quote:Op donderdag 7 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
jijzelf tegen die tijd ook denk ik
Schade Alex alles ist vorbei?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
he we zijn over post #250 heen... tijd om op een nieuwe TT te gaan broeden
uitgerust op vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
he we zijn over post #250 heen... tijd om op een nieuwe TT te gaan broeden
quote:
quote:
Niet uitgerust op vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gaat hem ook niet worden.... had ik een half uur geleden al in mijn bed moeten liggen
das beter, maar dan niet de SC voor morgenmiddag 15:00 uur volschrijven hequote:
ik geloof ook niet dat ik morgen uitgerust op mijn werk ga komen vrees ik, laat staan dat ik uitgerust aan mijn weekend beginquote:
ik schrijf morgen voor die tijd helemaal niets in de SCquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das beter, maar dan niet de SC voor morgenmiddag 15:00 uur volschrijven he
ik ga niks belovenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat gaat zeker niet gebeuren. Gister duurde het tot 1900 uur voordat de avond Sc vol wasquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij moet de bedden voor je visite nog opmaken, dus je hebt ook geen tijdquote:
Dat dus.... Bollo is bang dat ie volgende week door versabommie van zijn 2e plaats verstoten wordt, dus gaat morgen de COS en SC nog ff volspammenquote:
is al klaar en het komt ppas zondagquote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij moet de bedden voor je visite nog opmaken, dus je hebt ook geen tijd
Lol, gequote, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik schrijf morgen voor die tijd helemaal niets in de SC
jeetje.... we hebben nog een levenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gaat zeker niet gebeuren. Gister duurde het tot 1900 uur voordat de avond Sc vol was
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje.... we hebben nog een leven
Tja, ik was er niet....quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mag je aan m'n woord houden hoor, echt geen tijd. Eerst werken, kinders uit school halen, boodschappen doen, en de huishoudelijke puinhoop weer rechttrekken, en bij mooi weer ook nog effe wat vrolijke plantjes voor in de tuin halenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar haal je die? ik wil er ook wel eentjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |