Dat weten we. Een gek die het leestquote:Op vrijdag 8 april 2011 05:14 schreef resi_70 het volgende:
Nee ik had dat soort dingen voor me. Het staat hier voor eeuwen vast![]()
Nee maar als men ooit gaat googlen dan kun je een hoop puzzel stukjes bij elkaar leggen. Wie weet doe ik ooit eens mee.quote:
Nou dan weet je het toch, hoef je toch niet meer na te lezen, of lieg jequote:Op vrijdag 8 april 2011 05:17 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Nee maar als men ooit gaat googlen dan kun je een hoop puzzel stukjes bij elkaar leggen. Wie weet doe ik ooit eens mee.
waarover zou ik liegen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 05:18 schreef Mita het volgende:
[..]
Nou dan weet je het toch, hoef je toch niet meer na te lezen, of lieg je
dat is een goeiequote:Op vrijdag 8 april 2011 05:19 schreef bull1966 het volgende:
o ja .
laten we elkaars geheim gaan raden
En toen dacht je, laat ik de TT met 'waar...' beginnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:25 schreef Gamey het volgende:
Hou totaal niet van topics starten maar niemand had er zin in, wat een bijzonderheid is tegenwoordig
Ook goede morguhhhh ik ben ook in de jankperiode afgehaakt.....nu kijken hoe lau zich staande gaat houden na het vertrek van alex. Hopenlijk gaat nu Jo of Mo eruit, ik ben dat gejank nu wel zatquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:26 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh allemaal,
Ben in de sl naar me bed gegaan gisteravond.
Heb een hoop gejaamer, gezeik en gejank van Mo gemist.
Ook heb ik gemist dat lau er zelfs een traantje uit wist te wringen.
Ik ben er blij om.........
Laura gaat zich inlikken bij Karim in de hoop een muskieto te worden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ook goede morguhhhh ik ben ook in de jankperiode afgehaakt.....nu kijken hoe lau zich staande gaat houden na het vertrek van alex. Hopenlijk gaat nu Jo of Mo eruit, ik ben dat gejank nu wel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |