Dankje, sorry dat ik hem niet opende. Ik zag een beetje laat dat ik de lapo had omdat ik dacht in het uitzendingentopic te zitten en toen liep het internet vast.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Annelies-G het volgende:
zo, mijn tranen zijn weer gedroogd en kan weer typen, ik lag werkelijk in een deuk![]()
geweldig dit!!!
avond...ook zo smakkelijk gelachen? Ik wel, tranen met tuitenquote:
nee ik zat net te etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
iemand hier z'n keyboard volgekitst bij het zien van dit?
Nee sterke maag hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
Nou scheelde niet veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
ik heb wijselijk even een andere zender opgezet toen ik zag dat ze moesten blenden, anders had ik een toetsenbord vol kots gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
moet je gewoon niet over nadenken en gewoon doorslikkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb wijselijk even een andere zender opgezet toen ik zag dat ze moesten blenden, anders had ik een toetsenbord vol kots gehad
Nope, TV even op een andere zender.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je gewoon niet over nadenken en gewoon doorslikken
(doen veel dames toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |