eh.... wil je een lentebockje of de primator? voor de laatste moet je bij Kahaarin zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
nananananaaaaaaaaaaaaah![]()
nu bier! bedankt voor alle karimjo stemmers of het nu geholpen heeft of niet
kahaarin heeft al een lekkere HJ pilsner gepakt!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... wil je een lentebockje of de primator? voor de laatste moet je bij Kahaarin zijn
(_____(___________(((((((()~~~quote:
rook peukie mee, weet nog niet of het de laatste gaat zijn (waarschijnlijk niet mezelf kennende)quote:
ben tevreden met een spatje blauwquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat had je gehad willen hebben dan?
hoe kan dat nu.... ik heb 4x zwembadquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben tevreden met een spatje blauw
BTW hiernaast is niet bij te houden
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben tevreden met een spatje blauw
BTW hiernaast is niet bij te houden
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thankx! en ook voor de rest van de drank
en een capje van je schone naelsquote:
ik ook niet, maar als ik meer als 1 afbeelding in 1 post zet, wil gyazo niet echt meewerkenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...![]()
THX Kahaarinquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...![]()
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee is niet zo mooi gelukt als laatst, zusje is nog lerende
Hmm, ik pak gewoon google afbeeldingen met [img] [/img] eromheen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als ik meer als 1 afbeelding in 1 post zet, wil gyazo niet echt meewerken
voor je damesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....
precies! leuk gaat ze jouw nagels doen bol?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....
nee, tante komt op bezoekquote:
niets is wat het lijktquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies! leuk gaat ze jouw nagels doen bol?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |