wellusquote:
hmm dat is een idee ja...alleen jammer dat degene aan wie ik het wil overdragen er pas volgende week weer isquote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wellus, gewoon direct beginnen met delegeren
Jawel, maar jij weet nog niet hoe gezellig de volgende wordtquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Jawel, maar jij weet nog niet hoe gezellig de volgende wordt![]()
en je moet toch iets tijdens streamlocks he
maar dan hoef je morgen toch niets over te dragen tochquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hmm dat is een idee ja...alleen jammer dat degene aan wie ik het wil overdragen er pas volgende week weer is
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
andere dingen...doe niet alleen dat helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dan hoef je morgen toch niets over te dragen toch
Hij is goed!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
'k zit maar een beetje te plagen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
andere dingen...doe niet alleen dat helaasmaar die mail moet toch ook gedaan worden
weet ik tochquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'k zit maar een beetje te plagen hoor
ik begin ook al tequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik begin ook al te.... morgen nog een uurtje of 6 werken, waarvan zeker 2 uur stream-college.... en ik moet toch uitgerust aan mijn vakantie beginnen
[..]
ik begin ook al te.... morgen nog een uurtje of 6 werken, waarvan zeker 2 uur stream-college.... en ik moet toch uitgerust aan mijn vakantie beginnen
Dat is idd heel belangrijk. Welterusten Muis, kijk uit voor de katten en de hond van Bol.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is idd heel belangrijk. Welterusten Muis, kijk uit voor de katten en de hond van Bol.![]()
![]()
Ga je nog ergens heen? Of lekker luieren?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul belangrijk.... ik ben nog niet weg hoor wel aan het
, en mijn katten heb ik geleerd geen muisjes te eten
, en de hond van Bol vind mij heul liev
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen? Of lekker luieren?(of alles streamen en volgen, dat kan ook.
)
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul belangrijk.... ik ben nog niet weg hoor wel aan het
, en mijn katten heb ik geleerd geen muisjes te eten
, en de hond van Bol vind mij heul liev
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
en hij ligt met dit weer toch de hele tijd op de grond uitgeput, (zie twitter want wil hier geen huisdierfoto's plakken
)
Nou, misschien heeft Bol nog een plekje voor je, dan hoef je niet jaloers te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog geen plannen om weg te gaan. Eerst voorjaarspoets, en als het lekker weer is er op uit. Als het slecht weer is streamen / luieren en jaloers zijn op het mooie weer in Frankrijk
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
tot morgen allemaal weer![]()
![]()
truste Jesje, morgen rustig aan doenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
tot morgen allemaal weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |