Ik ook. Nu even de OP lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Sorry hoor maar ik moet even lachen om je username.
Toompje los knippen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het dagelijkse voorhuid/toompjes-topic.
Ik onderhoud mijn Alfred Jodocus wel gewoon goed hoor..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:33 schreef ODB2011 het volgende:
Je wat vaker wassen helpt, smeerlap.
Weet je zeker dat een hond je niet likt?
Het gaat ook maar door he...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef gekkevoorhuid het volgende:
[..]
Ik onderhoud mijn Alfred Jodocus wel gewoon goed hoor..
Dat zou kunnen.. Nja na het weekend weer een weekje rustquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Volgens mij heb je gewoon je toompje wat ''overbelast'', geef het wat rust, maar probeer je zaakje wel goed schoon te houden.
THIS IS SPARTA FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het gaat ook maar door he...
Tijdje geleden merkte ik al dat iemand last van zijn 'machine' had, een andere user had pijn in zijn 'soldaat'. Waar gaat dit heen
Vergeet ''Toverstok'' niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het gaat ook maar door he...
Tijdje geleden merkte ik al dat iemand last van zijn 'machine' had, een andere user had pijn in zijn 'soldaat'. Waar gaat dit heen
Thanks! Ja hij was binnen 2 dagen al helemaal geheeld, maar ga inderdaad maar even rustig aan doen dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Zo'n wondje heelt wel redelijk snel, maar gaat ook redelijk snel weer open. Je Alfred een weekje of 1,5 a 2 rust geven wil vaak nog wel eens helpen in het helingsproces.
Ja precies!! Het schuurt inderdaad.. Dus nadat je hem een korte winterslaap had gegeven kon je er weer tegen aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Jep, ik heb hetzelfde euvel namelijk ook gehad. Het voelt een beetje alsof het schuurt en eigenlijk niet helemaal lukt om 'm naar achter te krijgen vanwege dat schuren. Kan chronisch worden als je er niks op uitdoet lijkt me en dat is iets wat je niet wilt. Dus idd ff rust houden en daarna weer Volle Polle ketsen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |