quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:23 schreef Sealnova het volgende:
wat is nou de vraag? wat dit kan betekenen?
erm, ja, zou je kunnen doen ja..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef harriet07 het volgende:
[..]
is dit iets waar ik meteen naar de dokter mee moet?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Vraag het aan je huisarts. heb ik gedaan. moet meer eten...maar dat doe ik al.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef DeRakker. het volgende:
Bij de apotheek bloeddruk laten meten.
ja is dat zo gek dan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef starla het volgende:
Hoe herken je een verzonnen topic;dit is niet verzonnen!
Bij de apotheek bloeddruk laten meten.
Huisarts die zegt meer eten.
Vrij normale tensie posten.
Atypische klachten als duizeligheid en koudeintolerantie.
Ja, dat is ongeveer hetzelfde als je bloeddruk laten meten bij de slager.quote:
Potvolkoffie ja! Dat moet wel een kwaadaardige trommelvliestumor zijn met uitzaaiingen naar de buren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef DarkElf het volgende:
ga idd maar eens naar de huisarts want wat een rare waardes!
nou doe eens normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Potvolkoffie ja! Dat moet wel een kwaadaardige trommelvliestumor zijn met uitzaaiingen naar de buren.
1 bloeddruk zegt niets.
Het is vast een aortaklepinsufficientie. Dat zie je zo toch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Potvolkoffie ja! Dat moet wel een kwaadaardige trommelvliestumor zijn met uitzaaiingen naar de buren. 1 bloeddruk zegt niets.
Ja want apotheek is een winkel voor medicijnen, dat is ook het enige waar ze verstand van hebben.quote:
tja gek he! dit heb ik heel vaak een hoge bovendruk en een lage onderdruk. ook bij de huisarts 3 maanden geleden..De arts zegt steeds goed eten en zout eten,dat is alles.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
De bovendruk is te hoog en de onderkant is te laag. Hoe krijg je dat voor elkaar?
nee dat doet de apotheker voor 1 euro. met een officielle bloedrukmeter,quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja want apotheek is een winkel voor medicijnen, dat is ook het enige waar ze verstand van hebben.
Net alsof je bij een huisarts medicijnen haalt... slaat nergens op dat je bloeddruk meet in een winkel.
Sta je dan voor de kassa wanneer je dat doet ofzo?
huisarts doet t gratis.. waarom kies je betalen boven gratis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef harriet07 het volgende:
[..]
nee dat doet de apotheker voor 1 euro. met een officielle bloedrukmeter,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |