door de seksquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me nu eens uitleggen hoe je verliefd kan worden op een monique? iemand? Misschien ben ik emotioneel gestoord maar ik wil het weten!
Een IQ hebben onder de 90!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me nu eens uitleggen hoe je verliefd kan worden op een monique? iemand? Misschien ben ik emotioneel gestoord maar ik wil het weten!
Ik lees mee,want begrijp er ook geen ene moer vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Lees je berichten van de eerste weken er nog eens op naquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Misschien als je flagellant bent?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Die lange lijzige roltraphoer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:21 schreef Darakka het volgende:
Wie moet er volgens jullie volgende week EXIT?
Na verloop van tijd laat je weleens iets los, maar meteen iemands doopceel willen lichtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef rico80 het volgende:
[..]Apart... Best grote club die plat ligt..
[..]
Dit soort bullshit moet je uberhaupt niet over praten, ook niet thuis. Iedereen heeft een verleden toch en het is nooit leuke info. Ik heb 1x de vergissing gemaakt me op dat pad te begeven en vragen te stellen over mn partner.. Nou daar wordt je niet vrolijker van ofzo haha
ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Geld net zo als vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
+1quote:
Snap ik ook niets van, Johanna laten gaan voor een verlepte, overge-emotioneerde, labiele meid die 13 lijkt ipv 30.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |