Ik snap je punt xD....Duitsland heeft nog nooit een leger gehad! Dat weet toch iedereen xDquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef FadetoGreen het volgende:
Idd. Komt zo'n andere kneus aan (ik zei dat Duitsland invloedrijk was mede door hun leger) dat Duitsland al JAREN geen leger meer heeft -.-
Van dat soort mensen wil ik mjewders gaan omduwen.
Vooral niet in de periode 1930-1945...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik snap je punt xD....Duitsland heeft nog nooit een leger gehad! Dat weet toch iedereen xD
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef Thaboel het volgende:
En we gaan maar met een coronatje in de zon zitten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Good luck.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef paintmeester het volgende:
Zo de computer gaat uit, op naar de alle hens!
Heb nu politiek24-stream aan staan op mijn netbook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
1600 persconferentie Rutte en Hillen. Te volgen via politiek24.nl
Ben al opgestapt, vond ten eerste t kader echt SUPERbout, en daarnaast was de zin er gewoon uit, met dit vooruitzicht had ik persoonlijk er geen trek meer in om veel te geven en heel weinig te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Sloggi het volgende:
Zijn er hier geen mensen die overwegen vrijwillig op te stappen? Het wordt er allemaal niet beter op met verminderende toelages en een kortere werkweek van 36 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |