niet mee klieren.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef FUFR het volgende:
nu ben ik echt ekt weg anders moet ik dalijk weer een topique openen
snap ik welquote:
Ik klier niet, nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet mee klieren.
hij mag best heaumeau zijn!
de winkel is nog tot 22:00 open hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap ik wel
dan was er niet meer genoeg voor jou
het was gewoon een gore kutsmoes dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik moest dingen doenMaar die dingen gaan niet door want ik ben al te laat
![]()
Heb nog wel prosecco hier, die moet ook op.
liek you crawl die 100 meterquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de winkel is nog tot 22:00 open hoor
En er zweven van die Bacillen rond bij jullie in huis!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap ik wel
dan was er niet meer genoeg voor jou
Nee ik mocht misschien gratisch naar een concert vnavond maar ik ben daar nu te laat voor voglens mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was gewoon een gore kutsmoes dus!
ja dan wilde wel wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En er zweven van die Bacillen rond bij jullie in huis!
met die vier bier die hier nog in de fridge liggen krijg je me echt nog niet aan het kruipen hoorquote:
Was ze zo eng?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Terugweg ging beduidend sneller trouwens.
het is nog gans geen avondquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik mocht misschien gratisch naar een concert vnavond maar ik ben daar nu te laat voor voglens mij.
www.arke.nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:47 schreef DjinN het volgende:
ik wil ook op vakantie!eind juli is nog zo ver weg
Zieke kleding? Picsquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel met mijn zieke hoofd en bijpassende kleding ja
In Utrecht dus moest er nog heen.quote:
Ach al mijn normale kleren zitten in de was dus ik heb e rook wel eens beter uitgezien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel met mijn zieke hoofd en bijpassende kleding ja
dit is gewoon vals, Articquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef ArTiC het volgende:
weet je wat echt kut is...
morgen mee naar de camping moeten met je vrouw
Met je vriend is inderdaad leukerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef ArTiC het volgende:
weet je wat echt kut is...
morgen mee naar de camping moeten met je vrouw
geen!quote:
quote:
verwassen capuchonvest, spijkerbroek, haar op staart en geen schmink op...quote:
Bitchfightquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen!
oh en Frau zegt:
weet je wat erger is?
in Helmond wonen en er niet meer wegkomen!!!!!
Ik dacht al, wat ruik ik..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verwassen capuchonvest, spijkerbroek, haar op staart en geen schmink op...
Oh, en lekkere stink-oksels
quote:
He wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goen ik je de eerste keer zag gebruikte je toch nog geen schminck?
doe ik altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga dat niet in m'n eentje doen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
muts!
Nee moppie, klopt, maar ik ben bekeerd tegenwoordig. Het schijnt zo te zijn dat als je alle nagellak van de wereld al hebt, je vanzelf aan de schmink gaat
irisbuurt halloween?quote:
huh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik gewoon een keer op zaterdag!
Je kon er in ieder geval niet omheen
loop vanavond ff woensel-west in, genoeg matties die met je willen blowenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe ik altijdniemand wil met me blowen
Zal colt een keer langs sturen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe ik altijdniemand wil met me blowen
jou met meek up!quote:
die kan me niet bijhoudenquote:
Klootvioolquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
jou met meek up!
en nee Artic, daar kom ik nooit
ies leeftijd!quote:
quote:
Ik moet het nog een beetje lerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Om je schminck![]()
Die was goed aanwezig
Naar?quote:
dat doe je eh... dat doen ze goed!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb meer dan 6000 views op flickr
idd...SQ onder tafel zuipen, dat is pas knapquote:
soms?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Soms doet mijn hoofd nog een beetje raar
Volgens mij zijn er niet veel mensen die dat kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...SQ onder tafel zuipen, dat is pas knap
hoofd?quote:
Niet alles verraaien!quote:
ies bewijs!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet alles verraaien!
Ga maandag vragen of ze de foto's op een cdtje willen branden voor ik het weer eens vergeet
voor 10 euro krijg je een kopiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet alles verraaien!
Ga maandag vragen of ze de foto's op een cdtje willen branden voor ik het weer eens vergeet
laat ze op canvas printen en hang ze thuis op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet alles verraaien!
zal wel een panoramafoto geweest zijn danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor 10 euro krijg je een kopie
ik heb ook een neuro van mijn hoofd
Allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat ze op canvas printen en hang ze thuis op.
Ik hoop dat maandag de laatste foto's gemaakt worden! Dan heb ik een hele collectie van hoofd en de restquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor 10 euro krijg je een kopie
ik heb ook een neuro van mijn hoofd
de restquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat maandag de laatste foto's gemaakt worden! Dan heb ik een hele collectie van hoofd en de rest
Nee, dat is te naakt voor mijquote:
kampeer zequote:
goed zoquote:
jah... eten...buurten....enzoquote:
Sq met make up ? nah, too easyquote:
nouuu ik zou hem doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef febster het volgende:
Hij doet me denken aan: baby, baby baby, oooohhhhh
Ik heb overigens de stad leeg gekocht.
Mijn respect voor mexicano...van 100 tot 0 in 1,2secquote:
DOOF!! DOOF!!quote:
Onee, iemand op internet die ik neit ken heeft geen e-respect mer voor me. Mijn leven, wat doe jequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn respect voor mexicano...van 100 tot 0 in 1,2sec
troosteloos zijn....dat doet je levenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Onee, iemand op internet die ik neit ken heeft geen e-respect mer voor me. Mijn leven, wat doe je
he?quote:
vrolijk me eens opquote:
Puur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef ArTiC het volgende:
ik denk dat ik avnavond eens aan de wodka ga..die ligt ook nog in de vriezer
kan niet...ben dit weekend stand-by en er is een hoop wat fout gegaan is deze week dus het zal wel druk wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen, het terras op, zuipen daarna darten in de kroeg ofzo!
ik heb nog jus...daar kan ik het wel bijgooien..of anders puur.quote:
Scheissequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan niet...ben dit weekend stand-by en er is een hoop wat fout gegaan is deze week dus het zal wel druk worden
Niet eens XTC?quote:
Ik vind puur vies dus ik zou het mixen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog jus...daar kan ik het wel bijgooien..of anders puur.
niet veel leger dan als ik begin...2 of 3 glaasjes zal wel genoeg zijn om me om te krijgen vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind puur vies dus ik zou het mixen!
Hoe leeg is de fles wanneer je naar bed gaat?
Heb je het zo druk gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet veel leger dan als ik begin...2 of 3 glaasjes zal wel genoeg zijn om me om te krijgen vanavond
eerst eens bedenken wat ik ga eten
Jeroen Verhoeven?quote:
wil ookquote:
die kleine of die grote?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
de presentator van M!LF woont bij ons om de hoek
Kleinequote:
da's de zwager van Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kleine
Ik hoorde een BWO-collega vandaag nog zeggen, ik moet Steije van hiertegenover nog vragen of ie iets wil doen, en we zagen net iemand die er wel erg veel op leek in de Jumbo1+1=2
en zijn andere zwagert presenteert dan secret storyquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
men, ik woon in een circle of fame
Gast, hoe weet je dat allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en zijn andere zwagert presenteert dan secret story
je woont in Hollyhoven
via @gerardekdomquote:
quote:
Bij kamper FUFR?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:25 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
Ga weg wolken, kom maar de hele dag zonnetje want ik wil bbq-en
Nee, ik kom nietquote:
Morgen ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
er zou 80% zon zijn vandaag!
Onze roze boom is aa het ploffen
Ik heb vannacht gedroomd dat een horde olifanten en zebras met klauwen alle mensen onder de voet liepen en dat er overal lichaamsdelen lagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby had![]()
Die heb je toch? en hij is jarig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby had![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat een horde olifanten en zebras met klauwen alle mensen onder de voet liepen en dat er overal lichaamsdelen lagen
achermequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet snel goede vrienden gaan maken hier, heb geen fuck aan het meerendeel van m'n vrienden in Zutphen ben ik achter.
zie het net pas..quote:
RMA sturenquote:Op zondag 10 april 2011 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Die kwaliteit van die puppies van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Na een half dagje spelen zijn ze al stuk
Sterktequote:
naar huis dan, je hebt het iig geprobeerdquote:
'quote:
Ga dan lekker naar huis! Ik zeg hetquote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
Vooral het feit dat na al mijn gerochel, gehoest en gezweet nog niemand heeft gezegd dat ik misschien nog niet helemaal okee ben en beter kan gaan. Maar wel kortaf zijn en commanderen.
Ga je omscholenquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh, niks belet me om een nieuwe baan te zoeken, maar die heb je niet in twee weken gevonden meestal.
Wel als je je tot chirurg laat omscholen, mijn gevoel zegt dat je dan zo werk hebt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
want als ik me laat omscholen heb ik wel binnen twee weken een nieuwe baan?
Nee, maar wel een leuk vooruitzichtquote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
want als ik me laat omscholen heb ik wel binnen twee weken een nieuwe baan?
Bier met nagellaksmaak?quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef ArTiC het volgende:
Eigen bedrijf beginnen...iets met bier en nagellak ofzo
Nagellak met 2 vingers schuim er op.quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bier met nagellaksmaak?
Of nagellak met biergeur?
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan er ff niet om lachen... Misschien vanavond weer. Kan bijna niet bewoorden hoe ellendig ik me inmiddels hier voel
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan er ff niet om lachen... Misschien vanavond weer. Kan bijna niet bewoorden hoe ellendig ik me inmiddels hier voel
Ja, uiteraard!quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel al aan het kijken voor een nieuwe baan of niet?
FUCK THE SHUT UPquote:
frietjes!quote:
ja doe maar gezond!quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Groenten en fruit en brood actually.
why not? arme oudersquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja moet even zuinig doen tot de 20ste. Plus ga niet naar m'n ouders aankomend weekend.
ja tuurlijk, ik rij ff naar zutphenquote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja bij Talamini. Moet je een keer heengaan als je er bent, het is zooooo lekker.
Vanavond ook niet, vrees ik. Zo grappig waren we namelijk niet.quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Talamini in Dordt is ook lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja bij Talamini. Moet je een keer heengaan als je er bent, het is zooooo lekker.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb het schreeuwprobleem geprobeerd aan te kaarten. Ik kreeg meteen terug dat zij voor ieder ding dat zijn fout deed wel tien dingen kon noemen die ik verkeerd doe. En toen moest ik daar op antwoorden, en toen ze door bleef drammen kwamen er tranen, en toen zei ze: hier geniet je vast ook lekker van, of niet?
Heb gezegd, natuurlijk niet, doe normaal. Maar nu zit ik hier dus op de wc en ik weet bij god niet hoe ik ooit dat kantoor weer in moet
Hou voet bij stuk, je staat ik je gelijk! Is wel een ontzettende k*t situatie!quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh hoi, ik mag zo lekker 2 op 1 in een hokje met ze
quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh hoi, ik mag zo lekker 2 op 1 in een hokje met ze
mooi gesprokenquote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Succes... je kunt altijd nog zeggen dat jij het vervelend vindt dat ze zo schreeuwt en dat je daar onzeker van wordt. Dat zijn jouw gevoelens, daar heeft zij niets over te zeggen. En als ze begint over wat jij dan allemaal fout doet dan zeg je gewoon lekker; ok, zullen we het daar dan een andere keer over hebben, want ik wil het nu graag hierover hebben....
je weet zelfquote:
Volgens mij is het sowieso wel een verschrikkelijk mens.quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ze boos wordt als jij zegt dat je je onzeker door haar voelt is het helemaal een kankerwijf.
ja leuk...in theoriequote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Succes... je kunt altijd nog zeggen dat jij het vervelend vindt dat ze zo schreeuwt en dat je daar onzeker van wordt. Dat zijn jouw gevoelens, daar heeft zij niets over te zeggen. En als ze begint over wat jij dan allemaal fout doet dan zeg je gewoon lekker; ok, zullen we het daar dan een andere keer over hebben, want ik wil het nu graag hierover hebben....
Weet ik, maar dan heb je het iig geprobeerd... Als je meteen al ondergeschreeuwd wordt kom je helemaal met een klote gevoel dat kamertje uit. En als de grotere baas erbij zit hoort die je wel te helpen hierbij...quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja leuk...in theorie
in de praktijk kan dit wel eens heel anders lopen.
Je kan het maar beter geprobeerd hebben hè.quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja leuk...in theorie
in de praktijk kan dit wel eens heel anders lopen.
dan heb je meer onthouden dan ik er van weetquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben het halve dictaat van Stedenbouw alweer vergeten.
Gewoon overal C invullenquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
mja zal niet genoeg zijn voor m'n tentamen though. En ik dacht dat het meerkeuze was maar dat is niet zo.
Geen meerkeuze... ik denk dat bij openvragen "C" zelden goedgekeurd zal worden.quote:
Als dit een meerkeuzevraag geweest zou zijn, wat had je dan ingevuld?quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen meerkeuze... ik denk dat bij openvragen "C" zelden goedgekeurd zal worden.![]()
Misschien op de vraag "wat is je cup?", maar dat lijkt me geen gebruikelijke vraag gezien het onderwerp van het tentamen.
Qquote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Als dit een meerkeuzevraag geweest zou zijn, wat had je dan ingevuld?
Het is maar goed dat ik geen leraar ben gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen meerkeuze... ik denk dat bij openvragen "C" zelden goedgekeurd zal worden.![]()
Misschien op de vraag "wat is je cup?", maar dat lijkt me geen gebruikelijke vraag gezien het onderwerp van het tentamen.
en als er meerdere goede antwoorden mogelijk zijn: SQquote:
succes ermeequote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouwehhh ik ga leren. Succes SQ en fijne dag ook aan de rest enzo.
you have been brainwashed?quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil wel even zeggen dat mijn bazin an sich geen gruwelijk monster is. Ik vind alleen dat ze een slechte leidinggevende is.
aanvragen die invalidenkaart! altijd handig!quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef -moppie- het volgende:
Ontslagen uit ziekenhuis! Maar ben er nog lang niet klaar mee
Val wel onder de noemer blijvende invaliditeit![]()
![]()
Omdat de wervel meer dan 25 procent is ingezakt
SQ ga lekker op zoek naar een andere baan en yot die tijd gewoon je werk doen en voor de rest het je niet allemaal aantrekken!
kwart over 9...hoogste tijd voor een pauze iddquote:
koffietijd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kwart over 9...hoogste tijd voor een pauze idd
lekker in de voortent met een thermofles koffiequote:
jammer, maar kop op en door naar de volgende !quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef Inu het volgende:
Mag niet door naar de volgende ronde van sollicitatie... Kan redenen zelf wel bedenken eigenlijk... Nog niet opgeleid lijkt me de meest dringende
Ikweetsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jammer, maar kop op en door naar de volgende !
Het lijkt wel of je griep hebtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
overigens ben ik erg ziekjes, snotter me helemaal gek, koppijn, pijn in mn spieren, godverdomme ik lijk wel een wijf
mja zoiets.quote:
ja, en veel rucolaquote:
zelfs die luste ik gisteravond nietquote:
*belt 112*quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ennnnn weer heen en weer naar de TU.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef febster het volgende:
Bij de volgende toon is het nog 300 uur tot Awakenings. *Piep*
MYSTERYLAND!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat raad je aan feb, Dour of Mystery Land?
lulquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef febster het volgende:
Bij de volgende toon is het nog 300 uur tot Awakenings. *Piep*
thuisblijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat raad je aan feb, Dour of Mystery Land?
Maar Dour is even duur (ongeveer dan) alleen dan 4 dagen.... Zit alleen met de ranzigheid van Dour.quote:
ranzigheid is geen optiequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar Dour is even duur (ongeveer dan) alleen dan 4 dagen.... Zit alleen met de ranzigheid van Dour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |