sterkte!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef GimmeGore het volgende:
Yup, ik moest noodgewdwongen weer bij mijn ouders intrekken. Het was niet veilig meer in mijn ouiwe huis. Maar ik heb een huisje in Enschede gevonden. Is alleen wel wat prijzig qua verhuizing met mijn budget.
Dat snap ikquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe ik dat met school doe? Niet.
Heb de laatste 2 weken van school gemist, dus ook de toetsweek incl het inleveren van alle opdrachten enzo.
maar Marcel wist al redelijk van de situatie bij mij thuis af en die drukte me op mijn hart dat ik eerst alle tijd voor mezelf moest nemen om tot rust te komen.
Ik baal alleen ontzettend dat ik nu niet volgende week op stage kan.
waar zit je op school?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe ik dat met school doe? Niet.
Heb de laatste 2 weken van school gemist, dus ook de toetsweek incl het inleveren van alle opdrachten enzo.
maar Marcel wist al redelijk van de situatie bij mij thuis af en die drukte me op mijn hart dat ik eerst alle tijd voor mezelf moest nemen om tot rust te komen.
Ik baal alleen ontzettend dat ik nu niet volgende week op stage kan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente, Twente, Twente, PSV, PSV, PSV toch...
Mja, truequote:
Nee, helemaal niksquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef GimmeGore het volgende:
ROC in Hengelo.
Ik ben zo blij met Marcel, hij zou ook voor me kijken of school eventueel urgentie ofzo kon regelen en dat ik eventueel zelfs in aanmerking kann komen voor financiele steun via school.
gelukkig heb ik Paulien niet...
Heb je nog meer dingen gehoord van Tristan? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor :p
Vertel mij watquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef GimmeGore het volgende:
Roddelen kunnen ze daar wel wat van, ik was een week thuis geweest ivm een verschoven wervel in mijn rug, kom ik weer op school is het eerste wat ik hoor:'' maar jij was toch met de opleiding gestopt?''
Dat is me ook een vent, die Louisquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ben bang dat ze nu denken dat ik dood ben ofzo.
Heb alleen wel medelijden met Louis, met hem moest ik Europakunde doen. Maar ja, dat was ook niet af.
Nog steeds niets gevonden? Heb je anti-kraak geprobeerd?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind 3 weken onvrijwillige vakantie wel weer lang gnoeg. Ik verveel me de tyfus hier in Leusden.
Met 3-0 is het einde verhaal voor Twentequote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wij ook 3-0 en dan via strafschoppen door
btw, net op canvas zeiden ze dat preud'homme eerder een 5-1 achterstand heeft goedgemaakt
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
5-1 als uitwedstrijd wordt toch 5-2?
Die tellen helemaal niet dubbel. Ze tellen zwaarder.quote:
ik snap d'r helemaal geen biet meer vanquote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die tellen helemaal niet dubbel. Ze tellen zwaarder.
Als Twente met 4-0 wint staat het 5-5. Dan is Twente door vanwege het uitdoelpunt.
Uitdoelpunten tellen bij een gelijke "eindstand" over 2 wedstrijden zwaarder. Als je uit 1-2 wint, en thuis verlies je 0-1, dan is het 2-2 "totaal". Het team met de meeste uitdoelpunten wint.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik snap d'r helemaal geen biet meer van
en is dat altijd zo? (europees gezien)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen bij een gelijke "eindstand" over 2 wedstrijden zwaarder. Als je uit 1-2 wint, en thuis verlies je 0-1, dan is het 2-2 "totaal". Het team met de meeste uitdoelpunten wint.
Ja. Maar win je uit 0-2, dan wordt dat dus geen 0-4. En in de poule maakt het ook geen zak uitquote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en is dat altijd zo? (europees gezien)
Hoe dronken was jij toen je dit postte?quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:20 schreef norich het volgende:
joooooooooooooow
jankooooooo de man. echt al die miljoenen waard gek.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen! Zal ik nog even gaan slapen?
Hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef omearos het volgende:
[..]
druk met vanalleshopelijk wil zo de auto weer starten
* sjoemie1985 zet even een muziek je opquote:
Ben maar productief aan de gang gegaan.. ik ben trots op mezelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat kan ik niet voor u bepalen
Ik ben ook trots op jouquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben maar productief aan de gang gegaan.. ik ben trots op mezelf
Patsertje!quote:
altijdquote:
eerder noodzakelijk kwaadquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben maar productief aan de gang gegaan.. ik ben trots op mezelf
Yes!quote:
theatersport is leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes!
En straks naar mn beste vriendinnetje toe, en daarna presenteren als nerd bij de oefenwedstrijd van mijn theatersportclubje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef omearos het volgende:
accu is leegmaar eens startkabels gaan lenen dus
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Liedje op de radio waar ik de Henrike-versie ook nog van heb.. Maar dan 4 octaven hoger en een factor 400 aan valse noten
ben je altijd zo wijs?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[Opa vertelt] Vroegâh, op jouw leeftijd, deed ik dat elke dag! [/Opa vertelt]
ik was gelukkig dus niet de enige gisterenquote:
dus je weet het niet zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik was gelukkig dus niet de enige gisteren
en volgens mij heb ik een huis gekocht
Nicolequote:
Nu al? Het is nog maar net lente.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond de opening van het zomerfeestseizoen![]()
voorjaarsfeesten Rietmolen zijn normaal ergens in maart alquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu al? Het is nog maar net lente.
idd! hoe krijg je 'm misquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh jongen toch!Dat had de 1-3 moeten zijn!
Oei!quote:
quote:
shamrock in almelo?quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
De witte wijn ookZo maar eens ff gek doen in de Shamrock, mn benen jeuken.
Zit die ook nog ergens anders dan?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
De witte wijn ookZo maar eens ff gek doen in de Shamrock, mn benen jeuken.
Maar wij staan 1e en jullie 9equote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles heeft meer doelpunten gescoord dan FC Twente
Het idee van een 2e kampioenschap in 2 jaar tijdquote:
Heldquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het idee van een 2e kampioenschap in 2 jaar tijd
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zooo, lekker anderhalf uur gek gedaan en ik kan er weer een week tegenaan.![]()
Maar echt wat een baggermuziek.Daarvan ga je vanzelf al gek doen.
ie'j hebt er ook weer genog had.quote:
Rock 'n Roll!quote:
Nee dat jeukt altijd zo.quote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
joah
zijn er wel eens lui op de twentse vlooienmarkt geweest? zo ja, is dat nog wat?
quote:
Ja onnie!quote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef Mdrop het volgende:
Richting de veste, hopelijk meer plezier dan afgelopen donderdag.
als je daar zin in hebt mag dat ookquote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje Zumba'en op een podium of zo?
quote:Op zondag 10 april 2011 14:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
je bedoelt toch die komieken van BNN?
Dan moet ik binnen de tussenstanden bijhouden omdat de rest van de redactie naar Twente - Roda isquote:
zit er ook bier in?quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Mooi grolsch miniatuur vrachtwagentje gekocht
neequote:
quote:
idd wat een droplul, dat soort geintjes flik je alleen bij een 4-0 voorsprong!quote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, 1-1 geblevenWaarom kon Ruiz die eerste penalty nou niet normaal nemen?
Inderdaad, ik werd gek in dat stadion, wat een wedstrijdquote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kon Ruiz die eerste penalty nou niet normaal nemen?
Rustig nou maar. Het is maar een spelletjequote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Mdrop het volgende:
Inderdaad, ik werd gek in dat stadion, wat een wedstrijd.
En echt wat een klootzak is die toivonen.
mooi op tijdquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Redbaron het volgende:
Pff, nu nog ff bakkie koffie en dan zo maar eens richting Enschede, spul overpakken en richting Helsingborg(S)
Ajuusquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah deze week strafwerk, 2x naar Zweden![]()
Nu weg
In deze weken niet meer, laten we dan volgende week maar hopen dat Heracles het ligt ziet en met 3-0 wintquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In deze weken niet meer, laten we dan volgende week maar hopen dat Heracles het ligt ziet en met 3-0 wint!
Nee.quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In deze weken niet meer, laten we dan volgende week maar hopen dat Heracles het ligt ziet en met 3-0 wint!
Jawelquote:
Kloptquote:
wat moet heracles zien?quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het ligtquote:
HUUH!quote:
Zou leuke tv opleverenquote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Staat iedereen hier bij het huis van Ruiz met fakkels en hooivorken of zo?
Kutbeesten zijn het ookquote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff wat een slechte nacht... sliep ik bijna, zoemt er een mug rond m'n kopOp muggenjacht, na 10 min gevonden. Mug dood, ik weer naar bed. 5 min later: mug nummer twee. Op muggen jacht, mug dood.
Heb het 5u zien worden
quote:Op maandag 11 april 2011 10:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd net ook badend in het zweet wakker van een nachtmerrie, gaat de telefoon. Probeer dan maar eens een goed gesprek te houden als die beelden van moord en doodslag nog voor je ogen staan
Halfquote:
quote:*mompel mompel*
- Hoi Justin, met Marjolein!
*weuuhhh... hallo?*
- Bel ik je wakker?
*uhu*
- hihi, sorry hoor, hihihihih ()
- vanmiddag gesprek in Vathorst, 3 uur, ok?
*Ok, ik zal er zijn... doei!*
quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je bent in A'foort vandaag
Geen bier meer voor David? Wasdanou?quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dussssss, ik heb geen last meer van ADHD, maar heb tegenwoordig ADD
Binnenkort weer fijn aan de pillen, nooit meer bier voor mij
Ritalin + alcohol = fucked.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen bier meer voor David? Wasdanou?![]()
quote:
Zeg, meneer de ambtenaar. In hoeverre ben je bekend met de nieuwe, nog in te voeren regels, SWUNG-1 en -2?quote:
je kunt er ook voor kiezen om ze niet in te nemenquote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dussssss, ik heb geen last meer van ADHD, maar heb tegenwoordig ADD
Binnenkort weer fijn aan de pillen, nooit meer bier voor mij
Datquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
je kunt er ook voor kiezen om ze niet in te nemen
Vraag me ineens af hoe je jouw nickname uitspreekt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg, meneer de ambtenaar. In hoeverre ben je bekend met de nieuwe, nog in te voeren regels, SWUNG-1 en -2?
Dan blijft het lekker gaan als nu, nee dank jequote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg altijd iets van "o-mee-aaros"
Thanks man! \m/quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat
Gek ben je toch al, dus een pilletje meer of minder boeit niet
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
\m/quote:
Ja ik spreek het idd ook zo als 1 woord uit. Dus als Omea-ros. En idd met ee's en aa's want ben een tukker.quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ome aros klinkt nog het leukst, alsof je een oom hebt die aros heetquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef omearos het volgende:
Wat een gedoe over mijn nick
die nick is echt volledig verzonnen, lukraak letters na elkaarik spreek het zelf ook nederlands uit, niet moelijk doen
mss is dat ook de reden dat velen denken dat ik een man benquote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ome aros klinkt nog het leukst, alsof je een oom hebt die aros heet![]()
Ben je geen manquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef omearos het volgende:
[..]
mss is dat ook de reden dat velen denken dat ik een man ben
Uhuquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef omearos het volgende:
[..]
mss is dat ook de reden dat velen denken dat ik een man ben
sterkte!quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme, ik kan me gewoon écht niet concentreren. Ik ga naar huis
quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze heeft achteraf gezien gewoon abnormaal grote labia majora...
quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze heeft achteraf gezien gewoon abnormaal grote labia majora...
quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme, ik kan me gewoon écht niet concentreren. Ik ga naar huis
Graag gedaan.quote:
Heuj 14.gifquote:Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanaamd feestje dus mooi bier drinken
Dat kan ik ook zonder feestje.quote:Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanaamd feestje dus mooi bier drinken
Heracles scoorde wel uit een penalty hoorquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef amenth het volgende:
Tukkersgeen kampioen meer door een penalty
Turkenquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef amenth het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel mooi bij toekomstige schoonouders:
David, biertje?
Nehh, ik drink niet ()
Heerschert \m/quote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]*insert uiterst mannelijke knuffel*
Oke.quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef amenth het volgende:
Pak 'em!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel mooi bij toekomstige schoonouders:
David, biertje?
Nehh, ik drink niet ()
Haha mijn moeder keek even raar toen ik dat woord opzocht op google en een wiki-link aanklikte met plaatjesquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moest je dat serieus opzoeken ja?quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha mijn moeder keek even raar toen ik dat woord opzocht op google en een wiki-link aanklikte met plaatjes
How'd u knowquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben geen gynaecoloog ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moest je dat serieus opzoeken ja?
Haha. Hoef het poesje geen naam te geven. Als 't maar lekker soptquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Nee oke maar enig inzicht is je ook niet te verwijten helaas.
Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik was vandaag in Almelo op het station en zat te kijken wat ze daar in vredesnaam hebben gedaan dat al die hekken daar staan. Maar ze hebben het perron verlaagd volgens mij.
/liefdagboek
quote:De komende 20 jaar moeten de perrons worden aangepast aan de Europese normhoogte voor perrons
europese normhoogtesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |