nee. ik maak een kloon aan zodat ik pic's kan postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat gereset ?
Ik kan er opeens ook niet meer in!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Karzai het volgende:
Was een lekker middagje, terrassen vol lekker uit m'n bol etc. (verkapt verzoekje)
En schnitzel op het menu wat wil je nog meer
Pics.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Ik ga aardappels schillen bel 112 mar alvast hgrg rgrg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Koken met sharr, wat houdt het in?
Een magnetron en broodjes hebbe.
Tosti's?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Koken met sharr, wat houdt het in?
Een magnetron en broodjes hebben.
Dat is zeker nog eens voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Stijn gaan we nog eens een McFlurry eten om 10 uur?
Sorry ik kan er niks aan doen dat vrouwen nou eenmaal meer van koken wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Tosti's maken is geen koken______________________!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niks aan doen dat vrouwen nou eenmaal meer van koken weten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
mn broer belde net op
WAT MOET JE, JE HEBT 1.35 MINUUT
is mama thuis
NEE
o
IK LAAT HAAR WEL TERUGBELLENDOEI * SpaceInvaders hangt op
Nais.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef trolololo het volgende:
Ik kan vanwege een vreselijke tentamenweek komende week tijdelijk niet DJ'en en daarna naar Istanbul met school en daarna naar Griekenland, daarna ga ik weer draaien
TOTquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
Ik verstond ff niet wat je net zei, maar het leek iets over mij te gaan?
Groetjes aan mijn nichtje, die woont er naast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik leef nog! Het is maar dat u het even weet. Retedruk tot aan pasen. Daarna weer meer Rob. En dit zend ik vanuit de McD te Woerden, vanaf mijn laptop, in mijn eentje een tafel van 4 bezet te houden terwijl de gezinnetjes me giftig aankijken.
Goed onthouden, mijn naam!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TOT
Tee oo tee
theatre of tragedy
dance easy listening
deutsche stunde
veel plezier doei
Wat tevens echt briljant isquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
TOT je moet ff zeggen dat ik een 9 had voor mijn engels mondeling
Rob manquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik leef nog! Het is maar dat u het even weet. Retedruk tot aan pasen. Daarna weer meer Rob. En dit zend ik vanuit de McD te Woerden, vanaf mijn laptop, in mijn eentje een tafel van 4 bezet te houden terwijl de gezinnetjes me giftig aankijken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:11 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is alleen populair op fok ofniet?
Nee dat hoorde ik net nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dan heb je net gemist dat tot zei dat ik een 9 had voor engels mondeling
Ik zit aan de phone.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
OO TOT ZULLEN WE EEN SPELLETJE DOEN![]()
![]()
![]()
dan bij het duitse uur: jij zegt iets in het nederlands en wij roepen het in het duits in het topiquequote:
Haha wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Karzai het volgende:
Je kan ook gewoon je bakkes houwe, of een beter microfoon kopen
Voor de rest heb ik geen klachten
nou en, hij praat tenminstequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Intro van de DJ, houdt het kort of vertel wat grappigs.
Tis een beetje droog
ok okquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een beetje droog
Ik geef alleen opbouwende kritiek, niet slecht bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nou en, hij praat tenminste![]()
niet zeuren of doe het zelf
ok ok gr grquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik geef alleen opbouwende kritiek, niet slecht bedoeld
Ik ben aan de phone!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een beetje droog
Dan heb ik geen idee wat je precies wil!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar alles wat jij hebt weet ik toch niet. en het staat in vlc
Hoezo, als jij het toch op de radio doet is het ontopicquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt allemaal wat te veel offtopic SC he.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo, als jij het toch op de radio doet is het ontopic
Zweeftevenmuziek!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luister mee
wat is dit voor zweef muziek?
ik wou het niet typenquote:
ga jij zwijmelen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Het volgende nummer wordt een lekker zwijmelnummer!
Nee dan is het interactie met de dj en dat is dus geheel ontopic!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt allemaal wat te veel offtopic SC he.
Het ging over de lente....zon, korte rokjes, terrasjes......en gewassen zaaien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
korte rokjes en dezen muziek? bij dezen muziek denk ik aan gewaden en tenten en zulks
dit was mijn 9000e postquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo, als jij het toch op de radio doet is het ontopic
uhm zat vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Okee als jullie dit nummer zat zijn, moeten jullie het zeggen hoor. Het is wel een beetje eentonig eigenlijk.
succes daarmeequote:
badkamer? of een leeg huisquote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT, heb je zweefteef uurtje? of uhm.. draai je dit normaal ook?
heulemaal niet.. was dr al eerderquote:
Denk toch dat je een audiofiel in huis moet halen, want dit klopt nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Galm? Dat zou niet moeten kunnen. Ik heb de koptelefoon op.
graag.. wordt hier een beetje raar vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker!
Hmmm okee ik zal een paar nummers er uit plukken en wat ander spul draaien.
Die "galm" is een heel klein reverbje, die komt van mij en die hoortquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk toch dat je een audiofiel in huis moet halen, want dit klopt niet
Vind ik leuk als wij er zijn is er leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heulemaal niet.. was dr al eerder![]()
en dacht.. karzai is er vast, dus dan moet ik ook even aanmelden en zulks![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vind ik leuk als wij er zijn is er leven in de brouwerij
heb jij hem een galmpje gegevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die "galm" is een heel klein reverbje, die komt van mij en die hoort
LoLa ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij hem een galmpje gegeven
quote:
Ze hebben niks te willenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en als ze dat nou zelf niet willen ofzo dan?
hihi wel handig dat je het even zegt.. anders zoekt ToT zich rot naar die galm
Neem aan dat ze dat wel weten, ze waren er bij toen ik het installeerde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en als ze dat nou zelf niet willen ofzo dan?
hihi wel handig dat je het even zegt.. anders zoekt ToT zich rot naar die galm
Maarja ik kan het niet te gek maken ik heb visite, ze zitten me al raar aan te kijken omdat ik zo zit te lachenquote:
hoooi hooooooooooiquote:
Dude, ik had geen flying fuck idee wat je aan het doen was!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat wel weten, ze waren er bij toen ik het installeerde.
laat ze gewoon lekker gek kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maarja ik kan he niet te gek maken ik heb visite, ze zitten me al raar aan te kijken omdat ik zo zit te lachen
1x in de vier uur van je kont komen veel vinden..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
Ik word de hond uitlaten soms zo zat he.. ik raad mensen aan, neem geen hondben ik vanmiddag een uur geweest, kan ik nu alweer. Maar dat terzijde. TOT ZEG HIERNA IETS IK MOET WEG
Groetjes terugquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pssssst sharr.. hoorde je de groetjens?![]()
Ik vind het niet veel, ik vind het saai. En ik kom vaker van mijn kont af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
1x in de vier uur van je kont komen veel vinden..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mooi liedje![]()
god wat ben ik blij dat ik wat gezegd heb over de zweefteven muziek
![]()
Goed, anders word die dik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel, ik vind het saai. En ik kom vaker van mijn kont af.
quote:
tisser mis met een dikke kont?quote:
Vrouwen krenken hun eigen zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tisser mis met een dikke kont?
wutt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouwen krenken hun eigen zelfvertrouwen.
quote:
Dan ga ik wel terug in mijn holletje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu geloof ik je niet meer heur
on topic:muziek
nee wel blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dan ga ik wel terug in mijn holletje.
Iets zomers? Ja had dat eerder gezegd!quote:
verplicht jij je bezoek nou ook om te luisteren?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef yvonne het volgende:
Géén slowchat in het topic
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.
Dienstmededeling:
Myr gaat voor jullie zorgen,
Murp plakt er een seal op,
jullie regelen als vanouds zoveel mogelijk zelf, lui die het komen verkutten graag in fb of in m'n pm.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef yvonne het volgende:
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.
Dienstmededeling:
jullie regelen als vanouds zoveel mogelijk zelf, lui die het komen verkutten graag in fb of in m'n pm.
Gewoon je poot stijf houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
Er komen straks nog wel 2 nummers die als zeikerig opgevat zouden kunnen worden, maar die blijven er in staan; die horen bij de Deutsche Stunde!
Wat is de reden hiervan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef yvonne het volgende:
Dienstmededeling:
Ik heb ff gekeken en er zijn nog wel een paar wat zweverig of whatever, maar ze blijven er in staan. Ik heb ze wel ff op het laatst gezet.quote:
Er werd veel onzin SC gepost en er kwamen mensen de boel verzieken.quote:
Moet er overal een reden voor zijn?quote:
Juist, gewoon even een reminder, staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er werd veel onzin SC gepost en er kwamen mensen de boel verzieken.
Anders spring ik er wel tussen hoor Yvonne, jij weet als geen ander hoe ik over bagger denk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist, gewoon even een reminder, staat gewoon in de OP
Tis mijn huis, ze mogen blij zijn dat ze op bezoek mogen komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verplicht jij je bezoek nou ook om te luisteren?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders spring ik er wel tussen hoor Yvonne, jij weet als geen ander hoe ik over bagger denk.
whaha.. hmm ik ga je verlaten hier.. ga wat anders luisteren duits is niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis mijn huis, ze mogen blij zijn dat ze op bezoek mogen komen.
Jammerz, maar no prob.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha.. hmm ik ga je verlaten hier.. ga wat anders luisteren duits is niet mijn ding
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammerz, maar no prob.De Deutsche Stunde is in het rooster ingepland, en dan ga ik niet wat Engelstaligs draaien!
Ik ook! Zeer veel goede Duitse muziek en Duits is een prachtige taal.quote:
Danke!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En gelijk heb jezijn zat die het wel leuk/mooi vinden
draaize nog even
Voor jou heb ik Falco er ook in gezet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook! Zeer veel goede Duitse muziek en Duits is een prachtige taal.
Alleen 99 luftballons mute ik.
moet je die maar een keer persoonlijk inspreken voor mequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Danke!Nu mis je wel mijn geile boodschappen aan jou he!
Lijkt voldoende op Duitstalig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's wel niet Duits, maar Oostenrijks
ok, thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nieuwe stream, pak even de LUISTER LIVE knop uit de OP.
Webplayer werkt momenteel nog niet.
dan verkracht je de hele instelling van die plugin. Je moet gewoon achtergrondmuziek gebruiken als je praatquote:
Oh goody, dat komt dan een volgende keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan verkracht je de hele instelling van die plugin. Je moet gewoon achtergrondmuziek gebruiken als je praat
zelf spelen, maar je kunt wel automatisch zachter laten maken in SAMquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
Kun je trouwens die achtergrondmuziek automatisch koppelen aan het microfoongebruik, of moet je het steeds handmatig instarten en stoppen?
Ja zodra je de microfoon gebruikt he? Volgens mij staat dat al standaard zo, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelf spelen, maar je kunt wel automatisch zachter laten maken in SAM
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nieuwe stream, pak even de LUISTER LIVE knop uit de OP.
Webplayer werkt momenteel nog niet.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zodra je de microfoon gebruikt he? Volgens mij staat dat al standaard zo, toch?
tjaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even voor morgen spammen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah kenner.. ik heb in mn pubertijd veel naar dit soort muziek geluisterd
carooltje en ik gaan niet luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan weet je dat JIJ niet hoeft te luisteren, alleen maar handig
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carooltje en ik gaan niet luisteren![]()
na 12 uur gewone muziek of gaat het dan nog ff door?
hmm zal het morgen wel zienquote:
Niet stappen maar stampenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even voor morgen spammen:
[ afbeelding ]
morgen eigen muziek luisteren en niet in het topic zijn dus.. want on topic zijn kan ik dan nietquote:
Ach ff wat gerag tussendoor. Later komt wel weer wat mooiers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet echt wat ik dacht bij "duitse muziek"
Heb ik nog wel, maar dat gaat 'm vanavond niet meer worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:28 schreef quaas het volgende:
Iemand nog epische muziek met violen en zo?
Outsidequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:28 schreef quaas het volgende:
Iemand nog epische muziek met violen en zo?
Alestorm dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette deze band ook alweer? klinkt best tof, heeft veel weg van Korpiklaani
rust en vreequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef Beach het volgende:
wat is dit het topic staat niet meer bovenaan verwarring alles
(☞  ̄ヮ ̄) ☞
Ik dacht al is het eindelijk dicht, maar neequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg, ik stresste omdat ik onz radio niet kon vinden. staat het bij centrale topics
Beach opflikkeren gaarne.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht al is het eindelijk dicht, maar nee
(☞  ̄ヮ ̄) ☞
ik dacht serieus dat het einde wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht al is het eindelijk dicht, maar nee
(☞  ̄ヮ ̄) ☞
zou fijn zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kunnen we Centrale Topics niet bovenaan zetten in je eigen personal opties?
goede tipquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef _Fanta het volgende:
ik ga meestal gewoon naar actieve topics om dit topic te vinde, staat vrijwel bijna altijd vrij ver bovenaan
Moppie toch, zo gemeen zijn ze nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat het einde wasik ging bijna huilen
Doe ik ook, werkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef _Fanta het volgende:
ik ga meestal gewoon naar actieve topics om dit topic te vinde, staat vrijwel bijna altijd vrij ver bovenaan
weet jij sinds wanneer dit bij centraal topic staatquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nog een dj die enorme takkeherrie gaat draaien?
Mijn buurman is nog kinderachtiger dan ik al dacht
Ik heb hier de meest extreme shit die je je maar kunt voorstellen, maar dat past niet in mijn Deutsche Stunde!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nog een dj die enorme takkeherrie gaat draaien?
Mijn buurman is nog kinderachtiger dan ik al dacht
Sinds een uurtje of zoiets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet jij sinds wanneer dit bij centraal topic staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |