Ik zal even doen alsof je 5 bent. Ik klikte op het woordje "sex" in de OP en bekeek het filmpje waar ik naartoe werd gelinkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe moeten wij dat nu weten?
Sinds wanneer kun je met een object verkering hebben of ermee trouwen? Vibrators en/of dildo's gebruiken tijdens de seks is normaal in mijn ogen omdat dit soort objecten ervoor gemaakt zijn, maar dat meisje had dus "seks" met haar gitaar. Prima dat zij dat fijn vindt omdat te doen, ze doet er niemand kwaad mee, maar snappen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk niet dat ze het nodig vinden maar leuk vinden ...... voor later als ze uitelkaar gaanals het een stel betreft
Sex met een gitaar???!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je met een object verkering hebben of ermee trouwen? Vibrators en/of dildo's gebruiken tijdens de seks is normaal in mijn ogen omdat dit soort objecten ervoor gemaakt zijn, maar dat meisje had dus "seks" met haar gitaar. Prima dat zij dat fijn vindt omdat te doen, ze doet er niemand kwaad mee, maar snappen doe ik het niet.
Het gáát juist om het geluid!quote:
Als het om trillingen gaat, waarom gebruikt ze dan geen een vibrator? Want ja, een gitaar is daar helemaal niet voor gemaakt om hem op die manier te gebruiken (vind ik dan).quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef bi-tje het volgende:
Het gáát juist om het geluid!Geluidsgolven... Die veroorzaken trillingen, zodat het voor haar aanvoelt als vibratie. Daarom zit ze ook steeds aan de volumeknop te draaien, intensiveert het enz.
Zij heeft waarschijnlijk een keer gevoeld (met de vingers misschien eerst gewoon) dat het gitaarspelen trillingen veroorzaakte, en dat is ze (geile meid als ze blijkbaar is) uit gaan proberen op ándere manieren.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Als het om trillingen gaat, waarom gebruikt ze dan geen een vibrator? Want ja, een gitaar is daar helemaal niet voor gemaakt om hem op die manier te gebruiken (vind ik dan).
Misschien heb ik de afgelopen jaren als het om dit soort dingen gaat onder een steen geleefd, want een andere verklaring heb ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 04:06 schreef bi-tje het volgende:
Waarom zo verbaasd dat iemand dan ook eens op het idee is gekomen van een gitaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |