??????????????????????????????????????????????????????quote:quote:
Op vrijdag 8 april 2011 03:40 schreef bull1966 het volgende:
wormen en maden
Heb ik ooit gezegd dat ik meer ben als jij dan? Alles wat voor je zit in de kerk, komt uit hetzelfde gat. En ik stem echt niet Pvv
ik ook, trusten allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Anyway, ga naar nijn nest, morgen gelukkig vrij.
Ben benieuwd wie morgen de strijd om een geheim te raden wint (als het mag, tenminste)
Ik deed even Moniek naquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:45 schreef bull1966 het volgende:
zo heb je het over secret story en het moment erna heb je het over politiek
Klopt maar het verklaard wel haar gedrag en denk wijze.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om helemaal te gaan analyseren waarom ze doet zoals ze doet, ze maakt tv op haar manier, overal heb je mafkezen voor, hoogbegaafd of niet, je mag iemand of niet , ze had ook andere keuzes kunnen maken dan was ze minder interessant om te zien, maar ze kiest voor dit gedrag en dus mag ze daar op worden afgerekend of mee worden gecomplimenteerd, tis maar net wat mensen aantrekt. Ze had waarschijnlijk gehoopt dat het wel in de smaak zou vallen, misschien heeft ze iets te vaak DGK gekeken
De anderen op Servio en Aafke na gedragen zich netjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:48 schreef Gamey het volgende:
[..]
Klopt maar het verklaard wel haar gedrag en denk wijze.
En de reden waarom ze reageert op de manier dat ze doet.
Aangezien ze de enige is die zich alles persoonlijk aan trekt is het de perfecte kandidaat om je als redactie tegen te richten, dan maak je tv.
De redactie verliest hierdoor echter oog voor de rest van de bewoners waardoor het voor mij en duidelijk sommige andere over komt als het bashen op 1 persoon.
Of ze dit nou zelf veroorzaakt of niet, een professionele redactie zou dit moeten inzien
te netjes waardoor er met hun geen tv te maken is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
[..]
De anderen op Servio en Aafke na gedragen zich netjes
ze zijn door hun budget heen, en kunnen geen kleuren meer kopen.quote:
iedereen dus alweer in een coma daar begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
Mo slaapt, ze zucht zo, en praatte in de slaap
Nee, maar wel bijna met Flip, na die vraag aan Flip van wie windt je sexueel op. Toen zei die Joquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:56 schreef bull1966 het volgende:
weinig aandacht voor jo de laatste tijd .
heeft ze al iets met die andere meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |