Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens Rutte ligt de uitholing van Defensie aan Defensie zelf.......
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
![]()
3 pelotons Lua bedankt, deadline 9 mei...
Tkbats weg.. Artost weg.. Het was weer feest vanmiddag...
Ah ze hebben het ook doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.
Champions League niveau nog wel..quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Kwalitatief wel, maar kwantitatief niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Heb het al gezien jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Royyy het volgende:
Hmm die bezuinigingen trekken weer een heleboel trolls hier naar DEF...
Werk aan de winkel voor je dus.quote:
Zolang ze nog enigszins normaal posten kan ik er weinig tegen doen.quote:
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Snapte er iemand iets over dat verhaal van de F16?
Hij wilde vertellen dat er een aantal weg zouden gaan maar heeft het niet gezegd. Toch?
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Maar hoeveel heeft hij niet gezegd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeld
Afleidingsmanoeuvre...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Ik wacht wel op de brief. Dan snap ik het tenminste. Hillen lult maar een eind raak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm er is nog een kans voor mij om bij Defensie te werken.... ivm eventuele cyberdefensie
Sir yes sir!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Hillen was boos dat de Bonden vonden dat hij maar moest zorgen voor nieuw werk voor de ontslagen militairen... jezus christus...
ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Geweldig is dat hè... kneus dat-ie is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Endex C4quote:
zeker?quote:
Overplaatsing?quote:
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?quote:
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?
dit, en:quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Niet meteen negatief denken... komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.
kom je wel terug?quote:
quote:
*knuffel*quote:
ik heb die kutvent maar uitgezet. ik lees het wel in de brief.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Royyy het volgende:
Hillen: Aan het einde van de kabinetsperiode moet de pijn zijn geleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n onzin dat het bijna grappig is...
Maar die brief komt 1juli toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.quote:
Das kut...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.
Overige sluitingen worden na 1 juli bekend gemaakt.
zacht gezegd...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.
Overige sluitingen worden na 1 juli bekend gemaakt.
Ik verwacht niet dat ik in november nog voor Defensie werkzaam ben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Echt klote voor je
![]()
Al enig idee op wat voor een termijn dat gaat gebeuren, of is daar ook nog niks over bekend?
Ik treur met je mee. En dan wel als kabinet mooi die JSF (ook wel JCF (je centen foetsie)) aan gaan schaffen... OP DE ZELFDE FUKING DAG!! WAT IS HET PROBLEEM VAN DEN HAAG!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Pumatje het volgende:
einde Cavalerie
Alle tanks van het Nederlandse leger staan vanaf 9 mei stil. Hetzelfde geldt voor het meeste andere materieel dat defensie in het kader van de bezuinigingen gaat afstoten. Dat blijkt uit de bezuinigingsplannen waarmee het kabinet vrijdag heeft ingestemd.
"De tank is bijna het symbool van de landmacht, dus dit is een harde klap", zei minister van Defensie Hans Hillen (CDA). De beide tankbataljons van de landmacht worden opgeheven omdat ze niet meer nodig zijn. "Over tien jaar waren de tanks aan vernieuwing toe geweest. Dan hadden we geen nieuwe besteld."
Daarnaast verdwijnen er twaalfduizend banen, waarvan zo'n zesduizend via gedwongen ontslagen. Defensie bezuinigt zo bijna 1 miljard euro per jaar.
Per 9 mei wordt alles stilgezet, en mag er absoluut niet meer mee worden gereden.
Maar hopen op herplaatsing, anders ontslag per 9 mei
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Pumatje het volgende:
Maar hopen op herplaatsing, anders ontslag per 9 mei
Ik treur echt met jullie mee, wil nu echt iets doen, maja, wat kan ik doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.
En dan wel lekker 2 (en later meer) JSF's kopen. Wat een onzin. Er zijn vliegtuigen die goedkoper en beter zijn dan de JSF, maarja, dat mag niet van de VS, want anders krijgen hun geen geld meer -.-quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
Het is de zwartste dag uit mijn leven... wat voel ik me kut.
Alsof ik net ben verkracht
Ik zou gewoon maandag naar Hillbilly gaan en vragen of ie met je wil zoenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
Idem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
kutvolk is het. je verdedigt hun land. direct,danwel indirect, en wat krijg je? stank voor dankquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Royyy het volgende:
Fuck, ik doe het weer... reageren op die idiote anti-defensie trolls..
Godver Pumatje en Cobra4...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem.
19 jaar gewerkt voor de baas en dan met een schop onder de kont het hek over.
Oeh, straks even op internet terugkijken. ErwinRommel is thuis, zitten nu de herhaling van Rutte te kijken op politiek24.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een subtiele steunbetuiging van Frits Wester net tijdens de uitzending op RTL4. Hij droeg zijn KLu stropdas.
Maar wel zeggen dat de bezuinigingen een nationale aangelegenheid zijn... ehm totdat er weer ergens een NAVO-missie opgezet wordt, waar NL vervolgens niet aan kan meedoen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Vinz0r het volgende:
Ook mooie uitspraak van Rasmussen :
"De financiële crisis moet geen veiligheidscrisis worden."
tuurlijk zegt ie dat, want hij kan er in mijn ogen weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar wel zeggen dat de bezuinigingen een nationale aangelegenheid zijn... ehm totdat er weer ergens een NAVO-missie opgezet wordt, waar NL vervolgens niet aan kan meedoen...
Natuurlijk kan hij er niks veranderen, maar geef dan gewoon aan wat de gevolgen zijn voor de NAVO, in plaats van het standaard 'nationale aangelegenheid, bemoeien wij ons niet mee' zinnetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
tuurlijk zegt ie dat, want hij kan er in mijn ogen weinig aan veranderen.
Maar zoals je tussen de regels door leest merk je dat ook hij t er niet mee eens is.
u is (nog) niet persoonlijk getroffen door de bezuinigingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef Braamyo het volgende:
ZO hehe, eindelijk thuis, en ik ga meteen door naar een verjaarsdag, leven stopt nooit
Hij zit (nog) niet bij defensie dacht ik... (ik ook niet daar niet van)quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef gerco94 het volgende:
[..]
u is (nog) niet persoonlijk getroffen door de bezuinigingen?
Inmiddels al weer 2 jaar bij de baasquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef FadetoGreen het volgende:
Hij zit (nog) niet bij defensie dacht ik... (ik ook niet daar niet van)
jullie gaan Anti tank capaciteit verliezen.. dat is dus waar ik echt , he-le-maal niets van begrijp als de tanks ook weg gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
Pantzer infanterie is ongeveer de enige die relatief ongeschonde weg lijkt te komen, en ik heb net vorige maand mijn contract verlengd voor nog eens 2,5 jaar. Niks is zeker, maar ik zit (wederom) relatief zo veilig als dat een militair op dit moment kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |