sterkte!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef GimmeGore het volgende:
Yup, ik moest noodgewdwongen weer bij mijn ouders intrekken. Het was niet veilig meer in mijn ouiwe huis. Maar ik heb een huisje in Enschede gevonden. Is alleen wel wat prijzig qua verhuizing met mijn budget.
Dat snap ikquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe ik dat met school doe? Niet.
Heb de laatste 2 weken van school gemist, dus ook de toetsweek incl het inleveren van alle opdrachten enzo.
maar Marcel wist al redelijk van de situatie bij mij thuis af en die drukte me op mijn hart dat ik eerst alle tijd voor mezelf moest nemen om tot rust te komen.
Ik baal alleen ontzettend dat ik nu niet volgende week op stage kan.
waar zit je op school?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe ik dat met school doe? Niet.
Heb de laatste 2 weken van school gemist, dus ook de toetsweek incl het inleveren van alle opdrachten enzo.
maar Marcel wist al redelijk van de situatie bij mij thuis af en die drukte me op mijn hart dat ik eerst alle tijd voor mezelf moest nemen om tot rust te komen.
Ik baal alleen ontzettend dat ik nu niet volgende week op stage kan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente, Twente, Twente, PSV, PSV, PSV toch...
Mja, truequote:
Nee, helemaal niksquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef GimmeGore het volgende:
ROC in Hengelo.
Ik ben zo blij met Marcel, hij zou ook voor me kijken of school eventueel urgentie ofzo kon regelen en dat ik eventueel zelfs in aanmerking kann komen voor financiele steun via school.
gelukkig heb ik Paulien niet...
Heb je nog meer dingen gehoord van Tristan? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor :p
Vertel mij watquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef GimmeGore het volgende:
Roddelen kunnen ze daar wel wat van, ik was een week thuis geweest ivm een verschoven wervel in mijn rug, kom ik weer op school is het eerste wat ik hoor:'' maar jij was toch met de opleiding gestopt?''
Dat is me ook een vent, die Louisquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ben bang dat ze nu denken dat ik dood ben ofzo.
Heb alleen wel medelijden met Louis, met hem moest ik Europakunde doen. Maar ja, dat was ook niet af.
Nog steeds niets gevonden? Heb je anti-kraak geprobeerd?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind 3 weken onvrijwillige vakantie wel weer lang gnoeg. Ik verveel me de tyfus hier in Leusden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |