Murray's kokoswax?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef DAVID90 het volgende:
hmm wel dure potjes om ff 'uit te proberen' ...
jammer dat je nooit samples kan krijgen, dan weet je tenminste wat je wilt :p
thanks anyway..
en nog wat dat te koop is bij de kruidvat/etos enz?
volgens mij valt die kokoswax wel mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef DAVID90 het volgende:
murrays, dat gebruiken ze toch om een schilderij mee aan de wand te hangen?
haha, nee, dat krijg je er echt niet meer uit.. ok, het zit wel best goed maar het
moet er wel uitkunnen daarna :p
(ik ga nu iig slapenthanks )
Done that! De betere kapper verkoopt dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Doop - The Freaker
Parucci - Shamrock
En hoe oogt het dan als je het in handdoekdroog haar doet? Kan je een beetje goed stylen en kan je een lok bijv goed omhoog houden? Geeft het een glans/nat effect? Blijft het de hele dag er in zitten en vooral geen droog effect?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Freaker een tijd gehad. Goed spul! Alleen werd het hier slechter verkrijgbaar en ben ik overgestapt op een potje van andrelon of zo.
Ik was mn haar juist weinig. 1x per week. wanneer ik gel gebruik 2-3x per week... als je je haar 2 dagen niet hebt gewassen wordt het wat vetter en zit het ook beter, alleen mis ik dan weer model.quote:
Shampoo gebruiken tegen droge hoofdhuid. Je kan beter een beetje olie gebruiken. Ze hebben van die kokos-olie in een knijp-tube.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef DAVID90 het volgende:
[..]
Ik was mn haar juist weinig. 1x per week. wanneer ik gel gebruik 2-3x per week... als je je haar 2 dagen niet hebt gewassen wordt het wat vetter en zit het ook beter, alleen mis ik dan weer model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |