OMGquote:Westlife na veertien jaar uit elkaar
AMSTERDAM - De boyband Westlife heeft besloten na veertien jaar uit elkaar te gaan.
Foto: ANP
Dat maken Nicky Byrne, Kian Egan, Mark Feehily en Shane Filan bekend via hun Facebookpagina.
"We gaan als vrienden uit elkaar. We hebben een groot deel van ons leven samen doorgebracht en we willen een welverdiende pauze om te kijken wat het leven nog meer te bieden heeft", laten de bandleden in een gezamenlijke verklaring weten.
Westlife brengt rond kerst nog een cd uit met hun grootste hits. De groep neemt volgend jaar afscheid van de fans tijdens een afscheidstournee. "Dit is de perfecte manier om onze carrière met onze fans te vieren." Of ze ook een bezoek brengen aan Nederland is nog niet bekend.
Hits
Westlife werd in 1998 opgericht. De mannen braken in 1999 door met de single Swear it Again. In de daaropvolgende jaren scoorden ze wereldwijd grote hits, zoals My Love, Flying Without Wings en Uptown Girl.
Brian McFadden maakte in 2004 bekend dat hij uit de band stapte om meer tijd met zijn gezin door te brengen en te werken aan een solocarrière. De overige bandleden besloten vervolgens als viertal door te gaan. De laatste jaren waren ze vooral populair in Engeland en hun thuisland Ierland.
Het voelt alsof mijn ouders uit elkaa...oh wacht ik ben al 25.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:02 schreef Ole het volgende:
Dat is toch een heel ander soort scheiding
quote:'Huwelijk Kim Kardashian voorbij'
AMSTERDAM - Het huwelijk van Kim Kardashian en Kris Humphries zou na amper twee maanden alweer voorbij zijn.
Het agentschap van de realityster zou de 26-jarige basketballer niet meer vertegenwoordigen. De trouwringen zouden door het stel alleen nog maar voor de schijn worden gedragen.
"Ik weet niet wanneer ze het zullen aankondigen en waarom ze uberhaupt getrouwd zijn, maar het is voorbij", vertelt een bron aan The Daily Mail. "Ze gaan scheiden en zijn al een tijd niet meer samen geweest."
Dat het tweetal eerder deze week nog samen werd gefotografeerd, zou alleen maar voor de schijn zijn. "Kim heeft al plannen voor 2012 gemaakt en daar maakt Kris geen deel van uit."
Ook niet in PUB???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het voelt alsof mijn ouders uit elkaa...oh wacht ik ben al 25.
SORRY, VERKEERDE TOPIC
Ik vond het niet echt waard om een topic over te maken en er was geen boyband-break-up topic![]()
De huidige PUB generatie kent niet eens een Westlife liedjequote:
Biebert maakt r&b meuk, Westlife had toch de schrijver van Boyzone, zaten best mooie liedjes tussenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
De huidige PUB generatie kent niet eens een Westlife liedje.
Zo catchy als dit kom je never nooit meer tegenkijk hoe ze inspelen op de zinderende puberhartjes! Sorry maar dat gaat Justin Bieber NOOIT evenaren
Ik werd altijd week bij 2:35quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oke laatste off-topic post, maar die eerste doorbreker vond ik wel tof"If I let you go"
Dit is echt zó lang geleden dat ik dit geluisterd hebquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werd altijd week bij 2:35hihi. Oke ik stop al. Ik ga een koude douche nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jammer dat ze uit elkaar zijn, ik had Susan zeker een mooie langdurige relatie gegund..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Susan Visser en Dennis van de Ven zijn uit elkaar: http://www.nu.nl/achterkl(...)-van-ven-elkaar.html
Juist om dat dikgedrukte is het allesbehalve ongelofelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef Roguee het volgende:
Die kim en kris, eerst voor miljoenen trouwen, in elk magazine staan en dan nu alweer uit elkaar?? Ongelovelijk.
haha ja das ook weer waar...maar ik kan het me gewoon zo moeilijk voorstellen allemaal. En dat is misschien maar goed ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Juist om dat dikgedrukte is het allesbehalve ongelofelijk.
quote:Kris Humphries wil niet scheiden
AMSTERDAM - Kris Humphries, de echtgenoot van Kim Kardashian, is niet van plan de scheidingspapieren te tekenen.
Kris wil, in tegenstelling tot Kim, blijven vechten voor hun huwelijk dat op 20 augustus werd voltrokken.
Kris laat aan People in een officiele verklaring weten: "Ik houd van mijn vrouw en ik ben kapot van verdriet. Ik ben volledig toegewijd aan mijn huwelijk. Ik ben bereid om alles te doen wat nodig is om het huwelijk weer te laten slagen."
Kim heeft het bijltje er al bij neergegooid. Zij heeft op de scheidingspapieren ingevuld dat ze niet meer bij Kris wil zijn vanwege "onoplosbare meningsverschillen
Mooi zo! Hoef ik tijdens het Formule 1 kijken niet steeds tegen dat irritante mens aan te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Radegast het volgende:
Lewis Hamilton (F1-coureur) en Nicole Scherzinger (Pussycat Doll) zijn uit elkaar.
[ afbeelding ]
Ze is het type vrouw dat nooit rijk genoeg isquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ken ik Kris niet en Kim enkel van de foto's in SHO, dus misschien een vreemde vraag, maar is zij nog niet rijk genoeg dan?
En dat weet jij hoe?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is het type vrouw dat nooit rijk genoeg is
Ben jij niet in de war met Kourtney en Scott? Want Kris speelt gewoon basketball, de hele tijd alquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat weet jij hoe?Ik zou ook scheiden met zo'n vent, ik ken hem natuurlijk niet maar wat ik van hun reality serie mee heb gekregen is het een eikel. En als het haar om het geld moest gaan had ze wel iemand met mee geld uitgekozen want Kris was op de meeste momenten werkloos.
Nee niet in de warquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:55 schreef kvd het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met Kourtney en Scott? Want Kris speelt gewoon basketball, de hele tijd al
Huh??? Dan is zijn basketballcarriere nergens goed beschreven. Hi zou vanaf 11 januari 2010 spelen voor de Nets, waar hij nu nog speelt, en hij en Kim hebben sinds oktober 2010 een relatie. Maar goed, ik heb de laatste serie niet gezien (wacht altijd op een marathonuitzendingquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet in de warmaar Kris heeft ook een tijdje zonder baan gezeten omdat hij bij geen 1 team zat op dat moment dat ze elkaar leerde kennen. Zie je ook in de serie voorbij komen.
Haha ja heb het niet precies bijgehouden hoor. Maar weet dat hij een tijdje zonder team heeft gezeten, hoe en wat weet ik niet precies kan het verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Huh??? Dan is zijn basketballcarriere nergens goed beschreven. Hi zou vanaf 11 januari 2010 spelen voor de Nets, waar hij nu nog speelt, en hij en Kim hebben sinds oktober 2010 een relatie. Maar goed, ik heb de laatste serie niet gezien (wacht altijd op een marathonuitzending) Ik ga er nog wel achter komen hahaha
Ik hou nog even mn mond daarover, ik ken hem alleen van de foto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 09:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja heb het niet precies bijgehouden hoor. Maar weet dat hij een tijdje zonder team heeft gezeten, hoe en wat weet ik niet precies kan het verkeerd hebben.
Maar heb tijdens het kijken van de serie meer het gevoel gehad dat het hem meer om het geld ging dan bij haar. Ook de opmerkingen en zijn gedrag waren altijd erg raar.
Dat laatste dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:32 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze die belachelijke huwelijkskosten er überhaupt wel uitgekregen met die dealtjes? Of was de bruiloft zelf ook een grote sponsordeal?
Ik heb de serie nog niet gezien maar als die Kris zo'n eikel was dan had ze er in eerste instantie niet mee moeten trouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat weet jij hoe?Ik zou ook scheiden met zo'n vent, ik ken hem natuurlijk niet maar wat ik van hun reality serie mee heb gekregen is het een eikel. En als het haar om het geld moest gaan had ze wel iemand met mee geld uitgekozen want Kris was op de meeste momenten werkloos.
Het zijn beide 'eikels'. Zowel die Kim als Kris zijn narcistische figuren zonder talent en alleen beroemd om het bekend zijn. Jammer dat onze samenleving tegenwoordig geilt op dat soort figuren. De oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu.nlquote:Demi Moore gaat scheiden van Ashton Kutcher
AMSTERDAM - Demi Moore gaat scheiden van haar man Ashton Kutcher. De 49-jarige actrice maakt dit donderdag bekend tegenover persbureau The Associated Press.
"Als vrouw, moeder en echtgenoot zijn er bepaalde normen en waarden die ik heilig verklaar en het is om die reden dat ik heb besloten om mijn leven voort te zetten", aldus Moore.
Ondanks dat Moore niet in details gaat, verwijst ze vermoedelijk naar de slippertjes die de 33-jarige Kutcher mogelijk zou hebben begaan.
Zo zou Kutcher vorig jaar meerdere malen beschuldigd zijn van overspel met diverse jonge dames. En in september kwam een 23-jarige vrouw naar buiten met het verhaal dat ze een nacht met de acteur heeft doorgebracht.
Pijn
Moore zegt verder dat ze de beslissing met pijn in haar hart heeft genomen. "Het is een moeilijke tijd voor mij en mijn familie en ik hoop dat men mijn privacy respecteerd."
Moore en Kutcher zijn in september 2005 getrouwd. Het stel heeft geen kinderen. Uit een vorig huwelijk met acteur Bruce Willis heeft Moore drie kinderen.
Bij nu.nl hebben ze oud-Telegraafredacteuren in dienst genomen?quote:respecteerd
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
"Ik trouw 1x per jaar en verkoop daar de rechten van."
Ze hebben het inmiddels aangepast. Zou nu.nl hier ook rondneuzen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij nu.nl hebben ze oud-Telegraafredacteuren in dienst genomen?
quote:Will & Grace-ster Debra Messing en man uit elkaar
Laatste update: 20 december 2011 22:25 info
AMSTERDAM - Debra Messing en haar echtgenoot Daniel Zelman zijn niet langer bij elkaar. De 43-jarige actrice uit de comedyserie Will & Grace was tien jaar samen met haar man.
De twee zijn 'eerder dit jaar in het geheim uit elkaar gegaan', verklaart Messings woordvoerder aan het Amerikaanse tijdschrift People.
"Het besluit was wederzijds en ze blijven elkaar steunen en zich richten op de opvoeding van hun zoon." De actrice en haar man hebben een 7-jarige zoon genaamd Roman.
Messing speelde voor Will & Grace een hoofdrol in de serie Ned & Stacey. Ook was ze te zien in films als The Wedding Date en The Women.
quote:AMSTERDAM - Het huwelijk van Elle van Rijn en Kaja Wolffers bevindt zich nog altijd in zwaar weer.
Maar Elle heeft goede hoop dat het in 2012 weer helemaal goedkomt. "Ik hoop echt zo dat Kaja en ik bij elkaar kunnen blijven, maar ik wéét het gewoon niet. We gaan door zo veel stadia: woede, jaloezie, onverschilligheid. En ik kan alleen maar hopen dat we weer een gezin kunnen zijn. Misschien brengt deze crisis ons wel naar een volgend, volwassener stadium in onze relatie", zegt de de 44-jarige actrice in tijdschrift Viva.
Niet alleen op liefdesgebied heeft Elle een roerig jaar achter de rug. Ook met haar gezondheid ging het een jaar geleden niet al te best. "Ik was een beetje overspannen. Ik hyperventileerde en vertoonde obsessief gedrag. ’s Nachts kreeg ik paniekaanvallen. (...) Ik had onverklaarbare angstaanvalletjes. Dat begon klein, maar ik werd ook bang van de angst, dus het werd snel groter. Ik was ontzettend veel tegelijk aan het doen, daar was ik meteen mee begonnen na mijn bevalling."
Dat zijn ook echt eigenschappen die meehelpen om een relatie weer op de rails te krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Lovechild het volgende:
Niet alleen op liefdesgebied heeft Elle een roerig jaar achter de rug. Ook met haar gezondheid ging het een jaar geleden niet al te best. "Ik was een beetje overspannen. Ik hyperventileerde en vertoonde obsessief gedrag. ’s Nachts kreeg ik paniekaanvallen. (...) Ik had onverklaarbare angstaanvalletjes. Dat begon klein, maar ik werd ook bang van de angst, dus het werd snel groter.
bronquote:Sinead O'Connor Splits With Husband Barry Herridge After 18 Days Of Marriage!
Suddenly, Kim Kardashian's 72-day marriage doesn’t seem so bad.
After just 18 days of marriage to husband Barry Herridge, Sinead O'Connor says she’s calling it quits.
The singer, 45, married Herridge December 8 in Las Vegas; she detailed her reasons for the jaw-dropping breakup in a long post on her website Monday.
"Dear friends, I had for reasons u will all understand, wished to keep this private but have been told today it is to be leaked in the next few days despite my best efforts,” she wrote. “So I must now leak it myself so as the record is straight."
The Nothing Compares 2 U singer, who has four kids, went on to say that "certain people in [Herridge's] life" down-talked the marriage to the groom just three hours after the ceremony was over.
"And also by a bit of a wild ride i took us on looking for a bit of a smoke of weed for me wedding night as I don't drink," she wrote. "My husband was enormously wounded and very badly effected by that experience and also by the attitude of those close to him toward our marriage.
“I truly believe though it is painful to admit, we made a mistake rushing into getting married, for altruistic reasons, and weren't aware or prepared for the consequences on my husband's life and the lives of those close to him.
She continued, "He has been terribly unhappy and I have therefore ended the marriage.”
O'Connor was past married to music producer John Reynolds in 1989, journalist Nicholas Sommerlad in 2001 and musician Steve Cooney in 2010.
Come again?quote:"And also by a bit of a wild ride i took us on looking for a bit of a smoke of weed for me wedding night as I don't drink," she wrote. "My husband was enormously wounded and very badly effected by that experience and also by the attitude of those close to him toward our marriage."
Verrassend!quote:
Ze lult er in elk geval niet omheen. Te snel getrouwd, oh en verstandige familie van die Barry dat ze 'm eruit probeerden te lullen. Beetje laat alleenquote:
En dat heeft haar kennelijk nogal goed gedaan, want haar ogen mogen er dan wel uitzien alsof ze tript, maar ze ziet er een stuk beter uit dan een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar....ze heeft vast wèl weer seks gehad. Dat dan weer wel
quote:di 27 dec 2011, 16:06
Huwelijk Sinéad O'Connor na 16 dagen voorbij van onze redactie
AMSTERDAM - Aan het vierde huwelijk van Sinéad O'Connor is al na zestien dagen een einde gekomen.
Sinéad stapte op 8 december in het ‘huwelijksautootje’ met Barry Herridge. De Ierse zangeres reed samen met haar aanstaande man in een roze Cadillac door Las Vegas en trouwde zelfs in de bolide.
Op haar website laat Sinéad weten dat het huwelijk nu voorbij is: "Ik drink niet dus tijdens de huwelijksnacht wilde ik op zoek gaan naar wiet. Barry trok dit heel slecht."
Daarnaast stonden een aantal personen dichtbij Barry niet achter het huwelijk: "Bij mij blijven zou voor hem heel zwaar worden. Dus... wat doe je als je van iemand houdt? Dan laat je diegene los."
De 45-jarige zangeres vervolgt: "Barry is een geweldige man. Het spijt me dat ik geen normale vrouw ben. We zijn te snel getrouwd en waren niet bewust dat het huwelijk zo'n effect op het leven van mijn man en degenen dichtbij hem zou hebben. Hij was diep ongelukkig en ik heb het huwelijk daarom beëndigd."
Sinéad kreeg in 2003 de diagnose bipolaire stoornis en deed eerder een zelfmoordpoging. In augustus schreef ze nog op haar site dat ze een lieve man zocht met wie ze de liefde kon bedrijven. Die leek ze te hebben gevonden...
Nee hequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah. Russel en Katy ook bevestigd.
Nooooooooooooooooooooit gedacht
Stiekem had ik ergens een beetje gehoopt dat Katy Perry een beetje verstand had en zich niet in zo'n Hollywood huwelijk zou storten maar hopen moet ik blijkbaar op de wc doen en niet hierquote:AMSTERDAM - Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden. Brand heeft de scheidingspapieren ingediend in Los Angeles.
Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.
In de documenten noemt hij 'onoverkomelijke verschillen' als de reden van de scheiding. De afgelopen dagen gonsde het van de geruchten over een op handen zijnde scheiding.
Zo werden de twee gezien zonder hun trouwring en brachten ze de kerst zonder elkaar door. "Jammer genoeg beëindigen Katy en ik ons huwelijk", laat Brand weten in een verklaring. "Ik zal altijd van haar houden en ik weet zeker dat we vrienden blijven."
De 27-jarige zangeres en de 36-jarige komiek gaven elkaar vorig jaar het jawoord in een luxe resort in India. Eerder deze maand ontkende Brand nog dat het rommelde in zijn huwelijk. "Ik ben zeer gelukkig getrouwd", beweerde hij tegenover Ellen DeGeneres.
Hij heeft wel de bek (sorry, mond) van een paard, met zijn eyeliner.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Radegast het volgende:
Die Russell Brand lijkt me trouwens zo nicht als een paard.
haha nou in het verleden pakte hij alles wat maar kon met zijn sexverslaving, dus wie weet zat daar ook wel een man tussenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Radegast het volgende:
Die Russell Brand lijkt me trouwens zo nicht als een paard.
Vind ik ook inderdaad.. jammer, maar viel wel te verwachten ook al had ik anders gehoopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha nou in het verleden pakte hij alles wat maar kon met zijn sexverslaving, dus wie weet zat daar ook wel een man tussen
tóch vind ik het jammer van Katy Perry en Russell Brand, vond ze toch wel bij elkaar passen op één of andere manier..
wat een freak, zoiets wil je toch ook niet sávond's tegen willen komen in het donkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft wel de bek (sorry, mond) van een paard, met zijn eyeliner.
[ afbeelding ]
's Ochtends wakker worden en dat in je bed aantreffen danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een freak, zoiets wil je toch ook niet sávond's tegen willen komen in het donker
quote:Sinéad O'Connor gaat toch niet scheiden
De zangeres trouwde begin december met Barry Herridge, maar zei na zestien dagen dat ze een eind wilde maken aan het huwelijk.
Op Twitter kondigt O'Conner nu aan dat ze toch bij elkaar blijven.
"We hebben besloten getrouwd te blijven." Sinéad geeft toe dat het stel dingen heeft overhaast en gaat daarom in therapie. "Maar we blijven getrouwd en we zijn helemaal verliefd, dus ik ben ontzettend gelukkig. Ik hou van mijn mannetje en hij van mij."
Vier kinden
O'Connor zei eerder dat mensen uit de omgeving van haar man niet achter het huwelijk stonden en hem negatief beïnvloedden.
Ze wilde gaan scheiden 'uit respect en liefde' voor hem. In april scheidde de zangeres, die vier kinderen heeft van vier verschillende mannen, van haar derde man Steve Cooney. Herridge leerde ze kennen na een oproepje op Twitter.
Ik heb nooit gesnapt wat er nou precies zo slecht is aan die tweede foto. Uiteraard totaal anders dan het picture perfect plaatje erboven, maar onder is het nog steeds een prima meid.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja... Naast Katy wakker worden is ook niet all it's cracked up to be natuurlijk...
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Deze blijft fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja... Naast Katy wakker worden is ook niet all it's cracked up to be natuurlijk...
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:wo 04 jan 2012, 14:00
Sinéad O'Connor gaat toch niet scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM - Sinéad O'Connor laat via Twitter weten dat zij en haar man Barry Herridge na een lange vrijpartij hebben besloten om hun huwelijk nog een kans te geven.
De zangeres heeft een paar opmerkelijke berichten op Twitter geplaatst, waaruit blijkt dat ze niet gaat scheiden. "Drie keer raden wie gister de liefde heeft bedreven met haar man", vraagt Sinéad aan haar volgers. "Ja! Vanaf nu zijn we weer vriendje en vriendinnetje. We blijven getrouwd, maar zijn nogal hard van stapel gelopen. Daarom heten we voorlopig vriendje en vriendinnetje."
Sinéad laat ook weten dat ze hulp krijgen van een relatietherapeut. "Ik houd van mijn mannetje en hij is dol op mij. Iedereen die het hier niet mee eens is kan barsten!" Vanmorgen schreef ze op twitter: "Sinéad heeft seks gehad!"
Eind december werd bekend dat er aan het vierde huwelijk van Sinéad al na zestien dagen een einde was gekomen. "Ik drink niet, dus tijdens de huwelijksnacht wilde ik op zoek gaan naar wiet. Barry trok dit heel slecht", liet de rebelse ster, die vier kinderen heeft van vier verschillende mannen, weten. Ook stonden Barry's vrienden niet achter het huwelijk.
quote:Sinéad O'Connor toch van man af
DUBLIN - Sinéad O'Connor (45) en haar vierde echtgenoot Barry Herridge (38) gooien toch de handdoek in de ring.
Dat schrijft de zangeres op haar website.
De twee trouwden begin december en maakten 17 dagen later bekend te gaan scheiden. Uiteindelijk besloten ze het nog te proberen, maar nu is het dan toch voorbij.
De zangeres geeft Ierse media de schuld. Die hebben haar man hard aangepakt 'alleen maar omdat hij met mij was'. "Dus werd het samenzijn met mij iets slechts in zijn leven." Door alles wat haar echtgenoot werd aangedaan, werd ze depressief.
Ernstige schade
Ze schrijft dat een bepaalde krant de twee ernstige schade heeft berokkend. "Dat maakte dit huwelijk onhoudbaar. Ik hoop dat de media de arme man met rust laten zodat hij verder kan met zijn leven.'"
Ze zegt dat een journalist ervoor wilde zorgen dat Barry zonder baan kwam te zitten. Hij begeleidt namelijk drugsverslaafde jongeren, terwijl de zangeres regelmatig een blowtje opsteekt.
De Nothing Compares 2 U-zangeres, die in 2007 aan Oprah Winfrey vertelde dat ze last heeft van heftige stemmingswisselingen, wil zich niet meer openstellen voor de liefde. 'Ik kan het niet verdragen dat deze dingen weer gebeuren bij iemand van wie ik hou.'
quote:Mena Suvari's Vatican wedding is ending in divorce ... TMZ has learned.
The 32-year-old "American Pie" actress has filed court papers to end her marriage to 25-year-old concert promoter Simone Sestito.
The two were married back in 2010 at a private church in Vatican City.
According to the divorce papers, filed today in L.A. County Superior Court by Mena's attorney Mark Gross, Mena is blaming the split on "irreconcilable differences."
Mena wants the judge to PREVENT Simone from getting spousal support. She also wants the judge to change her name back from Mena Suvari-Sestito to good, ol' Mena Suvari.
In the docs, Mena lists the date of separation as Nov. 1, 2011. The two have no children together.
It's Mena's 2nd divorce -- she ended her 5-year marriage to cinematographer Robert Brinkmann in 2005.
Nu kun je je gang gaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Lees net op Nu.nl dat het slecht gaat tussen Johnny Depp en Vanessa Paradis. Arm schaap, ik wil hem wel troosten hoor!
bronquote:'Johnny Depp en Vanessa Paradis uit elkaar'
Laatste update: 18 januari 2012 15:57
LOS ANGELES - Johnny Depp (48) en Vanessa Paradis (39) leven, na bijna 14 jaar en twee kinderen, niet meer samen.
Enkele bronnen die het stel goed kennen, vertellen aan People dat het echt voorbij is. "Het is triest," zegt een insider over de stukgelopen relatie.
Begin januari doken de eerste geruchten op dat de Amerikaanse acteur en de Franse actrice en zangeres het niet meer met elkaar konden vinden.
Een bron vertelde toen aan RadarOnline dat ze voortdurend ruzie maakten en dat de relatie ten einde liep.
De twee zijn al meer dan een jaar niet meer samen op een rode loper gesignaleerd.
quote:'Heidi Klum wil scheiden van Seal'
Laatste update: 21 januari 2012 13:51 info
LOS ANGELES - Het leek een droompaar, maar Heidi Klum zou genoeg hebben van haar man Seal.
Begin volgende week gaat ze waarschijnlijk de scheidingspapieren bij de rechtbank indienen, weet TMZ.
Het stel stond erom bekend elk jaar hun trouwbeloften opnieuw uit te spreken. Aan dit sprookje lijkt nu een einde te komen. Naar verluidt gaat het supermodel onoverkomelijke verschillen opgeven als reden voor de breuk.
Bijna zeven jaar lang waren ze getrouwd. Samen hebben ze drie kinderen. Seal adopteerde daarnaast in 2009 Heidi's dochter uit een eerdere relatie
quote:'Heidi Klum and Seal to file for divorce' after six years of marriage, according to reports
By ALANAH ERIKSEN (MailOnline)
Last updated at 1:02 PM on 21st January 2012
Heidi Klum and Seal are to file for divorce after six years of marriage, according to reports.
The couple will apparently file divorce papers in the LA County Superior Court early next week, TMZ reported. The website said supermodel Heidi will cite 'irreconcilable differences' as the reason for the split.
The couple were last seen together on December 27, with Heidi tweeting a picture of them on holiday in Aspen, Colorado. They met in 2004 while Heidi was pregnant with her daughter Leni, now seven, with Italian businessman Flavio Briatore. Seal, 48, was present for Leni's birth and later adopted her.
The couple married on May 10, 2005 in Mexico. They have three children, Henry, six, Johan, five, and Lou, two. The couple is famous for renewing their vows every year on their anniversary in a lavish ceremony. Splitting up their assets may prove to be a lengthy process. According to Forbes, Heidi raked in $20 million last year. It's unclear how much Seal made.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeeeeeeeeeee!
IS ER DAN NIETS MEER HEILIG!!!!
Ik had al bijzonder weinig vertrouwen meer in de liefde... Maar er waren een paar van die showbizz koppels die voor mij soort van bewezen dat het wel kon... Johnny en Vanessa, maar ook Seal en Heidi....
And they all fall down.... Like Toy Soldiers...Je verwoordt mijn gedachten exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het waar is, heel jammer...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeeeeeeeeeee!
IS ER DAN NIETS MEER HEILIG!!!!
Ik had al bijzonder weinig vertrouwen meer in de liefde... Maar er waren een paar van die showbizz koppels die voor mij soort van bewezen dat het wel kon... Johnny en Vanessa, maar ook Seal en Heidi....
And they all fall down.... Like Toy Soldiers...Ik was onderdeel van zo'n stel waarvan ik dacht dat het niet stuk konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kan kapot! Ik geloof al helemaal niet meer in 'voor altijd' en 'de ware'.
En het lijkt me op zich voor showbizzstellen nog een tikkeltje moeilijker, eerlijk gezegd. Druk en hectisch leven, veel aandacht van het andere geslacht etc."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik denk dat de gemiddelde man daar ook best jeuk van krijgt, maar dat is een wilde gok, geen idee of het zo is...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
Dat elk jaar je huwelijksgeloften vernieuwen vind ik ook een beetje....
Dan krijg je al snel ellende in de relatie als een van twee niet zo'n haast heeft de jaarlijkse trouwerij weer te organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |