbruggenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |