quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef TripleP het volgende:
Ik ga wel naar lowlandssss want ik ga gratis naar Dour
hoe fix je dat? ik wil ook gratis naar dour!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef TripleP het volgende:
Ik ga wel naar lowlandssss want ik ga gratis naar Dour
Contactenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
hoe fix je dat? ik wil ook gratis naar dour!
Waar hoop jij op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
oh nice, hopelijk nu eens wat boeiende namen, niet nog meer van die Artic Monkeys bandjes
Moet zeggen dat mn muziek smaak wel heel erg veranderd is de laatste jaren.quote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef N-E-R-D het volgende:
Dus je smaak is veranderd van geen smaak naar geen smaak.
Doet iedereen toch altijd, elk jaar weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Het valt me op dat mensen in dit topic sowieso alleen maar kwijlen op bekende namen.
Het zou wel vet zijn als The Beatles zouden komen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Doet iedereen toch altijd, elk jaar weer.
Elk jaar moet Radiohead komen, elk jaar moet Daftpunk komen, het is altijd hetzelfde![]()
Maar goed dat The Beatles niet meer bestaan...
quote:RAWSOME!
Hobbel je straks in augustus doodgemoedereerd het Lowlandsterrein op en wat zie je? Weg Prolong! Tja, uitgeprolongeerd. Het ongrijpbare knappekoppenkunstwerk slijt zijn dagen nu voorgoed in de beeldentuin van Museum de Fundatie in Heino. Wat ook weer de thuishaven is van Prolongs opvolger, die de eerstkomende drie jaar met periodiek verlof mag naar ons fijne festival: RAWSOME! Bekt lekker, niet? Hoe het gevaarte er uitziet weten we nog niet, wel dat-ie van roestvrij staal gemaakt is. Superstoer dus, en cold as ice. Kunnen we wel gebruiken, hartje zomer. Een kunstwerk met een hoog eeuwigheidsgehalte, precies zoals het maker Ronald A. Westerhuis voor ogen stond. En groter dan het leven zelf natuurlijk, onder het motto Size Does Matter. RAWSOME! is awesome!
Tipje van de sluier: van 15 april t/m 5 juni 2011 wordt het ontwerp voor dit beeld met enkele andere werken van Westerhuis getoond in het Paleis a/d Blijmarkt te Zwolle
No it would notquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Het zou wel vet zijn als The Beatles zouden komen hoor.
Maar nee, doe mij maar de kleine onbekendere bands. Daar vermaak ik me beter mee dan met de Alpha headliners (met uitzondering van The Strokes, AM en Sufjan Stevens).
Haten op The Beatlesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
No it would not![]()
Als ze maar niet weer van die bands zoals Blink 182 hierheen halen
Sufjan Stevens is geen headliner joh. Toffe muzikant hoor, maar geen headlinerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Het zou wel vet zijn als The Beatles zouden komen hoor.
Maar nee, doe mij maar de kleine onbekendere bands. Daar vermaak ik me beter mee dan met de Alpha headliners (met uitzondering van The Strokes, AM en Sufjan Stevens).
Nee klopt, zou ook zonde zijn als 'ie in de Alpha staat. Krijg je een Broken Bells effect: goede muziek, maar voor een half lege tent. Jammer was dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sufjan Stevens is geen headliner joh. Toffe muzikant hoor, maar geen headliner
blije kutmuziek, net zoals the strokes, artic monkeys en dat soort indy en hipster gehuilquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
blije kutmuziek, net zoals the strokes, artic monkeys en dat soort indy en hipster gehuil
Dit verklaard een hoop.quote:Your musical compatibility with DriverJJ is VERY LOW.
Precies. sowieso werkt de wat intiemere muziek niet goed in een megatentquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee klopt, zou ook zonde zijn als 'ie in de Alpha staat. Krijg je een Broken Bells effect: goede muziek, maar voor een half lege tent. Jammer was dat.
Inderdaad, eindeloze discussie zullen we dan ook maar achterwege latenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
blije kutmuziek, net zoals the strokes, artic monkeys en dat soort indy en hipster gehuil
Haha hoe kan het ook andersquote:
quote:Your musical compatibility with DriverJJ is SUPER
Music you have in common includes Chase & Status, 2Pac, deadmau5, Cypress Hill and The xx
Haha, dat had ik niet verwacht in dit topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Haha hoe kan het ook anders
[..]
Li'l Waynequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Helaas niet nee, had vorig jaar al Cypress Hill verwacht, maar helaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die zullen we niet snel op LL zien helaas
aloe blacc zou ook erg chill zijn:
Who cares, zou wel tof zijn thoquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef TripleP het volgende:
Als Lil Wayne zou komen zou de Alpha (mocht hij in de alpha staan) net zo vol zijn als bij Snooooop
Dat bedoel ikquote:
Ohh, ik dacht dat je op Lil' Wayne ging hatenquote:
Fuck jou.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
No it would not![]()
Als ze maar niet weer van die bands zoals Blink 182 hierheen halen
Goed nummer wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef TripleP het volgende:
You are currently listening to: "Miley Cyrus - Party In The U.S.A.".
Als dit nou komt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |