Lol 2000 eu nu! Bid war met jezelf bezig Drassss?quote:
quote:
quote:De Gekleurde Prent biedt voor Marco Prent
De Gekleurde Prent bood 6 000 ¤ voor Marco Prent en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 11-04-2011 20:35
dat is wel waar.. je team verbetert zich zo natuurlijk in meerdere liniesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet zo rigoreus als wat ik eerst wilde. Daarbij komt, dat ik nu ook een nóg sterker middenveld ga krijgen, en een betere aanval. Komt goed
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil jij hem verder trainen in positiespel?
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainen, dan zijn de helft van m'n trainees familieteam spelers.
Prima, dan gaan we naar EUR 8000,-quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainen, dan zijn de helft van m'n trainees familieteam spelers.
Marco is wel een behoorlijke graftakquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.
Ja, ik kan ook een 25y zwak pm kopen om op te trainen. Daar maak ik ook winst op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.
Mhaw iemand met rampzalig positiespel 17j 0 dagen is nog beter op zijn 18equote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo een graftak is t niet. Hij zit nog laag in de 18.
Klopt. Op een 25 jarige zal je all1 bijna geen tot niks winst maken. Marco zit nog laag in de 18 en is echt dik winstgevend met zo een tv als hij nu heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een 25y zwak pm kopen om op te trainen. Daar maak ik ook winst op.
Je maakt er alleen VEEL MINDER winst op.
Echt niet! Hoe krijg je die in 1 seizoen op redelijk positiespel en redelijk passen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw iemand met rampzalig positiespel 17j 0 dagen is nog beter op zijn 18e
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel waar.. je team verbetert zich zo natuurlijk in meerdere linies
ben benieuwd
Als ik korte pass ga trainen wel hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Las ik t goed ga je nu ineens weer voor wel een middenveld?
Ja dat snapte ik wel maar je kan ook kiezen voor 5-5-0 op woensdag en 5-2-3 op zondag. Dan lever je maar 3 trainings plekken in.quote:
Dat kan. Maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik wel maar je kan ook kiezen voor 5-5-0 op woensdag en 5-2-3 op zondag. Dan lever je maar 3 trainings plekken in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |