Ik denk dat Piet zich het lazerus is geschrokken dat ie toch weer lapo op zijn ipadje hadquote:
als ie er morgenochtend nog is, dan ga ik op onderzoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, spanning en sensatie in Wisteria Lane, zou hij er uit geschopt zijn door zijn vrouw? Denk ze dat hij op zakenreis is? 2BContinued....
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet zich het lazerus is geschrokken dat ie toch weer lapo op zijn ipadje had
quote:
je zag hem al rennen naar de flaptop?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet zich het lazerus is geschrokken dat ie toch weer lapo op zijn ipadje had
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je zag hem al rennen naar de flaptop?
met ipad geprobeerd gaat niet echt geweldig maar het kan wel alleen de afbeeldingen kopieeren is wat lastigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je zag hem al rennen naar de flaptop?
dm-en kan ik op de laptop ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hij struikelde en is er nu ook achter dat ie op zijn ipad niet kan dm-en
welke gaan we sluiten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
sorry kokje.... ff in FB vragen deze te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |