Dat eerstequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
levendige fantasie of ervaring met het onderwerp?
Dus een abonnement nemen en vaak met mini-JB erheen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huur, Arnhem Noord, op kruipafstand van Burgers Zoo
als ik het me kan veroorloven welquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus een abonnement nemen en vaak met mini-JB erheen?
Ga je wel verder op zoek naar koop?
Yip!quote:
zou leuk zijn, maar is geen noodzaak. Zal ook wel niet heel hard op zoek gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Nu nog een chicka JB en je bent weer helemaal de man
Dan maar een keer wat minder etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik het me kan veroorloven wel
eerst zien waar het met m'n werk naartoe gaat qua dienstverband/inkomen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar een keer wat minder eten
Ja, da's wel een vereiste ja. Is er al zicht op een vast contract?
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou leuk zijn, maar is geen noodzaak. Zal ook wel niet heel hard op zoek gaan
dan moeten ze je over kopen, dat kost best veel geld, dus dat willen ze dan meestal welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst maar eens rechtstreeks in dienst komen, zie ik daarna wel of ik ook in vaste dienst kan komen.
Hoeveel uur moet je nog?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst maar eens rechtstreeks in dienst komen, zie ik daarna wel of ik ook in vaste dienst kan komen.
niet als ik eerst het minimale aantal uren bij de detacheerder werk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moeten ze je over kopen, dat kost best veel geld, dus dat willen ze dan meestal wel
Hoeft niet. Kan ook verhuurd zijn voor een X aantal uur, waarna contract 'vanzelf' overgaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moeten ze je over kopen, dat kost best veel geld, dus dat willen ze dan meestal wel
Dat is vrij zeldzaam voor zover ik weet, zelf nog nooit meegemaakt in elk geval.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan ook verhuurd zijn voor een X aantal uur, waarna contract 'vanzelf' overgaat
Is nogal een verschilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet als ik eerst het minimale aantal uren bij de detacheerder werk.
Weet alleen niet meer of dat 500 of 1000 is
Daar moet je het op lerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
zo.. opgefrist.. eens de oude fiets opsnorren. adios!
nee.. echt een stalen ros om de 8km naar de stad zo brak mogelijk af te leggen... zo'n andere oude fiets is wel hoop op maar geen verwachting voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar moet je het op lerenveel plezier
ja en? Doe ik voor mn telefoon wel vaker, kan ik veel meer apps downloadenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Niekess het volgende:
Pfff, kan waarschijnlijk die laatste Harry Potter huren via Zune.
Maar ik moet locatie van laptop wijzigen naar US..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |