niet mee klieren.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef FUFR het volgende:
nu ben ik echt ekt weg anders moet ik dalijk weer een topique openen
snap ik welquote:
Ik klier niet, nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet mee klieren.
hij mag best heaumeau zijn!
de winkel is nog tot 22:00 open hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap ik wel
dan was er niet meer genoeg voor jou
het was gewoon een gore kutsmoes dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik moest dingen doenMaar die dingen gaan niet door want ik ben al te laat
![]()
Heb nog wel prosecco hier, die moet ook op.
liek you crawl die 100 meterquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de winkel is nog tot 22:00 open hoor
En er zweven van die Bacillen rond bij jullie in huis!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap ik wel
dan was er niet meer genoeg voor jou
Nee ik mocht misschien gratisch naar een concert vnavond maar ik ben daar nu te laat voor voglens mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was gewoon een gore kutsmoes dus!
ja dan wilde wel wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En er zweven van die Bacillen rond bij jullie in huis!
met die vier bier die hier nog in de fridge liggen krijg je me echt nog niet aan het kruipen hoorquote:
Was ze zo eng?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Terugweg ging beduidend sneller trouwens.
het is nog gans geen avondquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik mocht misschien gratisch naar een concert vnavond maar ik ben daar nu te laat voor voglens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |