quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:00 schreef APK het volgende:
Moet je ook de bank even bekleden met plastic.
Zit er mooi strak voor!quote:
Hey Nok, hoe is het?quote:
Goed hoor. Beetje moe na die hele periode slecht slapen. Dat patroon moeten we doorbreken. Eerst ik snotverkouden en daarna NokManda. Gister melatonine en nieuwe oordoppen gehaald en van die anti-snurkstrips. Afgelopen nacht alles gebruikt, snurkt nokManda niet, maar snurk ikquote:
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje moe na die hele periode slecht slapen. Dat patroon moeten we doorbreken. Eerst ik snotverkouden en daarna NokManda. Gister melatonine en nieuwe oordoppen gehaald en van die anti-snurkstrips. Afgelopen nacht alles gebruikt, snurkt nokManda niet, maar snurk ik
Nu is hij wakker geworden van mijn lawaai.
Poesjes zijn wel rustiger nu, maar ik hoor ze toch niet met mijn supersonische oordopperts
Vanavond, zometeen zelfs, weg hier van mijn werk en met twee vriendinnetjes uit eten. Die blijven vannacht ook bij ons slapen. Dus als NokManda wil......
Ja, ik kreeg ze hier jaren geleden ook niet goed.quote:
Das verf op het raamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie nog een luchtbel, geloof ik![]()
Boodschappen gedaan voor de geplande bbq van zondag. En meteen maar voor die van vandaag, die we spontaan ingelast hebben![]()
En ze hadden rundertong afgeprijsd bij de Kaufland(vermoed dat vrijwel niemand van jullie dat ooit gegeten heeft
)
Uhuhquote:
Hij komt vanavond hé! Wat een feest, je eigen hondjequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Melatonine doet bij mij echt wonderen.
Oscar heeft al post gekregen, van oh-oh en de honden.![]()
Ja over drie kwartier vertrekken we. Eerst even eten nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij komt vanavond hé! Wat een feest, je eigen hondje![]()
Mijn grootmoeder van moeders kant maakte het vroeger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie nog een luchtbel, geloof ik![]()
Boodschappen gedaan voor de geplande bbq van zondag. En meteen maar voor die van vandaag, die we spontaan ingelast hebben![]()
En ze hadden rundertong afgeprijsd bij de Kaufland(vermoed dat vrijwel niemand van jullie dat ooit gegeten heeft
)
Toch nog maar goed nadenken dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef Hitomi het volgende:
Zucht, ik zit te twijfelen of ik doorga met mijn opleiding of niet..Ik begin het steeds minder leuk te vinden om te doen en door de hele situatie met mijn moeder en mijn ongeluk loop ik echt gigantisch achter.. en het is ontzettend lastig om dingen in te halen, aangezien geen enkele leraar de moeite wil nemen om met je om tafel te zitten en dingen uit te leggen. Je krijgt dan eerder een mededeling "ja dan moet je een keertje het lokaal opzoeken als ie leeg is en een beetje met de routertjes en de switchjes gaan rommelen en oefenen".
![]()
In principe heb ik mijn niveau 3 diploma gehaald, want ik zit in het einde van het derde jaar van niveau 4. Wij doen wat niveau 3 in drie jaar doet in twee jaar. Dus ik zou in ieder geval -een- papiertje hebben.
Ik wilde sowieso al na mijn opleiding iets anders gaan doen.. Binnenhuisarchitect of iets met talen of iets dergelijks..
Goede reis hé!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja over drie kwartier vertrekken we. Eerst even eten nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |