drank veul drank en BBQquote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat ze je je door de SST afkickverschijnselen heen kunnen trekken
en we gaan nog niet naar bed.... want de katten zijn niet thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... Wie haakt er in?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... Wie haakt er in?![]()
nog lange niet, en wwe gaan nog niet naar bed. want hier hebben we pretquote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nou, ik twijfel nog. Oogjes kunnen zomaar eens dichtvallenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog lange niet, en wwe gaan nog niet naar bed. want hier hebben we pret
openplakken met leukoplastquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
nou, ik twijfel nog. Oogjes kunnen zomaar eens dichtvallen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Poll: Wie haalt bij jou het bloed onder de nagels vandaan?
ik niet want ik ben echt moe....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
doe mee, en we gaaaaaaaaan nogniet naar bed
dan blijf je toch nog ff gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik niet want ik ben echt moe....![]()
maar k heb nog geen zin om naar bed te gaan
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef bollokus het volgende:
zo, biertje op nou overgegaan op de pastis
mompelt iets van moet zoveel doen morgen, morgen laatste dagje als 'gewoon personeel' hoop overdragen enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan blijf je toch nog ff gezellig
met een klein beetje mintsiroopquote:
smoesjesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mompelt iets van moet zoveel doen morgen, morgen laatste dagje als 'gewoon personeel' hoop overdragen enzok wil + dat ik op mijn werk de emailafhandeling voor AZG doe...en gezien de nieuwe aardbeving in japan zal t wel druk zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |