quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]Waarom is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Vooral de hype, jeugdboeken die populair zijn en verfilmd worden. Dus niet het verhaal.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:14 schreef jcdragon het volgende:
Het gaat minder over vampiers en liefdesrelaties. Deze is wel aan te raden. Ik weet niet waar de associatie met Twilight en Harry Potter vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het apart maar ook schattig dat mensen door een film ontroerd worden. Dan raakt de film toch iemand. Ze zat wel te snikken enzo. Maar ik denk ook wel dat de film heel veel dingen en details uit het boek weggelaten heeft.quote:
Is het echt zo poep?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef Swiffer het volgende:
Nog nooit zo'n slechte film gezien.. Of ja, bijna nooit.
Ik heb geen arena gezien, of tenminste een die ik verwachtte. Verhaal mist ook elke samenhang. 2 sterren...
Hmmm okquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef SpecialK het volgende:
Vond het verhaal saai maar het had zeker wel samenhang. Ik ga er vanuit dat er weinig intelligente niet-voorspelbare plot-twists in zaten om het jongere Amerikaanse publiek (waar deze film duidelijk voor is bedoeld) niet te veel te verwarren. Terwijl dit wel echt een verhaal was waarin dat gepast zou zijn
Maar het was geen poep. Maar ik ga 'm niet nog een keer kijken. Ook niet als download als ik me te pleuris verveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Chuck_Norris op 31-03-2012 12:35:26 ]Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:19 schreef SwaPore het volgende:
Ik vrees dat deel 2 en 3 minder worden
Heb de boeken niet gelezen (wel samenvattingen op het net) en meestal zijn vervolgfilms... minder.
Ik weet niet of ik die boeken ga lezen, ze zullen in ieder geval niet leenbaar zijn op dit moment in de bibliotheek
Een ding begrijp ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]staat niet in het boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.s. die pijplippen van Katniss, als close up ook nog![]()
Jij bent zeker zo iemand die Spion van Oranje leuk vond, of wa?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef Swiffer het volgende:
Nog nooit zo'n slechte film gezien.. Of ja, bijna nooit.
Ik heb geen arena gezien, of tenminste een die ik verwachtte. Verhaal mist ook elke samenhang. 2 sterren...
Jouw reactie is niet onderbouwd en je trolltquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:13 schreef Swiffer het volgende:
Wat is dat nou voor een conclusie..? Omdat ik jouw lievelingsfilm niet waardeer? aaaahhww... Je laat jezelf kennen hoor
Echt? Nooit? Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:22 schreef SwaPore het volgende:
Net het eerste boek gelezen. Wat een kutmanier van schrijven. Ik heb nooit eerder een boek gelezen die geschreven is in de ik-vorm, maar het beviel me niet. Opbouwen van spanning was ook ver te zoeken
hoop dat de volgende 2 beter zijn geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |