Wat wil je precies en wat is het probleem?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Tegan het volgende:
Handig van die onduidelijke websites.
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom heb ik dan een nieuw betaalpakket en een oude pas? Ik wil er geen extra!
Nou, de Rabobank heeft heel toevallig laatst al hun betaalpakketten aangepast, met dat ieder pakket nu standaard een WereldPas krijgt. Nu moest ik geheel toevallig rond die tijd ook verplicht van studentrekening naar grote mensenrekening moven, dus werd mij een van de nieuwe pakketten aangesmeerd. Allemaal goed verder, maar nu heb ik dus nog wel de 'oude' EuroPas, terwijl alle nieuwe pakketten een WereldPas hebben. En ik ben wel Nederlander, dus ik wil verdomme ook die mooie nieuwe toffe WereldPasquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat wil je precies en wat is het probleem?
Naar de bank gaan / bellen en zeggen dat ze prutsers zijn, want dat je bij het wijzigen van je rekening meteen een nieuwe pas had moeten krijgen en dat ze je die nu dus kosteloos op gaan sturen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, de Rabobank heeft heel toevallig laatst al hun betaalpakketten aangepast, met dat ieder pakket nu standaard een WereldPas krijgt. Nu moest ik geheel toevallig rond die tijd ook verplicht van studentrekening naar grote mensenrekening moven, dus werd mij een van de nieuwe pakketten aangesmeerd. Allemaal goed verder, maar nu heb ik dus nog wel de 'oude' EuroPas, terwijl alle nieuwe pakketten een WereldPas hebben. En ik ben wel Nederlander, dus ik wil verdomme ook die mooie nieuwe toffe WereldPas(ook mooi dat ik dan over de hele wereld kan pinnen ipv alleen Europa
). Maar ik heb hem niet meteen gekregen. Voor de rest, zie mijn quotes.
Is ook stom ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ga binnenkort gebeld worden voor verdere afhandeling.
Had het al wel geregeld, maar vond het stom dat 1) ik er zelf achteraan moest en 2) daarom wilde ik er even over zeuren op Fok.
Meteen ook even een nieuwe Random Reader voor internetbankieren geregeld, want ik ben hem kwijt geraakt in de grote voorjaarsschoonmaak van laatst.
En terechtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef Tegan het volgende:
Owja, en mijn vestiging is in het weekend niet open, dus daar was ik ookal boos over.
e.dentifier2 die met usb aan mn pc zit, pasje erin, pincode in toetsen en klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ga binnenkort gebeld worden voor verdere afhandeling.
Had het al wel geregeld, maar vond het stom dat 1) ik er zelf achteraan moest en 2) daarom wilde ik er even over zeuren op Fok.
Meteen ook even een nieuwe Random Reader voor internetbankieren geregeld, want ik ben hem kwijt geraakt in de grote voorjaarsschoonmaak van laatst.
Tsja, je moet voor elke scheet betalen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Tegan het volgende:
Verder ben ik best tevreden hoor bij de Rabo. Alleen jammer van die drama van laatst met internetbankieren
.
Vond het alleen even heel belachelijk zo alles wat niet kon, en dat ik daar nu gewoon voor moet betalen ook nog.
En maar klagen die studenten....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dat ik dus als student lekker alles gratis kreeg.
Zorg dat je er gaat werkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dat ik dus als student lekker alles gratis kreeg.
Slecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg dat je er gaat werkenBij de ABN heb ik vrijwel alles wat mogelijk is en betaal nergens voor, ondanks dat ik er al twee jaar weg ben. Heb toen samen met een collega alles samengesteld (je mag niet aan je eigen account zitten, om logische redenen uiteraard).
Ik klaagde nooit hoorquote:
Mensen zijn stom, maar werk = geldquote:Werken tussen de zeikende mensen en jengelende kinderen
Je hebt het opgespaard voor nu?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik klaagde nooit hoor.
[..]
Mensen zijn stom, maar werk = geld.
Waarom, ze verdienen genoeg aan me met die lage rentesquote:
Misschien moet je toch je verwachtingspatroon eens wat bij gaan stellen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu ik moet betalen verwacht ik wel kwaliteit ja!
Neh, ik heb geen zin om te gaan uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom, ze verdienen genoeg aan me met die lage rentesEn binnenkort raak ik toch alles kwijt, als ik het land uit ga.
Ik merk hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je toch je verwachtingspatroon eens wat bij gaan stellen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |